Конспект
Уроку з елементами степ-аеробіки,гімнастики та рухливих ігор
Клас: 5
Модулі: : “Степ-аеробіка»”, «Рухливі ігри», «Гімнастика», «Загальна фізична підготовка».
Мета: Cприяти гармонійному розвитку учнів засобами фізичної культури.
Завдання: 1. Закріпити техніку виконання базових кроків зі степ-аеробіки.
2. Закріпити техніку виконання елементів гімнастики.
3. Сприяти розвитку координаційних здібностей та
швидкісно – силових якостей під час рухливих ігр.
Інвентар: Степи (на кожного учня), помпони, м’яч
Місце проведення: спортивна зала ССШ № 9.
Частина уроку № п/п |
Зміст |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
Підготовча частина (15 хв)
|
Шикування, привітання. |
До 30 с. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
Повідомлення завдань уроку.
Вимірювання ЧСС |
До 1 хв.
10 с |
Нагадати про техніку безпеки під час виконання вправ. Умотивувати дітей до занять фізкультурою: вчитель ставить питання для чого виконуються сьогодні на уроці певні вправи, діти намагаються дати відповідь. Діти вимірюють пульс на зап’ястку або на сонній артерії. |
|
Виконання вправ на командо утворення.
Перехід до степів. |
До 1-2 хв. |
Гра «пальма-слон-тостер» (діти повільно рухаються по залу, за сигналом учителя об’єднуються у трійки і імпровізують фігуру, наприклад- слона. Протягом гри діти змінюють трійки та виконують різні ролі). |
|
Степ – аеробіка:
1. В.п.- о.с. 1- руки вгору; 2-руки вниз. 2. В.п. - о.с. 1- носок правої ноги поставити на степ, руки вгору; 2 - в.п.; 3 - носок лівої ноги поставити на степ,руки вгору; 4 - в.п. 3. Бесік - степ. В.п. - о.с. 1- крок правою ногою на степ, руки вперед; 2 - ліву ногу приставити, руки вгору; 3 - крок вниз правою ногою, руки назад; 4 - в.п. 4. Степ – стач. В.п.- ноги на ширині ступні руки зігнуті в ліктях до плеч. 1 - крок правю ногою на степ, руки випрямлені вниз; 2 - ліву ногу зігнуту у коліні під кутом 90° уперед.
5. Ві – степ. В.п. - руки в замок за спиною. 1 - крок правою ногою на степ праворуч; 2 - крок лівою ногою на степ ліворуч; 3 - крок вниз правою ногою; 4 - в.п. 6. Бек – степ. В.п.- о.с. 1- крок лівою ногою на степ праворуч, права нога - ”захльост”, руки вгору; 2 - в.п.; 3 - теж ліворуч; 4 - в.п. 7. В.п. - стоячи боком на степі, руки вгору. 1 - опустити праву ногу вниз, руки- праворуч; 2- в.п.; 3 - теж ліворуч. 4 - в.п. 8. В.п.- стоячи боком на степі права нога вниз, руки в сторони. Стрибки зі зміною положення ніг. 9. Сайт. В.п.- лицем до степу, руки зігнуті в ліктях перед грудьми. 1- крок правою ногою на степ, мах лівою ногою вбік, руки в сторони; 2 - в.п; 3 - теж з другої ноги; 4 - в.п.
10.Репіт. В.п. - ліва нога на степі праворуч. 1 - 3 - стрибки вгору, руки вгору; 4 - зміна положення ніг; 5 - 8 - з другої ноги. 11.Ві – степ. В.п. - руки назад в замок. 1 - крок правою ногою на степ праворуч; 2 - крок лівою ногою на степ ліворуч, ліва рука вперед; 3 - крок правою ногою назад, ліва рука за спину; 4 - теж лівою ногою. 12.Повторити вправу № 6. 13.В.п.- о.с. 1 - крок правою ногою на степ; 2 - стрибок з поворотом на 180°, спуск зі степу; 3 - 4 - теж з другої ноги. 14.В.п.-о.с. 1 - крок правою ногою на степ, підскок руки вгору; 2 - в.п.; 3 - 4 - з другої ноги. 15.В.п.-о.с. 1- носок правої ноги поставити на степ, руки вгору; 2- в.п.; 3- носок лівої ноги поставити на степ, руки вгору; 4- в.п. 16.В.п.-о.с. 1 - крок правою ногою на степ; 2 - ліву - на носок; 3 - 4 - теж з лівої ноги. 17.Повторити вправу №9. 18.В.п. - ноги нарізно, руки в сторони. 1 - 4 потягнутися за правою рукою; 5-8 - потягнутися за лівою рукою. 19.В.п.- випад, права нога на степі на п’ятку, ліва позаду. 1- 2 - руки вгору; 3 - 4 - нахил тулуба вперед; 5 - 8 - руки вниз до носка правої ноги. 20.Теж на ліву ногу. 21.В.п.- стоячи на степі, п’ятка лівої ноги опущена вниз. 1- 2 - руки підняти вгору; 3 - 4 – нахил вперед, руки вперед; 5 - 6 - руки на праве стегно; 7 - 8 - нахил тулуба вниз, руки вниз. 22.Теж з другої ноги. 22.В.п. -ноги нарізно. 1 - 2 - нахил тулуба праворуч, ліва рука вгору; 3 - 4 - теж в другий бік. |
До 7 хв
4 рази
10-12 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів 8 разів
8 разів
8 разів
8 разів
8 разів 2 раза
1 раз
1 раз 1 раз
1 раз 2 рази
|
Фронтально одночасно. Виконувати ритмічно, слідкувати за диханням. Дотримуватися ритму музики. Ноги ставити на степ всією ступнею, не допускати безопірного положення. 1 - вдих, 2 - видих.
1 - вдих, 2 - видих, 3 - вдих, 4 - видих.
Кругові рухи руками назад.
Вправу виконувати по 3 рази в протилежний бік опорної ноги. Асоціація “Квітка”: 1 - “Квітка” розкрилась; 2 - “Квітка” закрилась.
Лопатки максимально з’єднати. Вправу виконувати “Трикутником”.
Руки тримати горизонтально.
Тулуб не розвертати.
Асоціація “Стрибок до м’яча”.
Вправу виконувати “Трикутником”.
Кругові рухи плечима назад.
1 - 4 - вдих, 5 - 8 - видих.
1 - 2 - потягнутися вгору, вдих; 3 - 4 - потягнутися вперед, видих; 5 - 6 - вдих; 7- 8 - видих.
1 - 2 - вдих; 3 - 4 - видих. Слідкувати за диханням. |
|
Перешикування з колони по чотири в колону по одному. Кожен учень складає степ у зазначене вчителем місце. |
2 - 3 хв
|
Розведенням -злиттям.
|
|
Перехід до місць занять |
До 30 с. |
Капітани ведуть свої групи до локацій, за маршрутом, вказаним у путівках. |
|
Робота на станціях: Підтягування на перекладині.
|
До 5 хв
|
Дівчата виконують вправу на перекладині висотою 90 см. |
|
Піднімання тулуба в сід. |
До 5 хв |
За 30 с. |
|
Основна частина (25 хв)
|
Виконання зв’язки елементів у рівновазі на лаві: ходьба з випадами, руки в сторони - поворот у присіді на 180’, руки в сторони - ходьба з різними положеннями рук - поворот на 90’ - зіскок - о.с. |
До 5 хв |
Вправу виконують дівчата. |
Стрибки зі скакалкою Вимірювання ЧСС |
До 5 хв За 10с |
3 підходи по 30 с. |
|
Виконання зв’язки елементів з акробатики: вправа на рівновагу - перекид уперед - стійка на лопатках - міст - шпагат (дів.) стійка на голові (хл.) |
До 5 хв |
Вправи виконувати зі страховкою вчителя. |
|
Рухливі ігри: “Третій - зайвий”, « Чай-чай- визволяй».
|
До 5 хв |
Дотримуватися правил гри. Коли дитину «заморозили» визволити її можна тільки після того, як товариш пролізе поміж ніг «замороженого». |
|
Вправи «body percussion» |
До 1 хв.
|
Учні розташовуються у коло, один учень задає музичний ритм оплесками по долоням, стегнам, плечам, тощо. Діти разом відтворюють ритм, посилюючи темп виконання. |
|
Вправа: “Я мрію про…” Складіть долоньки “човником”, заховайте в них свою мрію, тихенько промовляючи те, про що ви мрієте. Притуліть іх до серця й наповніть вашу мрію теплотою й добротою. А зараз зігрійте свою мрію теплим диханням й відпустіть її. Нехай вона летить та обов’язково збудеться. А ми скажемо їй у слід: “Я вірю в те, що моя мрія здійсниться і принесе мені щастя”. |
До 1 хв
|
Емоційно та позитивно вплинути на учнів, налаштувати їх на добро і віру в свої сили. |
|
Заключна частина
|
Підведення підсумків уроку. |
До 1 хв |
Відзначити дітей, за особисті досягнення під час виконання силових вправ та у стрибках зі скакалкою, які були активними під час рухливих ігор; учнів, які запам’ятали зв’язку елементів акробатичних вправ та вправ зі степ-аеробіки. |
Домашнє завдання. |
|
Згинання, розгинання рук в упорі від підлоги: 1 рівень складності – 3х10 разів; 2 рівень складності – 3х10 разів стоячі на колінах; |
|
Вимірювання ЧСС |
За 10 с |
За потребою виконати вправи на відновлення. |
|
Організований вихід із спортзали. |
До 30 с |
|