Урок 5. Дослідження «Використання експерименту для отримання нових знань»

Про матеріал
На уроці виконаємо цікаве дослідження з прісною і солоною водою. Дізнаємось про один із способів опріснення солоної води. Давайте навчатися разом. За підручником Т. Коршевнюк, О. Ярошенко "Пізнаємо природу", 6 клас НУШ (2023).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пізнаємо природу6 клас. Урок 5 Дослідження«Використання експерименту для отримання нових знань»rrrrr

Номер слайду 2

Від дефіциту питної води страждає 40% населення Землі. Для питного водопостачання кількість розчин-них солей має складати менше 1 г/л. Винайдено багато способів опріснення солоної води. Сьогодні ми спробуємо заморозити і розморозити воду та оцінити результат.

Номер слайду 3

Визнач мету дослідження і матеріали, які знадобляться.1 Мета дослідження. Дізнатися яка вода замерзне швидше – прісна чи солона? Визначити, чи опрісниться солона вода після замерзання і наступного танення. Матеріали для дослідження:дві пластикові пляшечки по 0,5 л;сіль;чайна ложка;чашка;морозильна камера.

Номер слайду 4

Склади план проведення дослідження.2{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}№Подія. Планований результат1 Налий однакову кількість води в обидві пластикові пляшечки. В одну пля-шечку додай чайну ложку солі та потруси пляшку, щоб сіль розчинилася. Отримаю пляшки з пріс-ною водою і з солоною водою. План дослідження

Номер слайду 5

У зошиті запиши мету спостереження і план дій.3 Число. Дослідження«Яка вода замерзне швидше? Опріснення солоної води»Мета спостереження: Дізнатися яка вода замерзне швидше – прісна чи солона? Визначити, чи опрісниться солона вода після замерзання і наступного танення. План дослідження.

Номер слайду 6

Повну презентацію дивіться у відеоуроці

pptx
Додано
18 вересня 2023
Переглядів
1713
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку