Урок з використанням інтерактивного прийому Mouse Mischief та інтерактивного плакату.
Прийом Mouse Mischief дослівно перекладається як "мишині капості", але поширеною є назва "багато мишей". Ця технологія дає нові можливості роботи в класі. Вона інтегрується з Microsoft PowerPoint, що дозволяє викладачам створювати інтерактивні презентації, у яких учні (до 25 учнів), з допомогою власної мишки, відповідають на питання та малюють на загальному екрані. Перевагою Mouse Mischief є простота використання. Цей прийом не потребує інтерактивної дошки, а просто встановлюється як надбудова в офісну програму PowerPoint.
Інтерактивний плакат - це електронний засіб нового типу, який забезпечує високий рівень сприйняття наочності. Його основою є звичайна презентація PowerPoint, в якій використано тригери, гіперпосилання та ефекти анімації.
Тема уроку: Алгоритмічна мозаїка.
Мета: повторити основні поняття з теми «Алгоритми і виконавці»; визначати правильний порядок подання команд виконавцю у знайомому алгоритмі; розвивати увагу, алгоритмічне та логічне мислення, пам'ять, зв’язне мовлення; виховувати вміння працювати в групах, взаємоповагу.
Обладнання: мультимедійна презентація, інструкції для роботи за комп’ютером, плакат.
Програмне забезпечення: програма PowerPoint; надбудова Microsoft Mouse Mischief
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Вправа «Усмішка»
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться один одному гарненько.
Посміхніться до гостей,
Привітайтесь: «Добрий день!»
Чи цікаво вам дізнатись,
Що сьогодні може статись?
Ну то сядьте всі рівненько,
Попрацюємо гарненько.
ІІ. Оголошення теми, мети та девізу уроку.
Тема: Алгоритмічна мозаїка
Мета: повторити основні поняття теми, яку вивчили «Алгоритми і виконавці»
Девізом уроку є давня китайська мудрість: Скажи мені - і я забуду. Покажи мені - і я запам’ятаю. Дай можливість діяти самому -і я навчусь.
ІІІ. Основна частина уроку.
Правила роботи в групах.
1 група – Хмаринки, 2 група – Листочки, 3 група – Пазли.
Завдання 1. Повторення правил техніки безпеки.
- Зараз ми пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі.
- На слайді буде з’являтись правило, а ви повинні обрати один з варіантів Так – якщо вірно, Ні – якщо не вірно:
- Обираємо відповідь клацнувши лівою кнопкою миші на обраній відповіді.
• В клас комп’ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили… (–)
• Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (+)
• За улюблений комп’ютер падаєм, мов спілі фрукти… (–)
• А щоб сісти нам за парту вчитель нам дає команду!(+)
• Ти підсунь дисплей близенько і поправ шнура хутенько! (–)
• Від екрана ти відсядь… сантиметрів п’ятдесят! (+)
• Голова болить моя, потерплю годину я! (–)
• Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю!(+)
• Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво… (–)
Завдання 2. Спрямоване на визначення виконавців.
На слайді задано питання та декілька варіантів відповідей. Оберіть лише одну правильну відповідь. Будьте дуже уважні.
-Вишивати!
-Принеси!
-Друкувати!
-Танцювати!
2. До складу ПК не входить:
-Клавіатура
-Миша
-Монітор
-Телефон
-Системний блок
3. (Котик) виконавець у програмі:
-Stairs
-Paint
-Word
-Excel
-Scratch
-Skype
Завдання 3. Графічне. Перевірка знань елементів середовища програмування та складання послідовностей.
1 гр. зелений, 2 гр. фіолетовий, 3 гр. синій (на кожне завдання 1 хвилина)
Завдання 4. Ребуси.
На слайді ми бачимо 6 кульок. Команди по черзі обирають кульку, яка сподобалась. За кожною кулькою ребус, який потрібно відгадати.
На партах папір та ручки. Час 1 хвилина.
ІV. Підсумок уроку.
Рефлексія. Плакат.