Урок Алгебра 7 клас НУШ за модельною програмою О. Істера" Одночлен. Стандартний вигляд одночлена"

Про матеріал
Очікувані результати: учень/учениця - класифікує алгебраїчні вирази; - розв’язує вправи на обчислення виразів, застосовуючи властивості степеня з натуральним показником; - розуміє і розрізняє поняття одночлен, стандартний вигляд одночлена, коефіцієнт одночлена; - вміє виконувати перетворення степенів в конкретній ситуації; - створює модель математичної ситуації; - аналізує результати навчальної діяльності. Форма проведення: урок формування компетентностей.
Перегляд файлу

 

 

 

АЛГЕБРА

7 КЛАС

 

 

 

              Вчитель Пухліченко Г.А.

 

2024/2025 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА.  Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

Предметні компетентності:

учень/учениця

- розуміє сутність дії піднесення  до степеня з натуральним показником ;

- записує числові вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичної символіки;

- розв’язує вправи на обчислення виразів, застосовує властивості степеня  з натуральним показником;

- формулює означення одночлена та його стандартного вигляду;

- розрізняє одночлени серед інших алгебраїчних виразів;

- пояснює, аналізує, класифікує математичні поняття. 

Ключові компетентності:

комунікативна:  - грамотно висловлює  свою думку, робить висновки на основі математичної інформації, поданої в різних формах;

загальнонавчальна: - уміє організувати власну навчальну діяльність під час виконання завдань; - сприймає систему умовностей у межах завдання;

інформаційна: - опрацьовує нові навчально – пізнавальні дані.

громадянська і соціальна:  - уміння співпрацювати в команді.

 Очікувані результати:

учень/учениця

- класифікує алгебраїчні вирази;

- розв’язує  вправи на обчислення виразів, застосовуючи властивості степеня з натуральним показником;

- розуміє і розрізняє поняття одночлен, стандартний вигляд одночлена, коефіцієнт одночлена;

- вміє виконувати перетворення степенів в конкретній ситуації;

- створює модель математичної ситуації;

- аналізує результати навчальної діяльності.

Форма проведення: урок формування компетентностей.

Обладнання: підручник, картки - алгоритми, роздатковий матеріал, ноутбук, скринька, кольорові смужки, картка самооцінювання.

 

Карта уроку

І. Організація класу. Привітання.

- Вітаю! Бажаю всім гарного настрою і вдалого дня!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вправа «Скринька мудрості» (крилаті фрази).

( Знати – це означає насамперед уміти користуватися знаннями.

  Думаємо, вивчаємо, шукаємо. Якщо важко – не зітхаємо!).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Проблемна ситуація.

 - Запишіть дату сьогоднішнього уроку.

- Сума цифр цієї дати яке складає число?

2. Прийом « Інтерв’ю».

- Яке це число?    - Що з ним пов’язано в математиці?

- Подайте число 10 з показником степеня 3.  Яке число отримали?

3. Розповідь з елементами бесіди про 1000 днів незламності і спротиву українців у війні.

4. Вправа «Розумова розминка» зі словами НЕЗЛАМНІСТЬ, ВОЛЯ, СПРОТИВ.

- Кількість букв у слові  ВОЛЯ помножте на куб числа 5.  (4х125=500)

- Піднесіть число 4 до третього степеня і отриманий результат помножте на кількість літер у слові  СПРОТИВ.      (64х7=448)

- Показник степеня, до якого треба піднести число 5, щоб отримати 125, помножте на кількість букв у слові  НЕЗЛАМНІСТЬ,     (3х 11=33)

- Суму цифр цього року 2024 піднесіть до степеня з показником 5.

- Чим можна скористатися, щоб знайти значення цього виразу?

- Отже, НЕЗЛАМНІСТЬ, ВОЛЯ, СПРОТИВ, СИЛА ДУХУ, ЖАГА до ПЕРЕМОГИ

наших нескорених захисників і захисниць має бути для кожного з нас взірцем.

- А ми працюємо далі і не зітхаємо.

 

5. Робота з картками «Так чи ні?» ( в парах), «Вкажи степінь» ( 2 учн. – самост.).

6. Творча вправа (фронтально).

- Виразіть через показник степеня добуток:

   двох множників, кожний з яких 7;

   шести множників, кожний з яких 10;

   п’яти множників, кожний з яких 2.

7. Вправа «Естафета» (повтор. правил).

- Які властивості степеня вивчили?

- Дякую, працюємо, не зітхаємо.

Хвилина вдячності. Перегляд відео.

Прийом «Незакінчене речення».

- Продовжте фразу «Дякую воїнам ЗСУ …».

ІV. Формування нових умінь і знань.

1. Робота з картками – алгоритмами з елементами перевернутого навчання.

- Що для себе нового дізналися?

- Хто наведе  власний приклад одночлена з того, що дізнався?

2. Робота з підручником.

А) № 380, № 381 (усно).

Б) № 383 ( письмово, «ланцюжком»).

3. Вправа «Вкажи зайве» ( на картці).

- Вилучіть зайве.

- Які вирази потребують вашої допомоги?

- Доведіть свій вибір.

V. Д/з: с. 72, № 382, № 384 ( додатково № 386). Переглянути навчальне відео «Одночлен».

   Самооцінювання.  Вправа «Обери  лист» .

 

Оцінювання.

Вправа «Кольорові стрічки».
- Візьміть стрічку, яка вам подобається.
                    </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
Додано
18 листопада
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку