Meine Freunde
Мета:
Практична:
Вчити учнів застосовувати лексику з теми, аспекти im Dativ в мовленні
Розвивальна:
розвивати фонематичний та інтонаційний слух, навички читання, логічне мовлення,готовність брати участь в іншомовному спілкуванні.
Формувати навички і вміння, необхідні для подальшого розвитку комунікативної компетенції.
Виховна:
виховувати культуру мовлення в дружньому середовищі
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручник «Німецька мова» 7 клас (3 рік навчання) С. Сотникової, інтерактивна дошка, презентація (слайди з візулізацією лексики, таблицею прихованих слів)
Очікувані результати: оперування лексикою до теми, вміння висловлювати власну думку та аргументувати її.
Хід уроку:
І.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
L.: Guten Tag, liebe Schüler!
Der Wievielte ist heute?
Wie ist das Wetter heute?
Welcher Laune habt ihr heute?
Мовленнєва розминка (читання прислів’їв разом та самостійно).
Freunde erkennt man in der Not.
Freunde in der Not gehen hundert auf ein Lot.
Ein alter Freund ist zwei neue wert.
Freunde sind uber Silber und Gold.
Повідомлення теми та мети уроку.
Heute beginnen wir ein neues Thema „Мeine Freunde“. Heute werden wir über Freunde sprechen. Was bedeutet Freundschaft für euch? Haben sie echte Freunde? Welche Eigenschaften sollten Menschen mitbringen, um als Freunde zu gelten? Teile die Gedanken.
II. Основна частина уроку
1. Контроль домашнього завдання.
2. Повторення лексичного матеріалу.
Wie groß ist deine Familie?
Wer gehört zu deiner Familie?
Wie heißt/heißen dein(e)...?
Wie alt ist dein(e)...?
Als was arbeitet/arbeitendein(e)...?
Wo arbeitet/arbeiten dein(e)...?
Wo lebt/leben dein(e)...?
Wie sieht dein(e) ... aus?
3. Опрацювання нового лексичного матеріалу.
Показ на слайдах карток (лексема-картинка), учні складають 2-3 речення з окреслених слів.
der Freund
bekannt
bleiben
mitkommen
mitmachen
L.: Findet 9 Wörter und charakterisiert die echten Freunde.
Finden Sie Charaktereigenschaften
K |
O |
F |
F |
E |
N |
L |
U |
S |
T |
I |
G |
U |
E |
ä |
R |
L |
E |
G |
H |
P |
E |
O |
R |
ä |
R |
ö |
U |
Y |
E |
N |
L |
I |
D |
A |
C |
L |
I |
E |
B |
L |
H |
ö |
C |
K |
ä |
ß |
T |
S |
H |
F |
A |
I |
R |
(Lustig, klug, ehrlich, gerecht, offen, treu, fair, lieb, loyal)
L: Welche der gefundenen Charaktereigenschaften sind charakteristisch für Ihre Freunde? Welche weiteren Charaktereigenschaften sollten Ihrer Meinung nach echte Freunde haben?
4. Опрацювання граматичного матеріалу.
(обговорення теорії, окресленої на сторінці 16).
Виконання вправи 3 на ст. 16 .Робота біля дошки
5. Розвиток навичок мовлення (монологічного/діалогічного).
Виконання вправи 5, на ст. 16.
Partnerarbeit
L: Was machen die Freunde auf den Bildern? Und wie verbringst du Zeit mit deinen Freunden? (sich gegenseitig im Dativ erzählen) Sagen Sie ihre Namen. Wie sehen deine Freunde aus?
ІІІ. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.
Bildet einen Satz, beginnt so:
- Besonders hat/haben mir … gefallen, weil…
- Für mich war neu, dass…
- Mir hat heutige Stunde gefallen, weil/denn…
- Ohne Zweifel werde ich…
L.: Ich danke
Ihnen für die Arbeit. Sie bekommen solche Noten…..
Die Hausaufgabe:
Auf Wiedersehen!