ТЕМА 4. Енергія
ТИЖДЕНЬ 14. ПРИГОДА 2. Як дізнатися, що шукати?
УРОК 6 Лепбук «Моря України».
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?
Мета: Ознайомити та розширити знання учнів з рослинним і тваринним світом Чорного та Азовського морів, цікавими фактами про акваторії морів України;
Розвивати пізнавальний інтерес, уміння робити висновки;
Закріпити правопис слів, що є географічними назвами;
Збагачувати словниковий запас;
Виховувати любов до природи та дбайливе ставлення
до навколишнього середовища.
Обладнання: підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1); робочий зошит; роздруківки, чек-листи, матеріали для творчої роботи, фізична, адміністративна мапи України, заготівка лепбук «Моря України», ікона Святого Миколая, навчальна презентація
ХІД УРОКУ
І. Ранкова зустріч
Емоційне налаштування ( звучить запис пісні «Ой, хто, хто, Миколая любить»)
1 |
Вправа “Вітання-побажання ”.
2. Вправа «Настрій» 3. Вправа «Чергові синоптики» ІІ. Оголошення теми уроку 1.Введення в тему - Сьогодні 19 грудня, незвичайний святковий день – день Святого Миколая. Що ви знаєте про цього святого? (учні відповідають, слайд 6-10) Вправа «Щоденні 5» читання для друзів
морем, усіх моряків?(слайд 11-13)
рідного міста Миру до Візантії. Раптом морська стихія розбушувалася, і на корабель обрушився жахливий шторм. Під час цього природного явища Святої Угодник і відкрив в собі Божий Дар. Він за допомогою молитви зміг приборкати стихію і врятувати життя моряків. З того часу його по праву вважають захисником мандрівників і моряків.
заступництвом Святого Миколая. |
|
Вправа «Мій настрій»
|
2. Повідомлення теми уроку
Ми продовжуємо подорож морськими просторами. Пригадаємо, що ми знаємо про Чорне та Азовське моря, дізнаємося, що в них спільного та відмінного, створимо колаж тваринного й рослинного світу Чорного та Азовського морів, повторимо правопис слів , що є географічними назвами
ІІІ. Практична робота
(виготовлення паперових корабликів, відео)
ІV. Робота над темою уроку
-Прокладемо маршрут подорожі. Наведіть контур морів України, підпишіть їх назви.
2. Отримання чек-листів. Повторення правила правопису слів, що є географічними назвами.
Чек-лист
Найбільша глибина Чорного моря: _2245м___ Азовського моря:_8м___
Острови:__________________________________________________
Півострови: _______________________________________________
Найбільші річки, які впадають в моря України: _______________________________
Області України мають вихід до Чорного моря _______________________________________
Області, які мають вихід до Азовського моря ____________________________________________________________
Найбільші міста-морські порти України______________________________________________
3.Колективна робота . Дослідження фізичної мапи України
Острови Чорного моря - о. Зміїний, о. Джарилгач , о. Березань,
Азовське море - о. Бірючий, о-ви Піщані, штучний о.Черепаха
Півострови – Кримський, Керченський
Річки - Дунай, Дніпро, Дністер, Південний Буг.
Одеська, Миколаївська, Херсонська, Автономна Республіка Крим
Запорізька, Донецька
Порти-міста- Одеса, Миколаїв, Херсон, Севастополь, Феодосія, Ялта, Керч, Маріуполь
4. Перегляд відео “Дивовиж. Моря України”
Яка інформація була для вас відомою?
Яку нову інформацію про моря почули?
Які факти вас здивували/зацікавили?
5. Фізкультхвилинка “Кроком руш”
6. Ознайомлення із тваринним і рослинним світом морів (презентація)
- Запишіть в свої чек-листи інформацію, яка вас зацікавила.
7. Хвилинка релаксу – слухання шуму моря
- А як ви думаєте, чому вода в морі солона?
V. Узагальнення вивченого
1. Робота в парах
- Розгляньте картки в конвертах, знайдіть зайву, що не стосується теми нашого дослідження.
Картки із потрібною інформацією прикріпіть на наш лепбук «Моря України».
(додаток )
Дом. завдання – оформити свій чек-лист, як лепбук
3.Бесіда про екологічні проблеми морів (Слайд 23-25)
4. Вправа «Діаграма Венна»
«Малюю море» Словникові слова ШТОРМ, ШТИЛЬ (слайд 26-27)
5. Море небезпечне. ( слайд 28)
6. Молитва дітей до Святого Миколая