Урок "А. П. Чехов "Хамелеон". Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні". Роздатковий матеріал

Про матеріал
Роздаткові матеріали до уроку для пошуково-дослідницької роботи в групах та парах.
Перегляд файлу

Роздатковий матеріал до уроку

«А. П. Чехов «Хамелеон». Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданні»

Додаток 2

Картка № 1

Джерело  а

Завдання:

1. Визначити за змістом запропонованого тексту одну із граней (сторін) особистості А. Чехова.

2. З’ясувати, які риси вдачі (характеру) притаманні Антону Павловичу (виходячи зі змісту запропонованого тексту). Записати їх на роздатковій картці № 2 «Асоціативне гроно».

Уривок  тексту

Завдяки Антону Павловичу родина його не знала бідності. Чехову довелося рано стати годувальником сім’ї: батька, матері, чотирьох братів і сестри. До матері в Антона було найніжніше ставлення. Чехов любив збирати усю родину, йому подобалося пригощати і розважати гостей.

Картка № 1

Джерело   б

Завдання:

1. Визначити за змістом запропонованого тексту одну із граней (сторін) особистості А. Чехова.

2. З’ясувати, які риси вдачі (характеру) притаманні Антону Павловичу (виходячи зі змісту запропонованого тексту). Записати їх на роздатковій картці № 2 «Асоціативне гроно».

Уривок  тексту

Чехов лікував людей. Часто працював напружено, мобілізуючи усі свої сили. Але завжди залишався оптимістом і життєлюбом. Під час холери він один, без помічників, обслуговував хворих у двадцяти п’яти селах. Безкоштовно приймав понад тисячу хворих селян і забезпечував ліками. Люди знали: Чехов влаштує, запропонує їжу, ліжко, лікування.

Картка № 1

Джерело   в

Завдання:

1. Визначити за змістом запропонованого тексту одну із граней (сторін) особистості А. Чехова.

2. З’ясувати, які риси вдачі (характеру) притаманні Антону Павловичу (виходячи зі змісту запропонованого тексту). Записати їх на роздатковій картці № 2 «Асоціативне гроно».

Уривок  тексту

Серед багатьох справ й інтересів письменника особливе місце посідала творчість. Батьки не залишили дітям матеріальних цінностей, але зуміли розвинути в них найцінніший скарб – талант. Ще в університетські роки Чехов розпочав літературну діяльність. Творчий доробок складає кілька десятків томів чудової прози.

 

 

Картка № 1

Джерело   г

Завдання:

1. Визначити за змістом запропонованого тексту одну із граней (сторін) особистості А. Чехова.

2. З’ясувати, які риси вдачі (характеру) притаманні Антону Павловичу (виходячи зі змісту запропонованого тексту). Записати їх на роздатковій картці № 2 «Асоціативне гроно».

Уривок  тексту

Любов до людей Чехов проніс через усе життя. Він відкривав школи для дітей, організовував висаджування тисяч вишневих дерев, засаджував голі лісові ділянки в’язами, соснами, дубами. Працював в ім’я рідного міста, рідної землі.

 

 

Додаток 2

Картка № 2

Асоціативне гроно «Риси вдачі Чехова»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

Картка № 3

ОС 3. Таблиця «Дослідження поведінки Очумєлова»

Завдання:

  1. Дослідити поведінку поліцейського наглядача Очумєлова, виписавши із тексту оповідання найяскравіші деталі цього персонажа  (в ліву колонку таблиці).
  2. Визначити риси характеру Очумєлова (записати в праву колонку таблиці).

 

Поведінка Очумєлова (художні деталі)

Риси характеру Очумєлова

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

Отже,

 

 

 

 

 

Додаток 3

Картка № 4

ОС 4. Таблиця «Дослідження поведінки Хрюкіна»

Завдання:

  1. Дослідити поведінку золотаря Хрюкіна, виписавши із тексту оповідання найяскравіші деталі цього персонажа  (в ліву колонку таблиці).
  2. Визначити риси характеру Хрюкіна (записати в праву колонку таблиці).

 

Поведінка Хрюкіна (художні деталі)

Риси характеру Хрюкіна

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

Отже,

docx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
311
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку