Урок, 7 клас. Тема: "Мистецтво дизайну. Річ – образ. Мистецька подорож: «Мистецтво інсталяції»."

Про матеріал
В розробці представлений матеріал для проведення уроку в дистанційній формі навчання. До конструктора уроку додається презентація, яка складається з трьох частин на які поділена тема, що опрацьовується на уроці з використанням різних форм онлайн роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Мистецтво дизайну. Річ – образ. Мистецька подорож: «Мистецтво інсталяції». (випереджувальн. Е ЗАВДАННЯ. Для домашнього опрацювання)ТЕМА

Номер слайду 2

Ознайомтесь з матеріалом підручника(Автори: Л. В. Папіш, М. М. Шутка. 2015 рік. Ст. 66 – 70).

Номер слайду 3

ПРОДОВЖЕННЯ

Номер слайду 4

МИСТЕЦТВО ІнсталяціЇ(для опрацювання на уроці. ДРУГА ЧАСТИНА (самостійна) УРОКУ)Мистецька подорож

Номер слайду 5

Інсталяція (англ. installation) — це художня техніка, яка використовує тривимірні об'єкти, призначені для зміни сприйняття простору людиною. Інсталяція може бути об’ємною та плоскою (залежно від задуму, теми та предметів)

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Проаналізуйте (усно) приклади інсталяцій на наступних слайдах. Поміркуйте, на яку тему створені дані інсталяції. Де можна ЗАСТОСУВАти такі інсталяції?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

НА НАСТУПНИХ СЛАЙДАХ ПРИКЛАДИ ІНСТАЛЯЦІЙ УЧНІВ НАШОЇ ШКОЛИ 2020 – 2021 навчального року . РІЗНІ ТЕМИ.

Номер слайду 12

ТЕМА: ШКОЛА 

Номер слайду 13

ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ

Номер слайду 14

Номер слайду 15

 СТВОРИТИ ІНСТАЛЯЦІЮ НА ТЕМУ:“МОЯ УКРАЇНА! “ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Номер слайду 16

ПОДУМАЙТЕ, ЯКІ ПРЕДМЕТИ ВИ ОБРАЛИ Б ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДАНОЇ  ІНСТАЛЯЦІЇ?ПОМІРКУЙТЕ ЯК БИ ВИ ЇХ ПОЄДНАЛИ МІЖ СОБОЮ?ОБИРАЙТЕ ПРЕДМЕТИ, ЯКІ НАЙЯСКРАВІШЕ БУДУТЬ СИМВОЛІЗУВАТИ ТА РОЗКРИВАТИ ДАНУ ТЕМУ.ІНСТРУКЦІЯ до виконання практичної роботи: Переглянути «ціпочку» елементів, які називали під час роботи в Zoom;Переглянути, які предмети є в наявності у вас;Обрати найбільш символічні;Вибрати (не більше 5-ти предметів), які доцільно поєднати між собою;Скласти на папері ескіз (за бажанням);Поєднати предмети в об’ємну композицію, підібравши відповідний фон;Порухати предмети між собою переставляючи їх з місця на місце, щоб визначити найбільш вдале розміщення для сприймання образу сюжету;Створіть інсталяцію. Придумайте гасло (за бажанням);Знайти цікавий ракурс і сфотографувати;Надіслати фото вчителю (в зручному для учня форматі). ПРИМІТКА: Роботу можна виконати в зручний для учня час і надіслати фото протягом тижня. Вчитель має врахувати різні можливості учнів.

Номер слайду 17

ТВОРЧІ РОБОТИ УЧНІВ2021 – 2022 навчального року .

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Галицкая Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
19 липня 2022
Переглядів
759
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку