Урок № 50 Тема. Віднімання від 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначення порядку д

Про матеріал
Урок складено за програмою НУШ за підручником "Математика" 2 клас, О.Гісь, І.Філяк, 2019 р.
Перегляд файлу

Математика. 2 клас. За підручником О.Гісь, І.Філяк                        

Урок № 50

Тема. Віднімання від 16 з переходом через десяток. Перевірка правильності визначення порядку дій у виразах із дужками

Ключові компетентності: визначення алгоритму дій, усвідомлення ролі мови для вираження думки, уміння чітко висловлювати власну думку, розвиток аналітичного мислення.

Предметні компетентності: формування уміння віднімати від числа 16 з переходом через десяток, встановлення правильного порядку дій у виразах з дужками, удосконалення уміння креслити відрізки заданої довжини, розв’язувати складені задачі.

Очікувані результати: виконує віднімання від 16 одноцифрового числа з переходом через десяток, встановлює і перевіряє порядок дій у виразах із дужками

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація знань

Хвилинка каліграфії

Давайте пригадаємо, у яких двоцифрових числах кількість десятків на 4 більша ніж кількість одиниць

40 51 62 73 84 95

Математичний  диктант

Число, у якому 5 дес. і 3 од.;

Найбільше одноцифрове число;

Сума чисел 6 і 8;

Різниця чисел 15 і 9;

Збільшити 7 на 7;

Зменшити 13 на 5;

Число, яке стоїть перед числом 76;

Число, яке стоїть за числом 49.

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку

Ми  продовжуємо віднімати одноцифрові числа від двоцифрових. І сьогодні віднімаємо одноцифрові числа від 16

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя 16 -7

Обчислення за зразком  16-8, 16-9. Пояснює сильний учень біля дошки

  • Як ми можемо перевірити правильність виконання дії віднімання?

№ 2 с.107. Колективна робота

  • Як знайти невідомий доданок?

Виконання перших трьох виразів фронтально

№2 с. 107. Щоденні 3.  Математика самостійно

Останні три вирази

Перевірка

№3 с. 107. Щоденні 3. Математика разом з другом 

Перевірка

Фізхвилинка

№4 с. 107. Колективна робота над задачею на 2 дії.

1) 12 + 5 = 17 (кр.) — кроків робить син

2) 17 — 2 = 15 (кр.)

Відповідь: мама робить 15 кроків

V. Узагальнення вивченого/ Виконання логічних вправ

№5 с. 107 -  фронтально .  

Міркуємо так:

Найдовший крок Олега (він зробив найменше кроків)

Найкоротший крок Тараса (він зробив найбільше кроків)

№ 7 с. 107 – фронтально. 

Міркуємо так:

16 — 4 = 12 (л.) — ляльок у третьому раду

12 — 4 = 8 (л.) — ляльок у другому ряду

8 — 4 = 4 (л.) — ляльок у першому ряду

№ 6 с. 108. Математика самостійно  

Міркуємо так:

1) 8 + 3 = 11 (с.) — солдатиків у другому ряді

2) 11 + 3 = 14 (с.) — солдатиків у третьому ряді

№ 9 с. 108. Робота у малих групах

Куди треба перекласти один сірник у кожній рівності, щоб виправити помилку?

3 + 4 = 7         6 — 4 = 2

Робота з геометричним матеріалом № 8 с. 107

Розв’язання

1 дм — 4 см = 10 см — 4 см = 6 см — довжина другого відрізка

6 см + 6 см = 12 см — довжина третього відрізка

Треба накреслити відрізки 10 см, 6 см, 12 см

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Я знаю: як знайти невідомий доданок

Я вмію: віднімати від 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
2919
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку