Урок"Альтернативне житло"

Про матеріал
Методична розробка особистісно-зорієнтованого уроку з використанням коучингових підходів
Перегляд файлу

ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА  1-3     СТУПЕНІВ №2

ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ






 

Методична розробка

особистісно-зорієнтованого 

уроку з англійської мови, проведеного у 9 -А класі

на тему «Альтернативне житло»

 

Підготувала

Паламарчук Надія Миколаївна

Вчитель англійської мови ЕЗОШ №2

спеціаліст вищої

кваліфікаційної категорії,

вчитель-методист.





 



 

Енергодар 2020

Мiсце уроку в системi урокiв з теми «Alternative Living» - 5 урок з 7 запланованих 

Мета 

Створити умови для розвитку ефективної комунiкативноi  компетентностi :

основнi  компетентностi  у природничих  науках  і технологiях, 

iнформацiйно-цифрова компетентнiсть

умiння вчитися упродовж життя

соцiальна та громадянська компетентнiсть

екологiчна грамотнiсть i здорове життя

Навчальний аспект

Активізація використання мовного словникового запасу з теми та ідіом через діалогічне та монологічне мовлення та групової бесіди

Формувати вміння правильно користуватися граматичними та лексичними ресурсами мови.

Розвиваючий аспект

Розвивати навички усного мовлення та аудіювання.

Удосконалювати навички пошуково-дослідницького  читання та розуміння прочитаного.

Формувати в учнiв здатність застосовувати знання й умiння в реальних життєвих ситуацiях.

Розвивати культуру спiлкування, прийнятоi в сучасному цивілізованому суспільстві.

Розвивати вміння працювати в групі та в парах.

Виховний аспект

Виховувати  емоцiйно-цiннiсне ставлення до всього, що нас оточує.

Виховувати  критичне мислення та толерантне вiдношення до точки зору  iнших, здатність до взаємодопомоги.

 

Особистiсно- зорiєнтований аспект

Створити умови для розвитку навичок спiлкування , cпiвпрацi  та розвитку особистостi.

Тип уроку: Урок введення нового знання з технологii дiяльнiсного методу з використанням ІКТ , коучингових прийомів та компетенцій

Основнi термiни та поняття: Slide House, Seashell House, Skateboarding House, Boathouse, Treehouse, Sculpture House, Shipping containers House, ідіоми з теми.

 

Очiкуванi  результати

Учнi повиннi

Знати

Вмiти

Лексику (мовний iнвентар)

Вживати лексику у мовленнi та в письмi

 

Типи альтернативного житла

Вести монологiчне та дiалогичне мовлення з даної теми.

Ідіоми з теми

Вмiти читати непiдготовлений текст, аналізувати та розуміти прочитане.

 

Методи                 словесний ,наглядн Методи : практичний, пiзнавальний,  пошуково – дослідницький, словесний

Прийоми: сильні питання, «чарiвний м’яч», активiзацiя уваги та мислення при створеннi ситуацii успiху, аукціон фактів, горячий стілець, фішбоун, закінчи фразу.

Форми роботи :                            групова,фронтальна, парна, колективна

Мiжпредметнi зв’язки:                       географія, художня культура

Обладнання: картки з текстом,  картки з ідіомами, картинки різноманітних видів альтернативного житла, смарт-дошка, документальне відео,  презентація, інтерактивні вправи, роздатковий матеріал

Джерела: Third Edition Solutions Intermediate by Tim Falla and Paul A Davies. Oxford University Press. Unit 4/ 4F Alternative Living

Prime Time 1. Virginia Evans, Jenny Dooley. Express Publishing. Module2/2E

Prime Time 2. Virginia Evans, Jenny Dooley. Express Publishing.Module 1

 

Структура та хід уроку

1. Етап орієнтації.

2. Етап цiлепокладання.

3. Етап проектування.

4.Етап організації та виконання плану уроку.

 

  • Warming up activity
  • Vocabulary Boost
  • Speaking
  • Watching the documentary film
  • Reading
  • Using of the idioms
  • Рефлексiя

5. Контрольно-оцiночний етап

Ход уроку.

  1. Етап орієнтації. Презентація.(2 хвилини)

Привiтання(встановлення контакту: ефект люстерка при проведенні рефлексії. Як справи? Добре та показують великий палець. Встановлення довірливих відносин)

Good afternoon! How are you?   Look at our presentation. What can you see? (на слайдах - фото різних типів альтернативного житла). Учні коментують слайди та  знаходять проблеми в цьому житлі. There is a problem. It is safety versus ecology. (Проблемне питання:  Безопасність чи екологія) So at the end of the lesson you should make your decision and tell about your choice.

Компетенції: спілкування іноземною мовою, екологічна грамотність  та здорове життя

Коучингові :встановлення довірливих відносин.

 

  1.        Етап цілепокладання (разом з учнями) Презентація.(1 хвилина)

Т: So, what are we going to do at our lesson? 

P: Формувати вміння правильно користуватися граматичними  та лексичними ресурсами мови .

 Розвивати навички усного мовлення та аудіювання.

Удосконалювати навички пошуково-дослідницького  читання , розуміння нової інформації та її використання

Виховувати  критичне мислення та толерантне відношення до точки зору  інших, здатність до взаємодопомоги.

Компетенції:уміння навчатися впродовж життя,ініціативність та підприємливість

Коучингові компетентності: постановка цілей, активне слухання, сильні питання

 

  1.        Етап проектування (разом з учнями) Презентація.(2 хвилини)
  • T: Let us make the plan of our lesson.
  • Phonetic drills (що значить слово команда та девіз уроку)
  • Vocabulary boost (робота з лексико. та ідіомами)
  • Speaking (говоріння)
  • Listening and watching (аудіювання та просмотр документального відео)
  • Reading (читання)
  • Writing (письмо)

 План уроку складають 2 групи, потім порівнюють їхні плани та шляхом домовленості складається  кращий (Укладання домовленостей.  Також  при складанні плану команди створюють мотивацію) 

Компетенції: ініціативність та підприємливість, соціальна та громадянська, загальнокультурна грамотність

Коучингові: складання домовленостей, пряма мова, проектування

4. Етап організації виконання плана дiяльностi.

  • Phonetic drills/ TEAM. Your home is where your heart is ( розшифровка слова TEAM: разом кожен досягає набагато більше  , девіз уроку: «Твій дім знаходиться там, де є твоє серце» (1 хвилина)
  • Warming up Activity. P1-CL, P2-Cl, P3- Cl.  Мовленнєва зарядка про різні типи альтернативного житла: Living Sculptures, Micro-houses, Tiny houses, Well-contained houses.( Присутні : Активне слухання, сильні питання: Чому Майкро будинки так називаються? Чим важливо житло під назвою  Living sculptures? Чому Tiny Houses вважаються  екологічними?  Ефективна комунікація, пряма мова, зворотній зв’язок підтримують комунікативну направленість , допомагають розкрити нову інформацію та потім її використовувати(4 хвилини)
  • Vocabulary work (словарна робота).

 В парах. Віднесіть слова до категорій: меблі, прилади, кімнати, інші міста. Перевірка в парах. Взаємоперевірка. Перевірка з інтерактивною  вправою. Командна взаємодія(2 хвилини)

  • Чарівний м'яч(перевірка  лексики шляхом гри в м'яч.) (2 хвилини)
  • Look around! You can see 3 strange places to live in. Think and make your choice. Come to the place you have chosen. Why? (вибір житла по картинке, аргументування, чому учні обрали  те, чи інше житло , які є ресурси та можливості для того, щоб  зробити таке житло. Технологія SWOT:які позитивні риси в цьому житлі та переваги,   та які негативні риси, тобто недоліки  та погрози.(4 хвилини)

 

  •  Reading. Good work! Now take seats in 3 teams! Read the part of the text, filling in the missing words! Читання тексту, вставити слова у текст у групі. Читання вголос по черзі. Команди самі вирішують, як будуть виконувати роботу, навчаються усвідомлено реагувати на різні пропозиції щодо цього.  Самооцінка- як спрацювала команда.  (5 хвилин)
  • Виконання завдання : вірно чи ні.  Перевірка  із смарт- дошкою. 3 представника з 3 груп. (інтерактивна вправа) Взаємооцінка цієї діяльності.(1 хвилина)

. Video. Документальне відео про житло на плаваючих островах

 And now I want you to tell some facts about this housing.  Аукціон знань про плаваюче житло (3 групи: ефективна комунікація)(5 хвилин)

  • These people made themselves at home at these floating islands. What does it mean?

Ідіоми. Створення 2 груп за допомогою 2 змішаних ідіом

  • Match the idioms with the definition. Which team is quicker? Reading the idioms and definitions. (Читати ідіоми та знаходити їх визначення) (4 хвилини)
  •  Зрозумій нас! (гра. Ігромоделювання. Зрозумій нас та згадай необхідну ідіому. Учні пояснюють значення ідіоми, а представник команди повинен зрозуміти, про яку ідіому йдеться мовлення) (3 хвилини)
  •  Speaking. So, let us not go round the houses and make new teams(puzzles) Пазли. (розподіл на 2 команди за допомогою пазлів: повинні зібрати 2 види житла ) (5 хвилин)
  • Розповіді про житло на деревах (1 група розповідає про це альтернативне житло. Командна взаємодія

Пошукова діяльність 2 група (за та проти цього житла, фішбоун. Пошук власних рішень, що було б можливим рішенням для того, щоб  цей вид альтернативного житла  був як небезпечним, так і екологічно-дружнім.(3 хвилини)

  • Thank you! We have done everything according to our plan. What is your mood now? Draw a smile! Show it!  Now answer my questions:
  • Рефлексія емоційного стану (смайлики домалюйте), навчальної діяльності, видів навчальної діяльності (відповідають на питання вчителя: Що було найцікавіше, найскладніше?  
  • Самооцінка: Що в тебе получилось?  3 моменти. Ваше відношення до командної роботи?  В якій команді ти спрацював  найкраще та чому?  Ваша відповідь на проблемне питання…)(2 хвилини)

Компетенції:природничі науки та технології, комунікативна,  інформаційно-цифрова  грамотність,  підприємливість,загальнокультурна грамотність.

Коучингові: командна взаємодія, сильні питання, активне слухання, ефективна комунікація, ігромоделювання,SWOT, зворотній зв'язок(самооцінка та взаємооцінка)

  1.        Контрольно-оцiночний етап.

 

Додатки

1.Презентація Alternative House Presentation.pptx

2. Текст для читання

3. Ідіоми

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку