Урок алгебри, 7 клас.
Урок №40
Тема уроку. Загальні відомості про рівняння.
Формування компетентностей:
*предметна компетентність: активізувати знання учнів про рівняння, отримані у 5-6 класах; формувати вміння розв`язувати лінійні рівняння за відомим алгоритмом.
*ключові компетентності:
- математична - оперувати числовою інформацією, будувати математичну модель до реальних об’єктів;
- спілкування державною мовою – доречно вживати в мовленні математичну термінологію;
- інформаційно-цифрова – знаходити потрібну інформацію у різних джерелах, діяти за алгоритмом;
- соціальна та громадянська – співпрацювати в команді, виділяти та виконувати власну роль у командній роботі.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Обладнання: індивідуальні гаджети, роздатковий матеріал, ватмани, сигнальні картки, маркери.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
- Вітаю усіх на уроці математики. Сьогодні ви спробуєте бути успішними учнями та умілими вчителями. Для отримання оцінки ви маєте вчасно заповнювати таблицю «Моя оцінка». Кожен з трьох етапів уроку оцінюється у три бали. Працюєте у групах, особливо будьте принциповими у виставленні результатів. Бонуси можна отримати за додаткові відповіді та високу організацію у групах. Запишіть число і вид роботи (класна), а над темою уроку подумайте.
ІІ. Мотивація учнів до навчання.
Задача
У власника двох карток в одному банку на одній з них в 4 рази більше гро-шей, ніж на іншій. Якщо власник, користуючись інтернет-банкінгом, переведе з однієї картки на іншу 1500грн, то на обох картках стане грошей порівну. Скільки грошей було на кожній картці спочатку?
4x-1500= x+1500
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Представники команд по черзі презентують свій продукт. Учні з інших команд ставлять додаткові питання. Потім здійснюється занесення результатів у таблицю оцінок «Я пам’ятаю» згідно обговорення та командного рішення.
У зошитах наступні записи.
ІV. Застосування знань і вмінь.
(За допомогою записаного на дошці рішення повторюємо алгоритм розв`язування рівняння та властивості. Учитель визначає переможця. Учні роблять відповідні записи у зошитах та заносять бонуси у таблицю оцінок.)
Фізкультхвилинка
(Учні розв’язують рівняння, відгадують слово. Заносять результати роботи кожного члена групи у таблицю оцінок «Я вмію». Представники команд оголошують відгадки.)
Гра «Ти мені, я тобі».
(Заносять результати до таблиці оцінок «Я знаю більше»).
V. Рефлексія.
- А зараз повернемося до початку уроку. Спробуйте за допомогою складеної пам`ятки розповісти усе про рівняння.
VІ. Домашнє завдання.
Скласти задачу та розв’язати її за допомогою рівняння. Це може бути задача про гострі кути прямокутного трикутника, суміжні кути, невідомі числа, відношення, розрахунки за товар, тощо.
VІІ. Оцінка за урок.
Табель «Моя оцінка»
№ |
Етап уроку |
Бали |
1 |
Я пам`ятаю |
|
2 |
Я вмію |
|
3 |
Я знаю більше |
|
4 |
Бонуси |
|
Розгадай слово
0,3 3 5 7 10 11
Е С Р Ц Е А
Розгадай слово
0,2 1 2 4 30 40
О Ш З И Т У
Розгадай слово
0 0,5 1 2 5 6
М О У З Р А
Розгадай слово
-2 0,9 4 6 9 10
А У М К Д О
Розгадай слово
0,3 0,5 2 3 8 10
Н Г И К А Е