Конспект уроку №5 з серії "Уроки в LaTeX" допоможе узагальнити ЗУН учнів з теми, підготувати учнів до тематичної контрольної роботи; розвивати мислення, пам'ять, швидкість виконання операцій на комп'ютері, інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.
Урок № 6
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми середовище ТЕХ.
Навчальна мета. Узагальнити ЗУН учнів з теми, підготувати учнів до тематичної контрольної роботи; розвивати мислення, пам'ять, швидкість виконання операцій на комп’ютері, інтерес до інформатики; виховувати культуру користувача ПК.
Виховна мета. Виховувати в учнів уважність та відповідальність при виконанні завдань при створенні документа.
Розвивальна мета. Розвивати творчі здібності та логічне мислення учнів при виконанні завдань.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку:
І. Актуалізація опорних знань учнів – фронтальне опитування "Для чого ця команда?" (учням необхідно пояснити призначення певної команди ТП):
1. \documentstyle
2. \bf
3. \it
4. \sqrt
5. \log
6. \frac{25}{36}
7. \alpha, \delta, \zeta, \varthet
8. \int
9. \sum_{k=1}^n
10. \overline
11. \limits
ІІ. Систематизація та узагальнення вивченого матеріалу з теми – виконання практичних завдань на комп’ютерах:
Завдання 1
Наберіть свою біографію в середовищі ТЕХ.
Наберіть формули:
.
,
.
;
;
-
і
, .
.
.
.
Набрати текст з формулами.
Нехай є гомоморфізмом групи
на групу
і
.Тоді група
ізоморфна фактор-групі
, причому існує такий ізоморфізм
фактор-групи
на групу
, що добуток
ізоморфізму
на природній гомоморфізм
є гомоморфізмом
.
Доведення.Задамо відповідність із фактор-групи
в групу
, вважаючи, що
для всякого
.
Оскільки для будь-якого
то з
випливає. Що
, тобто
і тому відповідність
є відображенням
в групу
. Відображення
– інєктивно.
Справді, з
І тому .Очевидно, також, що відображення
-сурєктивне. Нарешті, для будь-яких
і
із
.
.
Отже, є ізоморфізмом
в групу
.Розглянемо відображення
.Оскільки
- природній гомоморфізм групи
на фоктор-групу
, а
є ізоморфізмом
в групу
то
, очевидно є відображенням групи
на групу
. Доведемо, що
. Нехай
-довільний елемент групи
. За означенням природного гомоморфізму,
, і, за означенням ізоморфізму
,
.Отже,
, тобто
.Таким чином,
.Це й означає, що
.
В середовищі ТЕХ зробити при малюнка (за вибором).
ІІІ. Домашнє завдання: підготуватися до тематичної контрольної роботи.