Урок 5
ТЕМА. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ.
Навчальна мета: ознайомити учнів з роллю інформаційних технологій в житті сучасної людини.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам'ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті», ПЗ «Scratch».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
Урок 5
ТЕМА. РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЖИТТІ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ.
Автор: вчитель математики та інформатики Криворізької гімназії №127 Шпітко Вікторія Володимирівна
Навчальна мета: ознайомити учнів з роллю інформаційних технологій в житті сучасної людини.
Розвивальна мета: розвивати уміння спостерігати та аналізувати, розвивати пізнавальний інтерес.
Виховна мета: виховувати інтерес до вивчення інформатики, розуміння важливості знань з галузі інформатики.
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Обладнання: ключові слова з магнітом для дошки, пам’ятки «Техніка безпеки та правила поведінки в комп’ютерному кабінеті», ПЗ «Scratch».
Підручник (П): Підручник з інформатики. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти/ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2018.
Робочий зошит (РЗ): Зошит-конспект з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл./ О.В.Коршунова, І.О.Завадський. – К.: ВД «Освіта», 2016. – 112 с.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП (1 хв)
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ (7 хв)
Обговорення відповідей у РЗ (ст.22 №1, 6, 7)
Гра «Інфолото»
Установіть відповідність між назвами компонентів системного блоку та їх призначенням. Для цього складіть обидві частини кожної картки.
Системна (материнська) плата |
На неї встановлюють основні компоненти комп’ютера |
Оперативна пам’ять |
Зберігає дані програм під час їх виконання |
Вінчестер |
Пристрій для зберігання інформації |
DVD-привід |
Пристрій для роботи з оптичними дисками |
Процесор |
Керує пристроями комп’ютера, виконує арифметичні операції |
Відеокарта |
Пристрій, призначений для обробляння зображення з подальшим його виведенням на екран |
Звукова карта |
Пристрій, що дозволяє працювати зі звуком на комп’ютері |
ІI. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (1 хв)
Розглянь діяльність людей ХХ та ХХІ століття. Що ти помітив? (підручник ст.24-25)
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (7 хв)
Робота з підручником
Технології майбутнього, які зароджуються вже сьогодні:
Обговорення разом з вчителем, який пояснює ці поняття(ст. 28-30).
IV. ПЕРВИННЕ ЗАСТОСУВАННЯ НОВИХ ЗНАНЬ (7 хв)
Робота в РЗ.
Доповни схему роботи комп’ютера (ст.23)
Проведення комплексу вправ для зняття м'язового та зорового напруження (2 хв)
V. ТВОРЧА ВПРАВА (15 хв)
Повторення правил поведінки в комп'ютерному кабінеті
Робота за ПК.
Сайт learningapps.org. Виконання вправ
Історія розвитку ОТ – 1725723.
Сучасні комп'ютери – 1725757.
Склади скретч-проект згідно завдання в зошиті на ст.21 №13
VІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕСІЯ. (3 хв)
Учні говорять.
Сьогодні я на уроці… Тепер я знаю, що… Найбільше мене вразило… Своїм рідним я розповім про… Я хочу дізнатися про …
Учитель дякує учням за активність на уроці.
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (2 хв)
П: ст.28-30. Підготувати розповідь «Можливості розумного будинку» http://smarthouse.ua
РЗ: ст.31 №3, ст.32 №6