План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 5 клаасу з модулів "Степ-аеробіка", "Гімнастика", "Рухливі ігри"

Про матеріал
У цьому уроці, окрім вправ на фізичний розвиток дитини, застосовуються вправи на командо утворення, "bodi percussion" та вправи на відновлення психологічного стану дитини.
Перегляд файлу

Конспект

Уроку з елементами степ-аеробіки,гімнастики та рухливих ігор

Клас: 5

Модулі: : “Степ-аеробіка»”, «Рухливі ігри», «Гімнастика», «Загальна фізична підготовка».

Мета: Cприяти гармонійному розвитку учнів засобами фізичної культури.

Завдання: 1. Закріпити техніку виконання базових кроків зі степ-аеробіки.

                    2. Закріпити техніку виконання елементів гімнастики.

                    3. Сприяти розвитку координаційних здібностей та

                        швидкісно – силових якостей під час рухливих ігр.

Інвентар: Степи (на кожного учня), помпони, м’яч

Місце проведення: спортивна зала ССШ № 9.

Частина

уроку

№ п/п

Зміст

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

Підготовча частина

  (15 хв)

                 

 

Шикування, привітання.

До 30 с.

Перевірити готовність учнів до уроку.

Повідомлення завдань уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС

 До 1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 с

Нагадати про техніку безпеки під час виконання вправ. Умотивувати дітей до занять фізкультурою: вчитель ставить питання для чого виконуються сьогодні на уроці певні вправи, діти намагаються дати відповідь.

Діти вимірюють пульс на зап’ястку або на сонній артерії.

Виконання вправ на командо утворення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Перехід до степів.

 До 1-2 хв.

Гра «пальма-слон-тостер» (діти повільно рухаються по залу, за сигналом учителя об’єднуються у трійки і імпровізують фігуру, наприклад- слона. Протягом гри діти змінюють трійки та виконують різні ролі).

Степ – аеробіка:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. В.п.- о.с.

    1- руки вгору;

    2-руки вниз.

2. В.п. - о.с.

    1- носок правої ноги

    поставити на степ, руки

    вгору;

    2 - в.п.;

    3 - носок лівої ноги 

    поставити

    на степ,руки вгору;

    4 - в.п.

3. Бесік - степ.

    В.п. - о.с.

    1- крок правою ногою на   

    степ, руки вперед;

    2 - ліву ногу приставити,

    руки вгору;

    3 - крок вниз правою

    ногою,

    руки назад;

    4 - в.п.

4. Степ – стач.

    В.п.- ноги на ширині ступні  

    руки зігнуті в ліктях до

    плеч.

    1 - крок правю ногою на 

    степ, руки випрямлені вниз;

    2 - ліву ногу зігнуту у коліні

    під кутом 90° уперед.

 

 

 

 

 

 

5. Ві – степ.

    В.п. - руки в замок за

    спиною.

    1 - крок правою ногою на

    степ праворуч;

    2 - крок лівою ногою на

    степ ліворуч;

    3 - крок вниз правою ногою;

    4 - в.п.

6. Бек – степ.

    В.п.- о.с.

    1- крок лівою ногою на степ

    праворуч, права нога -

    ”захльост”, руки вгору;

    2 - в.п.;

    3 - теж  ліворуч;

    4 - в.п.

7. В.п. - стоячи боком на степі,

    руки вгору.

    1 - опустити праву ногу 

    вниз, руки- праворуч;

    2- в.п.;

    3 - теж ліворуч.

    4 - в.п.

8. В.п.- стоячи боком на степі

    права нога вниз, руки в

    сторони.

    Стрибки зі зміною

    положення ніг.

9. Сайт.

    В.п.- лицем до степу, руки

    зігнуті в ліктях перед

    грудьми.

    1- крок правою ногою на

    степ, мах лівою ногою вбік,

    руки в сторони;

    2 - в.п;

    3 - теж з другої ноги;

    4 - в.п.

 

10.Репіт.

    В.п. - ліва нога на степі

    праворуч.

    1 - 3 - стрибки вгору, руки

    вгору;

    4 - зміна положення ніг;

    5 - 8 - з другої ноги.   

11.Ві – степ.

   В.п. - руки назад в замок.

   1 - крок правою ногою на

   степ праворуч;

   2 - крок лівою ногою на степ

   ліворуч, ліва рука вперед;

   3 - крок правою ногою 

   назад, ліва рука за спину;

   4 - теж лівою ногою.  

12.Повторити вправу № 6.

13.В.п.- о.с.

    1 - крок правою ногою на

    степ;

    2 - стрибок з поворотом на

    180°, спуск зі степу;

    3 - 4 - теж з другої ноги.

14.В.п.-о.с.

    1 - крок правою ногою на

    степ, підскок руки вгору;

    2 - в.п.;

    3 - 4 - з другої ноги.

15.В.п.-о.с.

    1- носок правої ноги

    поставити на степ, руки

    вгору;

    2- в.п.;

    3- носок лівої ноги 

    поставити  на степ, руки

    вгору;

    4- в.п.

16.В.п.-о.с.

    1 - крок правою ногою на

    степ;

    2 -  ліву - на носок;

    3 - 4 - теж з лівої ноги.

17.Повторити вправу №9.

18.В.п. - ноги нарізно, руки

    в сторони.

    1 - 4 потягнутися за

    правою рукою;

    5-8 - потягнутися за лівою

    рукою.

19.В.п.- випад, права нога на

    степі на п’ятку, ліва позаду.

    1- 2 -  руки вгору;

    3 - 4 - нахил тулуба вперед;

    5 - 8 - руки вниз до носка

    правої ноги.

20.Теж на ліву ногу.

21.В.п.- стоячи на степі, п’ятка

    лівої ноги опущена вниз.

    1- 2 - руки підняти вгору;

    3 - 4 – нахил вперед, руки

    вперед;

    5 - 6 - руки на праве стегно;

    7 - 8 - нахил тулуба вниз,

    руки вниз.

22.Теж з другої ноги.

22.В.п. -ноги нарізно.

    1 - 2 - нахил тулуба

    праворуч, ліва рука вгору;

    3 - 4 - теж в другий бік.

До 7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 рази

 

 

10-12 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

8 разів

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

2 раза

 

 

 

 

 

1 раз

 

 

 

 

 

1 раз

1 раз

 

 

 

 

 

 

 

1 раз

2 рази

 

 

 

Фронтально одночасно. Виконувати ритмічно, слідкувати за диханням.

Дотримуватися ритму музики.

Ноги ставити на степ всією ступнею, не допускати безопірного положення.

1 - вдих, 2 - видих.

 

1 - вдих, 2 -  видих, 3 - вдих, 4 - видих.

 

 

 

 

 

 

Кругові рухи руками назад.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправу виконувати по 3 рази в протилежний бік опорної ноги.

Асоціація  “Квітка”:

1 - “Квітка” розкрилась;

2 - “Квітка” закрилась.

 

 

Лопатки максимально з’єднати.

Вправу виконувати “Трикутником”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Руки тримати горизонтально.

 

 

 

Тулуб не розвертати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Асоціація  “Стрибок до м’яча”.

 

 

 

 

Вправу виконувати “Трикутником”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кругові рухи плечима назад.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 - 4 - вдих,

5 - 8 - видих.

 

 

 

 

 

1 - 2 -  потягнутися вгору, вдих;

3 - 4 - потягнутися вперед, видих;

5 - 6 - вдих;

7- 8 - видих.

 

1 - 2 - вдих;

3 - 4 - видих.

Слідкувати за диханням.

Перешикування з колони по чотири в колону по одному.

Кожен учень складає степ у зазначене вчителем місце.

2 - 3 хв

 

Розведенням   -злиттям.

 

Перехід до місць занять

До 30 с.

Капітани ведуть свої групи до локацій, за маршрутом, вказаним у путівках.

Робота на станціях:

Підтягування на перекладині.

 

 

До 5 хв

 

 

 

 

 

Дівчата виконують вправу на перекладині висотою 90 см.

Піднімання тулуба в сід.

До 5 хв

За 30 с.

Основна частина

(25 хв)

 

Виконання зв’язки елементів у рівновазі на лаві:

ходьба з випадами, руки в сторони - поворот у присіді  на 180’, руки в сторони - ходьба з різними положеннями рук - поворот на 90’ - зіскок - о.с. 

До 5 хв

Вправу виконують дівчата.

Стрибки зі скакалкою

Вимірювання ЧСС

До 5 хв

За 10с

3 підходи по 30 с.

Виконання зв’язки елементів з

акробатики:

вправа на рівновагу - перекид уперед - стійка на лопатках  - міст - шпагат (дів.) стійка на голові (хл.)

До 5 хв

Вправи виконувати зі страховкою вчителя.

Рухливі ігри:

 “Третій - зайвий”,

« Чай-чай- визволяй».

 

До 5 хв

Дотримуватися правил гри.

Коли дитину «заморозили» визволити її можна тільки після того, як товариш пролізе поміж ніг «замороженого».

Вправи «body percussion»

До 1 хв.

 

Учні розташовуються у коло, один учень задає музичний ритм оплесками по долоням, стегнам, плечам, тощо. Діти разом відтворюють ритм, посилюючи темп виконання.

Вправа: “Я мрію про…”

Складіть долоньки “човником”, заховайте в них свою мрію, тихенько промовляючи те, про що ви мрієте. Притуліть іх до серця й наповніть вашу мрію теплотою й добротою. А зараз зігрійте свою мрію теплим диханням й відпустіть її. Нехай вона летить та обов’язково збудеться. А ми скажемо їй у слід: “Я вірю в те, що моя мрія здійсниться і принесе мені щастя”.

До 1 хв

 

Емоційно та позитивно вплинути на учнів, налаштувати їх на добро і віру в свої сили.

Заключна частина

(5хв)      

Підведення підсумків уроку.

До 1 хв

Відзначити дітей, за особисті досягнення під час виконання силових вправ та у стрибках зі скакалкою, які були активними під час рухливих ігор; учнів, які запам’ятали зв’язку елементів акробатичних вправ та вправ зі степ-аеробіки.

Домашнє завдання.

 

Згинання, розгинання рук в упорі від підлоги: 1 рівень складності – 3х10 разів;

2 рівень складності – 3х10 разів стоячі на колінах;

Вимірювання ЧСС

За 10 с

За потребою виконати вправи на відновлення.

Організований вихід із спортзали.

До 30 с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
22 липня 2024
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку