ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА 1-3 СТУПЕНІВ №2
ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Методична розробка
особистісно-зорієнтованого
уроку з англійської мови, проведеного у 9 -А класі
на тему «Альтернативне житло»
Підготувала
Паламарчук Надія Миколаївна
Вчитель англійської мови ЕЗОШ №2
спеціаліст вищої
кваліфікаційної категорії,
вчитель-методист.
Енергодар 2020
Мiсце уроку в системi урокiв з теми «Alternative Living» - 5 урок з 7 запланованих
Мета
Створити умови для розвитку ефективної комунiкативноi компетентностi :
основнi компетентностi у природничих науках і технологiях,
iнформацiйно-цифрова компетентнiсть
умiння вчитися упродовж життя
соцiальна та громадянська компетентнiсть
екологiчна грамотнiсть i здорове життя
Навчальний аспект
Активізація використання мовного словникового запасу з теми та ідіом через діалогічне та монологічне мовлення та групової бесіди
Формувати вміння правильно користуватися граматичними та лексичними ресурсами мови.
Розвиваючий аспект
Розвивати навички усного мовлення та аудіювання.
Удосконалювати навички пошуково-дослідницького читання та розуміння прочитаного.
Формувати в учнiв здатність застосовувати знання й умiння в реальних життєвих ситуацiях.
Розвивати культуру спiлкування, прийнятоi в сучасному цивілізованому суспільстві.
Розвивати вміння працювати в групі та в парах.
Виховний аспект
Виховувати емоцiйно-цiннiсне ставлення до всього, що нас оточує.
Виховувати критичне мислення та толерантне вiдношення до точки зору iнших, здатність до взаємодопомоги.
Особистiсно- зорiєнтований аспект
Створити умови для розвитку навичок спiлкування , cпiвпрацi та розвитку особистостi.
Тип уроку: Урок введення нового знання з технологii дiяльнiсного методу з використанням ІКТ , коучингових прийомів та компетенцій
Основнi термiни та поняття: Slide House, Seashell House, Skateboarding House, Boathouse, Treehouse, Sculpture House, Shipping containers House, ідіоми з теми.
Очiкуванi результати
Учнi повиннi
Знати |
Вмiти |
Лексику (мовний iнвентар) |
Вживати лексику у мовленнi та в письмi
|
Типи альтернативного житла |
Вести монологiчне та дiалогичне мовлення з даної теми. |
Ідіоми з теми |
Вмiти читати непiдготовлений текст, аналізувати та розуміти прочитане. |
Методи словесний ,наглядн Методи : практичний, пiзнавальний, пошуково – дослідницький, словесний
Прийоми: сильні питання, «чарiвний м’яч», активiзацiя уваги та мислення при створеннi ситуацii успiху, аукціон фактів, горячий стілець, фішбоун, закінчи фразу.
Форми роботи : групова,фронтальна, парна, колективна
Мiжпредметнi зв’язки: географія, художня культура
Обладнання: картки з текстом, картки з ідіомами, картинки різноманітних видів альтернативного житла, смарт-дошка, документальне відео, презентація, інтерактивні вправи, роздатковий матеріал
Джерела: Third Edition Solutions Intermediate by Tim Falla and Paul A Davies. Oxford University Press. Unit 4/ 4F Alternative Living
Prime Time 1. Virginia Evans, Jenny Dooley. Express Publishing. Module2/2E
Prime Time 2. Virginia Evans, Jenny Dooley. Express Publishing.Module 1
Структура та хід уроку
1. Етап орієнтації.
2. Етап цiлепокладання.
3. Етап проектування.
4.Етап організації та виконання плану уроку.
5. Контрольно-оцiночний етап
Ход уроку.
Привiтання(встановлення контакту: ефект люстерка при проведенні рефлексії. Як справи? Добре та показують великий палець. Встановлення довірливих відносин)
Good afternoon! How are you? Look at our presentation. What can you see? (на слайдах - фото різних типів альтернативного житла). Учні коментують слайди та знаходять проблеми в цьому житлі. There is a problem. It is safety versus ecology. (Проблемне питання: Безопасність чи екологія) So at the end of the lesson you should make your decision and tell about your choice.
Компетенції: спілкування іноземною мовою, екологічна грамотність та здорове життя
Коучингові :встановлення довірливих відносин.
Т: So, what are we going to do at our lesson?
P: Формувати вміння правильно користуватися граматичними та лексичними ресурсами мови .
Розвивати навички усного мовлення та аудіювання.
Удосконалювати навички пошуково-дослідницького читання , розуміння нової інформації та її використання
Виховувати критичне мислення та толерантне відношення до точки зору інших, здатність до взаємодопомоги.
Компетенції:уміння навчатися впродовж життя,ініціативність та підприємливість
Коучингові компетентності: постановка цілей, активне слухання, сильні питання
План уроку складають 2 групи, потім порівнюють їхні плани та шляхом домовленості складається кращий (Укладання домовленостей. Також при складанні плану команди створюють мотивацію)
Компетенції: ініціативність та підприємливість, соціальна та громадянська, загальнокультурна грамотність
Коучингові: складання домовленостей, пряма мова, проектування
4. Етап організації виконання плана дiяльностi.
В парах. Віднесіть слова до категорій: меблі, прилади, кімнати, інші міста. Перевірка в парах. Взаємоперевірка. Перевірка з інтерактивною вправою. Командна взаємодія(2 хвилини)
. Video. Документальне відео про житло на плаваючих островах
And now I want you to tell some facts about this housing. Аукціон знань про плаваюче житло (3 групи: ефективна комунікація)(5 хвилин)
Ідіоми. Створення 2 груп за допомогою 2 змішаних ідіом
Пошукова діяльність 2 група (за та проти цього житла, фішбоун. Пошук власних рішень, що було б можливим рішенням для того, щоб цей вид альтернативного житла був як небезпечним, так і екологічно-дружнім.(3 хвилини)
Компетенції:природничі науки та технології, комунікативна, інформаційно-цифрова грамотність, підприємливість,загальнокультурна грамотність.
Коучингові: командна взаємодія, сильні питання, активне слухання, ефективна комунікація, ігромоделювання,SWOT, зворотній зв'язок(самооцінка та взаємооцінка)
Додатки
1.Презентація Alternative House Presentation.pptx
3. Ідіоми