Урок 86 Виділення слів - назв предметів з мовного тексту

Про матеріал
Даний матеріал є ефективним для закріплення вивченого.Зміст твору В. Сухомлинського "Протоптали стежку" спрямований на виховання в дітей добра і милосердя.
Перегляд файлу

 

Урок №86

Тема «Виділення слів – назв предметів з мовного потоку»

1.Каліграфічна хвилина

Ст  еж  жк

Стежка

2.Читання тексту В.Сухомлинського  «Протоптали стежку»

  Уночі була хуртовина. Намело кучугури снігу.

 Рано –вранці до школи йшло троє дітей –Юрко,Михайлик і Ніна. Скрізь на подвір’ях видно людей.

Чоловіки, жінки, юнаки і підлітки відкидали лопатами сніг, прокидали стежки.

  Ось хата бабусі Марії. Вона живе одна –однісінька. Зупинились  діти біля бабусиного подвір’я .

Нікого не видно.

 -Як же бабуся до колодязя йтиме? – каже Юрко.- Снігу скільки…

 - Давайте протопчемо доріжку від хати до колодязя ! –радить Михайлик.

         Діти пішли на подвір’я бабусі Марії по глибокому снігу. Від воріт до хати йти було важко. А від хати до воріт трохи легше. Пройшлися вдруге, втретє,учетверте…

   Протоптали стежку від воріт до хати і від хати до колодязя.

Спітнілі, втомлені і радісні поспішали діти до школи.

Вони думали: «Ось зараз бабуся Марія вийшла на подвір’я,побачила протоптані стежки.

Радіє і дякує нам…»

Раділи і діти .Бо думали про це.

3.Чому раділи діти? (Роздуми дітей)

4.Чого вчить цей текст?

5.. Виписати слова, які означають один предмет

6.Слова,які означають один предмет змінити, щоб вони означали багато предметів.

7.Виписати слова,які мають більше звуків, ніж букв

8.Виписати речення , які складаються із чотирьох слів.

 

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2021
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку