Урок 5 клас Мішані числа. Розв'язування задач і вправ. Подорож на Говерлу

Про матеріал
конспект уроку на платформі ZOOM, поєднання математики, краєзнавством і природознавством
Перегляд файлу

Тема: Мішані числа. Розв’язування вправ. Подорож на Говерлу

Мета: продовжувати формувати навички учнів розв’язувати вправи, що передбачають використання звичайних дробів, повторити правила знаходження невідомих компонентів дій, правила порівняння дробів,  практичні навички розв’язування задач і вправ на перетворення неправильних дробів у мішані числа, старанність, працьовитість, любов до праці, дружність, виховувати інтерес до предмету та науки, історії математики, до  використовуючи інформаційні та здоров’язберігаючі технології, повагу до однолітків, вчителів, культуру праці.

Формувати в учнів вміння вчитися впродовж життя,  математичну компетентність, інформаційно-цифрову компетентність, основні компетентності в природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою

Тип уроку : формування компетентностей.

Урок проведено у вигляді онлайн конференції на платформі ZOOM

Хід уроку

І. Організаційний момент (приєднання дітей до уроку)

ІІ. Перевірка домашнього завдання

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\зображення_viber_2021-01-20_13-29-58.jpgВчитель: В період карантину ми намагаємось сидіти дома. Але в цей час можна мріяти про подорожі або згадувати минулі мандрівки. Подорож на Говерлу. Висота найвищої гори України 2061 м. Відстань з Вінниці майже 500 км, час в дорозі більше 8 годин. (слайд 1)

Будь яка подорож починається з збирання валізи. Зараз ми перевіримо, чи всі готові вирушити. (На екрані розташовані розв’язання домашнього завдання, діти самостійно перевіряють правильність виконання. Вчитель на передодні перевіряє домашні завдання дітей, скинуті у вайбер). (слайд2)

 

ІІІ. Мета уроку, мотивація навчальної діяльності

IV. Актуалізація опорних знань учнів

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-30-31.jpgВчитель: І ось ми з вами на початку шляху. Існує кілька маршрутів сходження на гору, причому вони значно відрізняються за складністю, проте за протяжністю майже однакові. Їхня довжина складається від 10 до 16 кілометрів, а висота підйому – від 1150 до 1350 метрів.  Дорога все крутіше піднімається догори і прямує через смерековий праліс( вік окремих дерев 200-300 років, висота 30 метрів). Але потрібно буде пройти шлях значно більший, тому потрібно перевірити чи всі готові.

Учні проходять тестування на Гугл формі за посиланням з подальшим обговоренням.

V. Розв’язування вправ

1. Вчитель: Поступово ліс рідшає, стежина з широкої дороги переходить у досить вузьку стежку, яка починає кружляти поміж деревами та підліском. Розв’язавши завданнями дізнаємося як називається рослина, яка росте на карпатських горах.

 

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-32-06.jpg

 

ЖЕРЕП Сосна́ гірська чагарник (стелюх) заввишки від 0,5 до 4,5 м. Утворює густі зарості.  Декоративні сорти широко культивуються на всіх континентах як ґрунтопокривні рослини, а також там, де потрібно створити суцільну ізолюючу стіну зелені.

Фізкультхвилинка. Вправи для очей

2. Робота з підручником.

Невеличкий привал на проміжній вершині - горі Говерляна (вона ж Мала Говерла). Висота 1760 метрів над рівнем моря. До вершини Говерли близько 1 кілометра по прямій.

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-33-51.jpgВиконати № 1049, 1051.

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-32-32.jpg

 

3. І ось останній крок. Найшвидше досягнуть вершини гори, ті, хто виконає завдання.

Учні виконують завдання за посиланням

https://learningapps.org

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-34-25.jpgVI. Підсумок уроку

Вітаю. Ми на вершині гори. Ми впоралися зі всіма завданнями. Бажаю Вам, щоб мрії про подорожі збувалися, а спогади про них були приємними і яскравими.

 

 

VII Домашнє завдання

А тепер від вас залежить, якою буде дорога додому. Про це я дізнаюся під час перевірки вашого домашнього завдання на наступний урок

Виконати № 1044,1050, 1053

Повторити правило  перетворення неправильного дробу у мішане число.

Дякую

C:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-34-49.jpgC:\Users\User\Desktop\дистанційне\5 клас\відкритий урок\Нова папка\зображення_viber_2021-01-20_13-34-39.jpg

 

 

 

 

docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку