Урок №1 за темою «Відсотки». «Що таке відсоток».
Мета: продовжити працювати з учнями над поняттям «відсотки», вчити записувати відсотки у вигляді десяткових дробів та десяткові дроби у вигляді відсотків, вдосконалювати обчислювальні навички, вчитись розв’язувати текстові задачі.
Освітні результати:
Особистісні:
У процесі роботи, учні повинні вчитись чітко висловлювати свої думки, уміння слухати і вступати в діалог, брати участь у колективному та груповому обговоренні проблем, вчитися адекватно оцінювати результати своєї праці, виховувати відповідальність, акуратність, самостійність.
Предметні:
Вміти в процесі реальної ситуації використовувати визначення наступних понять: перетворення відсотка у десятковий дріб і навпаки, вирішувати завдання.
Обладнання:підручник математики Тарасенкова Н.А., роздатковий матеріал, проектор, комп’ютер, презентація, аркуши ватману та різнокольорові олівці.
Тип уроку: засвоєння нових знань. ( перевернуте навчання).
Хід уроку.
І. Організаційний момент. Добрий день діти! Я вам хочу запропонувати таку загадку : «Хто дві різні назви має,
Його бухгалтер поважає,
У бізнесі, торгівлі – всюди
З ним звикли справу мати люди.
Виконує він скрізь роботу.
А називається….. (відсоток)
І скажіть, діти, яку тему ми будемо з вами розглядати? Так ми будемо розглядати тему «Відсотки»
ІІ Перевірка засвоєння теоретичних аспектів домашнього завдання. Параграф 34 підручника математики, ви вже опрацювали самостійно та підготували невеличкі повідомлення про відсотки. Тому ми розділимось на три групи, кожна з яких отримає завдання. Учні працюють на окремому аркуші ватману, створюючи невеличкий опорний конспект - схему. Наприклад:
І група: «Теоретики»,відповідають на питання:
ІІ група. «Теоретики»
ІІІ група. «Практики». Виконують завдання на окремому аркуші
А також учні - практики виконують усні завдання по підручнику математики Тарасенкової Н.А. Це номери: 1454-1456.
Після обговорення, представники груп захищають свої роботи.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Перехресний вогонь. Кожна група задає іншій питання теорії та практики. Таким чином, учні ще раз повторюють вивчене.
IV. Удосконалення вмінь та навичок.
Від кожної групи по 1 представнику розв΄язують завдання №1459,№1462,№1462. Учні намагаються працювати самостійно і потім перевіряють свою роботу та роботу учня своєї групи біля дошки. Виправляємо помилки.
V.Фізкульт. хвилинка. Невеличка музична пауза. Проводить фізорг класу.
VI.Рефлексія. Математичний диктант із взаємоперевіркою. Один учень працює за дошкою.
Учні обмінюються роботами і перевіряють їх за зразком. Результати оголошують учителю. При виставленні оцінки за роботу на уроці учитель залучає для обговорення керівників груп.
VII. Підсумок уроку. Складаємо сінкан.
Зразок.