Урок формування знань, умінь та навичок з використанням ІКТ спрямоваий на:
План-конспект уроку
англійської мови
в 2 класі
Урок № 22 (2)
Тема: Людина
Підтема: Це - я!
Мета: формування лексичних навичок; формування та розвиток комунікативної компетенції; виховання позитивного ставлення до вивчення англійської мови як засобу спілкування.
Завдання:
навчальні: - повторити й активізувати ЛО теми; ознайомити учнів з
новими ЛО, практикувати їх уживання на рівні фрази;
розвивальні: - формувати навички роботи з інформацією, медіа,
комп’ютером;
виховні: - виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської
мови, вчити емоційно - ціннісно ставитись до всього, що
нас оточує.
Обладнання: - підручник А.Несвіт, Англійська мова. Підручник для2 класу
загальноосвіт. Навч. Закл., К.: Генеза, 2012;
Тип уроку: урок формування знань, умінь та навичок з використанням ІКТ.
Очікувані результати:
Перебіг уроку
Вчитель пропонує учням пограти в гру “Simon says” ( промовляє фразу, в кінці якої називає лише першу букву слова. Учні повинні назвати слово повністю.)
Teacher: Let’s play a game “Simon says”. I’ll tell you “Simon says something that begins with ‘e’. And you should say ‘ear’. Understand? (pupils answer).
Teacher: The topic of our lesson today is “It’s me!”. We’re going to learn new words, phrases and work with computers.
Учні об’єднуються в пари і отримують картку-розмальовку. Вчитель зачитує речення, учні розмальовують клоуна за інструкціями вчителя. Потім всі роботи кріпляться на дошку. Вчитель перевіряє правильність виконання завдання.
Teacher: Colour his eyes blue. Colour his mouth pink.
Colour his ears yellow. Colour his face white.
Colour his nose red. Colour his hair green. Well done!
на дошці прикріплені картки з овими ЛО. Вчитель називає слово, показує на картку. Учні повторюють всі разом декілька разів. Потім Називає частину тіла та вказує ії на собі( торкається)
учитель пропонує учням об’єднатись в пари та утворити коло. Після цього вчитель називає фразу(наприклад “Head to head”, а учні повинні торкнутись один одного певною частиною тіла( в парі).
Teacher: Head to head; finger to fenger; cheek to cheek…
(http://more2.starfall.com/n/make-a-word/long-e/load.htm?f)
На комп’ютерах вже відкрита сторінка з тренувальною вправою на читання буквосполученя –ее-. Така ж сторінка відкрита на великому екрані. Спочатку вчитель пояснює та показує, як правильо виконувати вправу. Потім пропонує учням зайняти місця біля комп’ютера (парами) і виконати це завдання самостійно. Вчитель контролює правильність виконання завдання.
(http://more2.starfall.com/n/long-e/le/load.htm?f)
Учні повертаються на свої робочі місця. Вчитель відкриває наступну сторінку веб-сайту і пропонує учням прочитати невеличкий текст. Учні дивляться на екран, слухають, читають всі разом, потім (за бажанням ) – самостійно.
Teacher: Let’s read a short text “Pete’s sheep”/ Look at the screen? Listen and read it together.
Teacher: Well, now we’re going to have a rest. Stand up everybody/Look at our screen and repeat.
Учні підводяться, займають зручні позиції. На екрані виводиться відео. Учні повторюють слова та рухи.
Touch your ear and wiggle it
Touch your nose and wiggle it
Touch your head and wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle it all around
Touch your shoulder and wiggle it
Touch your elbow and wiggle it
Touch your hand and wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle it all around
Let’s wiggle up high
Wiggle down low
Wiggle real fast
Wiggle real slow
Touch your leg and wiggle it
Touch your knee and wiggle it
Touch your foot and wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle it all around
Touch your hair and wiggle it
Touch your back and wiggle it
Touch your fingers and wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle it all around
Wiggle up high
Wiggle down low
Wiggle real fast
Wiggle real slow
Come on let’s wiggle!
Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle it!
Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle it!
Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle it!
Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle it!
Wiggle up high
Wiggle down low
Wiggle real fast
Wiggle real slow
Touch your ear and wiggle it
Touch your nose and wiggle it
Touch your head and wiggle, wiggle, wiggle, wiggle
Wiggle it all around!
На дошці вивішується плакат з граматичними конструкціями “have got/ has got”. Учні повторюють, в яких випадках вживаються ці конструкції.
Вчитель роздає кожній парі по 2 картки повної форми та по 2 картки скороченої форми конструкцій відповідно. Учні повинні з’єднати повну і коротку форму та скласти усно кожен по реченню з короткою формою. Наприклад:
I have got-I’ve got/ I’ve got a nose.
She has got – She’s got/ She’s got blue eyes. Etc.
Учні читають та доповнюють речення поданими фразами разом із вчителем.
Вправа «Дерево творчості»
Мета:проаналізувати якість викладання уроку та чіткість осмислення навчального матеріалу учнями.
Ресурси: ілюстрація дерева, картки із зображенням плодів, квіток, зеленого та жовтого листя.
Хід вправи
Малюнок дерева розмістити на дошці. Кожен учень обирає для себе певну картку (із зображенням плодів, квіток, зеленого та жовтого листя) та прикріплює її до дерева:
плід – означає, що урок пройшов корисно, плідно;
квітка – досить непогано;
зелений листок – взагалі нічого не зрозуміло;
жовтий листок – невдалий урок.
Teacher: You’ve worked very hard today. Thank you very much. I see, you liked (didn’t like) our lesson. But now it is over. Stand up please. Goodbye my dear!
Pupils: Goodbye!
Додатки
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4