Тема: Мішані числа. Розв’язування вправ. Подорож на Говерлу
Мета: продовжувати формувати навички учнів розв’язувати вправи, що передбачають використання звичайних дробів, повторити правила знаходження невідомих компонентів дій, правила порівняння дробів, практичні навички розв’язування задач і вправ на перетворення неправильних дробів у мішані числа, старанність, працьовитість, любов до праці, дружність, виховувати інтерес до предмету та науки, історії математики, до використовуючи інформаційні та здоров’язберігаючі технології, повагу до однолітків, вчителів, культуру праці.
Формувати в учнів вміння вчитися впродовж життя, математичну компетентність, інформаційно-цифрову компетентність, основні компетентності в природничих науках і технологіях, спілкування державною мовою
Тип уроку : формування компетентностей.
Урок проведено у вигляді онлайн конференції на платформі ZOOM
Хід уроку
І. Організаційний момент (приєднання дітей до уроку)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Вчитель: В період карантину ми намагаємось сидіти дома. Але в цей час можна мріяти про подорожі або згадувати минулі мандрівки. Подорож на Говерлу. Висота найвищої гори України 2061 м. Відстань з Вінниці майже 500 км, час в дорозі більше 8 годин. (слайд 1)
Будь яка подорож починається з збирання валізи. Зараз ми перевіримо, чи всі готові вирушити. (На екрані розташовані розв’язання домашнього завдання, діти самостійно перевіряють правильність виконання. Вчитель на передодні перевіряє домашні завдання дітей, скинуті у вайбер). (слайд2)
ІІІ. Мета уроку, мотивація навчальної діяльності
IV. Актуалізація опорних знань учнів
Вчитель: І ось ми з вами на початку шляху. Існує кілька маршрутів сходження на гору, причому вони значно відрізняються за складністю, проте за протяжністю майже однакові. Їхня довжина складається від 10 до 16 кілометрів, а висота підйому – від 1150 до 1350 метрів. Дорога все крутіше піднімається догори і прямує через смерековий праліс( вік окремих дерев 200-300 років, висота 30 метрів). Але потрібно буде пройти шлях значно більший, тому потрібно перевірити чи всі готові.
Учні проходять тестування на Гугл формі за посиланням з подальшим обговоренням.
V. Розв’язування вправ
1. Вчитель: Поступово ліс рідшає, стежина з широкої дороги переходить у досить вузьку стежку, яка починає кружляти поміж деревами та підліском. Розв’язавши завданнями дізнаємося як називається рослина, яка росте на карпатських горах.
ЖЕРЕП Сосна́ гірська — чагарник (стелюх) заввишки від 0,5 до 4,5 м. Утворює густі зарості. Декоративні сорти широко культивуються на всіх континентах як ґрунтопокривні рослини, а також там, де потрібно створити суцільну ізолюючу стіну зелені.
Фізкультхвилинка. Вправи для очей
2. Робота з підручником.
Невеличкий привал на проміжній вершині - горі Говерляна (вона ж Мала Говерла). Висота 1760 метрів над рівнем моря. До вершини Говерли близько 1 кілометра по прямій.
Виконати № 1049, 1051.
3. І ось останній крок. Найшвидше досягнуть вершини гори, ті, хто виконає завдання.
Учні виконують завдання за посиланням
https://learningapps.org
VI. Підсумок уроку
Вітаю. Ми на вершині гори. Ми впоралися зі всіма завданнями. Бажаю Вам, щоб мрії про подорожі збувалися, а спогади про них були приємними і яскравими.
VII Домашнє завдання
А тепер від вас залежить, якою буде дорога додому. Про це я дізнаюся під час перевірки вашого домашнього завдання на наступний урок
Виконати № 1044,1050, 1053
Повторити правило перетворення неправильного дробу у мішане число.
Дякую