Урок 6
ТЕМА. АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ.
Навчальна мета: ознайомити учнів із залежністю між операційною системою та пакетом програм для неї; закріпити вміння роботи з Головним меню, робочим столом, Панеллю завдань, Провідником.
Розвивальна мета: розвивати уміння працювати самостійно та робити умовиводи.
Виховна мета: виховувати наочно-логічне мислення учнів та комунікативні навички.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: завдання квесту, пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», ПЗ «Скарбниця знань ІІ».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 6
ТЕМА. АПАРАТНА І ПРОГРАМНА СКЛАДОВІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів із залежністю між операційною системою та пакетом програм для неї; закріпити вміння роботи з Головним меню, робочим столом, Панеллю завдань, Провідником.
Розвивальна мета: розвивати уміння працювати самостійно та робити умовиводи.
Виховна мета: виховувати наочно-логічне мислення учнів та комунікативні навички.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: завдання квесту, пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», ПЗ «Скарбниця знань ІІ».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (4хв)
Обговорення відповідей у РЗ (ст.31 №3, ст.32 №6)
ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (5 хв)
Учні виступають з повідомленнями про «Розумний будинок». Дискусія з питання, які позитивні та негативні наслідки використання такої системи житла.
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (5 хв)
2. Розглянь на ст.32 малюнки та обговори з товаришами, які прикладні програми співпрацюють з якими операційними системами
3. Порівняй, проаналізуй, зроби висновки за поданими малюнками на стор. 33-34.
IV. ОСМИСЛЕННЯ ЗВ'ЯЗКІВ І ЗАЛЕЖНОСТЕЙ МІЖ ЕЛЕМЕНТАМИ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ (10 хв)
Учні об’єднуються в групи, вільно пересуваються по класу, заповнюють виданий їм аркуш своїми відповідями. Відповіді можна малювати.
Квест
1. Головне меню – що це таке? Способи його запуску (мишею натиснути кнопку Пуск або клавіша на клавіатурі).
2. Пригадайте, що називають Робочим столом, Панель завдань, Контекстне меню.
Попрацюйте в команді та дайте відповіді на наступні питання.
3. Які команди контекстного меню Робочого столу?
4. Які команди контекстного меню папки чи файлу?
5. Чиє різниця в таких термінах: піктограма, іконка, ярлик.
6. Яке призначення ярлика?
7. Для чого програма Провідник?
Учні озвучують свої відповіді. Учитель корегує їх. Обговорюємо функції програми Провідник.
V. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА (5 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК «Скарбниця знань ІІ» - «Апаратне та програмне забезпечення комп’ютера»
VІ. ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Тепер я вмію … Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст.35-36, англ.слова
РЗ: ст.35 №3, ст.39 №8
Пройди тест 5tema1.itknyga.co.ua
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
ТРЕНУВАЛЬНІ ВПРАВИ ЗА ІНСТРУКЦІЄЮ (10 хв)
|
КВЕСТ «В ПОШУКАХ ПРОВІДНИКА»
Команда _____________________________________________________
Учні ________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
КВЕСТ «В ПОШУКАХ ПРОВІДНИКА»
Команда _____________________________________________________
Учні ________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________