Календарне планування уроків математики
за підручником Лишенка Г.П. «Математика. 2» В-во «Генеза» 2019
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
ІІ семестр |
|||
63. |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і числа 3 та ділення на 2. |
14.01 |
|
64. |
Задачі вирази на дії різного ступеня для засвоєння опрацьованих таблиць. ( с. 80 -81) |
15.01 |
|
65. |
Коло і круг та їх елементи. Порівняння задач на множення і додавання. Доповнення умов задач запитаннями. Вправи і задачі на засвоєння опрацьованих таблиць (с82- 83) |
16.01 |
|
66. |
Таблиця ділення на 3. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. Креслення ламаної лінії.( с.83-84) |
17.01 |
|
67. |
Поняття «рік» і «місяць». Розв’язування задач з поняттями «рік» і «місяць». (с. 85 – 86) |
21.01 |
|
68. |
Одиниці вимірювання часу. Визначення часу за циферблатом годинника. Вправи і задачі на використання таблиці ділення на 3. ( с.86-87) |
22.01 |
|
69. |
Задачі на визначення часу за циферблатом годинника. Вправи на використання таблиць множення числа 3 і ділення на 3. ( с.87 -88) |
23.01 |
|
70. |
Порівняння задач на збільшення числа на кілька одиниць у прямій і непрямій формі. Складання задач за різними короткими записами. Дії з іменованими числами. (с88 -89) |
24.01 |
|
71. |
Ознайомлення з таблицею множення числа 4. Вправи і задачі на використання таблиці множення числа 4. ( с 89 – 90) |
28.01 |
|
72. |
Складання задач за схемами. Знаходження значень виразів зі змінною з використанням таблиці множення числа 4.(с 90-91) |
29.01 |
|
73. |
Застосування таблиці множення числа 4 в обчисленнях та при розв’язуванні задач. Творча робота з задачею. (с91-92) |
30.01 |
|
74. |
Таблиця ділення на 4.Використання таблиці ділення на 4 в обчисленнях і розв’язуваннях задач. Підбір числових даних, щоб рівності нерівності були істинні. ( с 92-93) |
31.01 |
|
75. |
Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 4. (с. 93-94) |
03.02 |
|
76. |
Контрольна робота. |
04.02 |
|
77. |
Попереднє ознайомлення з поняттями «половина». «третина», «чверть». Вправи на використання таблиць множення числа 4 і ділення на 4. (с. 94- 95). |
05.02 |
|
78. |
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню понять «більше в» і «менше в».( с 95-96) |
06.02
|
|
79. |
Задачі з поняттями «більше в» і «менше в», які вимагають застосування таблиць множення числа 4 і ділення на 4. Знаходження значень виразів зі зміною. ( с 97). |
07.02 |
|
80. |
Ознайомлення з таблицею множення числа 5. Обчислення виразів і розв’язування задач, які вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с97-98) |
11.02 |
|
81. |
Порівняння складених задач з поняттями « більше в» і «більше на». Вправи і задачі, що вимагають застосування таблиці множення числа 5. ( с99) |
12.02 |
|
82. |
Правила порядку виконання дій у виразах. Задачі на суму двох добутків. (с. 99-101) |
13.02 |
|
83. |
Ознайомлення з таблицею ділення на5. Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиці ділення на 5. (с. 101-102) |
14.02 |
|
84. |
Вправи і задачі, які вимагають застосування таблиць множення числа 5 і ділення на 5. (с 102-103) |
18.02 |
|
85. |
Задачі на 3 дії. Творча робота з задачами. Обчислення виразів, які вимагають використання таблиць. (с 103-104) |
19.02 |
|
86. |
Складання і розв’язування задач . Порівняння виразів. (с104-105) |
20.02 |
|
87. |
Таблиця множення числа 6. Вправи і задачі, які вимагають використання таблиці множення числа 6. (с.105) |
21.02 |
|
88. |
Вправи і задачі, які вимагають використання таблиць множення та ділення з числами 4-6. (с.106) |
25.02 |
|
89. |
Складання виразів за таблицею. Вибір виразу для розв’язування задачі. Складання задачі за виразом. Використання дужок для зміни порядку дій у виразах. (с.106- 107) |
26.02 |
|
90. |
Таблиця ділення на 6. Використання таблиці для обчислення виразів і розв’язування задач. Творча робота з задачею. (с 107-108) |
27.02 |
|
91. |
Складання виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів з іменованими числами. (с108- 109) |
28.02 |
|
92. |
Контрольна робота. |
03.03 |
|
93. |
Кратне порівняння величин і чисел. (с. 109-110) |
04.03 |
|
94. |
Задачі про вік. Дії з іменованими числами. (с. 111) |
05.03 |
|
95. |
Переставний закон множення. Креслення відрізків горизонтально, вертикально, похило.(с.111-112) |
06.03 |
|
96. |
Таблиця множення числа 7. Використання таблиці множення числа 7 в обчисленнях. Знаходження значень виразів зі змінною. С.113 |
10.03 |
|
97. |
Вправи і задачі, при розв’язуванні яких використовуються таблиці множення та ділення. Порядок дій у виразах. (с. 113-114) |
11.03 |
|
98. |
Таблиця ділення на 7. Використання таблиці ділення на 7 в обчисленнях.(с.114-115) |
12.03 |
|
99. |
Пошук плану розв’язування задач від запитання. Вправи на застосування таблиць множення і ділення з числом 7. (с.115-116) |
13.03 |
|
100. |
Зв'язок між множенням та діленням. Розв’язування задач двома способами. Складання задач за малюнками.(с. 116-118) |
17.03 |
|
101. |
Порівняння задач на 2 і 3 дії. Розширення задачі через запитання і через числове дане. Порівняння виразу на 2 дії і числа. (с. 118 -119) |
18.03 |
|
102. |
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач. ( с.119-120) |
19.03 |
|
103. |
Складання задач за малюнком і схемою розв’язання. Складання виразів. Дії з іменованими числами. (с.120-121) |
20.03 |
|
104. |
Складання задач за малюнками та схемами. Вправи на використання таблиці ділення на 8. (с.121-122) |
31.03 |
|
105. |
Таблиця ділення на 8. Вправи і задачі, в яких треба використати таблицю ділення на 8.(с 122) |
01.04 |
|
106. |
Доповнення нерівностей і рівностей. Розв’язування задач. Порівняння виразів. (с122-123) |
02.04
|
|
107. |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування 108.задачі за планом і схемою міркувань. Знаходження значень виразу зі змінною. ( с.123-125) |
03.04 |
|
108. |
Контрольна робота |
07.04 |
|
109. |
Таблиця множення числа 9. Вправи на використання таблиці множення числа 9. Задача обернена до задачі на знаходження периметра трикутника. Складання задач за діаграмою. (с. 125-126) |
08.04 |
|
110. |
Складання задач за короткими записами. Порівнювання виразів на 2 дії. Обчислення периметрів трикутників за малюнком. (с. 126- 127) |
09.04 |
|
111. |
Складання і розв’язування задач за запитанням і малюнком. Обчислення виразів з використанням таблиці множення числа 9 або переставного закону множення. (с 127-128) |
10.04 |
|
112. |
Таблиця ділення на 9. Вправи на використання таблиці ділення на 9. Розв’язування задач. Порівняння виразів на 2 дії. (с128-129) |
14.04 |
|
113. |
Вправи і задачі на використання таблиць множення та ділення. (с. 129-130) |
15.04 |
|
114. |
Розширення задач через числове дане. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі двома способами.(с130-131) |
16.04 |
|
115. |
Розв’язування задач різними способами. Обчислення виразів на дії різного ступеня. (с.131-132) |
17.04 |
|
116. |
Центнер. Порівняння складених іменованих чисел. (с.132-133) |
21.04 |
|
Множення та ділення з 1 та 0 |
|||
117. |
Множення чисел 1 та 0. Множення на 1 та 0. Розв’язування задач із запитанням «На скільки…» (с 133-134) |
22.04 |
|
118. |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Задачі на різницеве порівняння двох часток. (с 134-135) |
23.04 |
|
119. |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання задач за діаграмою. ( с. 135-136) |
24.04 |
|
120. |
Множення числа 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 136- 137) |
28.04 |
|
121. |
Множення та ділення на 10. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. (с 137- 138) |
29.04 |
|
122. |
Розв’язування задач на знаходження суми, один з доданків якої заданий кратним відношенням до іншого. Знаходження значення виразів зі змінною. (с.138-139) |
30.04 |
|
123. |
Складання виразів за блок-схемами. Вправи та задачі , які містять дії з 1, 0 чи10. (с. 139) |
05.05 |
|
124. |
Контрольна робота |
06.05 |
|
Повторення та узагальнення вивченого (10 годин) |
|||
125. |
Нумерація чисел. Додавання і віднімання в межах 100.залачі на 2 дії. Побудова відрізків. |
07.05 |
|
126. |
Зміна суми при зміні одного доданку на кілька одиниць. Обчислення ламаної лінії за довжиною ланок та її креслення. Складання задач за схемами. |
08.05 |
|
127. |
Різні способи додавання двоцифрових чисел. Додавання іменованих чисел. Прості задачі на додавання. |
12.05 |
|
128. |
Способи перевірки дії додавання. Задачі , що містять збільшення числа на кілька одиниць. |
13.04 |
|
129. |
Способи віднімання двоцифрових чисел. Віднімання іменованих чисел . Прості задачі на віднімання. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць. |
14.05 |
|
130. |
Способи перевірки дії віднімання. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
15.05 |
|
131. |
Зміна різниці при зміні одного з компонентів на кілька одиниць. Складання і розв’язування задач за короткими записами. |
19.05 |
|
132. |
Одиниці вимірювання довжини, вартості, часу і маси. Розв’язування задач з цими величинами. Дії з іменованими числами. |
20.05 |
|
133. |
Способи перевірки множення. Задачі на множення. Розв’язування складених задач, які містять збільшення числа у кілька разів. |
21.05 |
|
134. |
Способи перевірки ділення. Задачі на ділення. Розв’язування складених задач, які містять зменшення числа у кілька разів або кратне порівняння. |
22.05 |
|
135. |
Контрольна робота. |
26.05 |
|
Повторення в кінці року |
|||
136. |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. |
27.05 |
|
137. |
Додавання і віднімання з переходом через розряд. Креслення відрізків. |
28.05 |
|
138. |
Додавання і віднімання з переходом через розряд. |
29.05 |
|