План-конспект ситуативно-проблемного уроку
з елементами театралізації
Дата: _______________ Предмет: Англійська мова
Клас: 1 (перший рік навчання)
Місце проведення: Новософіївський ЗЗСО
Учитель: Резніченко Людмила Сергіївна
Тема уроку: Кольори.
Тип уроку: Урок удосконалення знань, умінь та навичок.
Форма проведення: урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.
Обладнання: ноутбук, навчально – методичний посібник Англійська мова 1 клас І. В. Гандзя, підручник Англійська мова 1 клас О. Капюк, програмне забезпечення «English with smiling Sam»
Наочність: повітряні кульки, тематичні малюнки, фонетична таблиці, презентація, мультфільм.
Роздатковий матеріал: кольорові олівці, картки з завданнями, кульки, монетки.
Мета уроку:
Навчальна:
створити сприятливі умови для засвоєння навчального матеріалу за темою «Кольори»;
практикувати вживання кольорів для опису предметів;
застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах «10»;
повторити звуки [b], [d], [ɒ].
Розвивальна:
розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів;
розвивати навички виконання команд та надання команд;
розширити словниковий запас учнів;
Виховна:
виховувати в учнів мовну культуру, підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови;
виховувати ввічливість у взаємовідносинах учнів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
Teacher: Are you ready?
Pupils: We are ready.
Teacher: Дуже рада нашій зустрічі. А що роблять люди, коли зустрічаються?
Pupils: Вітаються.
Teacher: Тож давайте привітаємося! Good morning, children!
Pupils: Good morning, teacher!
Teacher: I am glad to see you!
Pupils: We are glad to see you, too!
Teacher: Smile each other. Thank you! Let`s begin our lesson!
ІІ. Основна частина уроку.
1. Мотивація діяльності.
Teacher: Я пропоную вам відправитись у подорож. Скажіть, ви любите подорожувати? На якому транспорті ми з вами подорожуємо? (by car, by bus, by train, by boat, by ship, by bicycle). А який вид транспорту вам найбільше подобається? Я пропоную полетіти на повітряних кульках до країни Rainbow – Веселки. Там живуть кольори, які роблять цю країну дуже кольоровою і красивою. Let’s go!
2. Актуалізація опорних знань учнів.
Teacher: Let`s count, how many balloons should we have to fly? – Порахуйте, будь ласка, скільки кульок нам потрібно, щоб злетіти?
Pupil: One, two, three, four, five, six, seven.
Teacher: And how many balloons do you have? – А скільки кульок у вас є?
Pupil: - Only one! - Тільки один
Teacher: How many balloons do we need? - Скільки кульок нам ще потрібно?
Pupil: Six balloons. - Шість кульок.
3. Повідомлення теми, мети.
Teacher: Отже, щоб злетіти ми повинні мати ще шість кульок. Вони кольорові. Це шість кольорів з веселки. Кульки ми можемо купити у Місс Дейзі (маргаритка), але для цього ми повинні знати усі кольори веселки англійською мовою і мати монетки –coins, які кожен зможе заробити протягом уроку. Are you ready?
4. Словникова робота. Введення нових лексичних одиниць.
Teacher: Кожен з вас має аркуш на якому намальовані 11 кульок різного кольору. Давайте проговоримо (повторимо) ці кольори англійської мовою.
Pupil: BLACK, WHITE, BROWN, GREY, BLUE, YELLOW.
RED, ORANGE, GREEN, PURPLE, PINK.
5. Етап засвоєння нових знань.
Ex. № 1.
Teacher: Look at the screen, begin to sing a song and try to translate it.- Погляньте на екран, почніть співати пісню та спробуйте перекласти її.
( Звучить пісня Beautiful rainbow . Учні співають її. Потім вчитель пропонує одному з учнів перекласти зміст пісні).
Teacher: Веселка допомогла нам запам’ятати всі її кольори, а ми з вами маємо допомогти квітці – семицівтці розпуститися. Розгорніть пелюстку й назвіть її колір.
(Діти називають кольори, утворюючи квітку - семицвітку, отримують по одній монеті).
Ex. № 2.
Teacher: And now look at the screen and name colours, what of you will see on pictures. - А тепер уважно подивіться на екран і назвіть кольори, які ви побачите на картинках . (Учні дивляться презентацію «Кольори»).
Teacher: Зараз попрацюйте в парах. Поставте один одному запитання і дайте правильну відповідь. Правильність вашої роботи оцінять ваші однокласники піднявши зелені (правильна відповідь) та червоні (неправильна відповідь) таблички.
(Учні працюють в парах: 1 уч.: What colour is the frog? 2 уч: It is green. Інші учні піднімають зелену табличку. Якщо неправильно поставлені запитання або дані відповіді учні піднімають червону табличку. За роботу учні отримують по монетці.)
Ex. № 3.
Teacher: Виконайте завдання 1 на картках. (Учні виконують завдання).
Зараз на своїх картках виконайте завдання 2: зафарбуйте слова у кольори, які вони означають. Використовуйте словничок – vocabulary (словничок на дошці). За правильно виконане завдання ви отримаєте по монетці.
6. Фізкультхвилинка.
Teacher: А тепер давайте трішки відпочинемо. За гарне виконання пісні, рухів та команд отримайте монетку (виконання рухів та команд під пісню «Colours» з програмного забезпечення)
7. Етап ознайомлення з новим матеріалом
Teacher: Look at the blackboard. – Погляньте на дошку. Давайте пригадаємо літери і звуки, які вони означають.
B b D d O o
[b], [d], [ɒ].
Boy Dog Orange
Bear Duck Top
Book Dad Stop
Teacher: Сьогодні ми познайомимося з новими літерами англійської абетки. Це літери E e F f. (Учитель зачитує віршики про букви E та F).
«Е» з пташками дружбу має
Eggs беруть початок з «Е»,
Курченята в них зростають
Жовті, ніжні та м’які.
«F» нам вголос проспіває
Як в воді відпочиває,
Ходить в мокрому жупані
Жаба «frog» зелена пані.
Open your books on a page seventy one. - Відкрийте ваші підручники на сторінці 71. Знайдіть друковану букву Е. Яка тварина зображена поруч з літерою Е? Якого він кольору? Англійською слон – an elephant (учні повторюють слово 2 – 3 рази).
Яка тварина зображена поруч з літерою F? Якого вона кольору? Англійською - лисиця а fox (учні повторюють слово 2 – 3 рази).
Зверніть увагу на те, як правильно написати друковану англійську літеру Е велику та маленьку. Спробуємо прописати їх у повітрі. А тепер відкрийте зошити і пропишіть Велику і маленьку літери Е. Якого кольору слон поруч з літерою Е в підручнику? Якого кольору на ньому блузка? А спідниця? А якого кольору іграшкове слоненя в зошиті? ( Ту саму роботу учитель проводить з учнями з літерою F).
8. Етап закріплення нових знань.
Диктант «Сито»
Teacher: На партах у кожного з вас 11 кольорових дужок. Складіть з них веселку, про яку ми співали у пісні й отримайте монетку.
9. Етап застосування знань і способів дій.
Teacher: Count your coins and try to buy a balloon. – Порахуйте ваші монетки та спробуйте купити повітряні кульки у Міс Дейзі.
(Ситуативно - проблемний елемент. (Інтерактивний метод). Діти купують кульку у помічника вчителя, називаючи колір кульки і кількість монет, які вони можуть запропонувати за кульку (Гра Please, give me a …)).
IV. Заключна частина уроку.
1. Підсумки уроку.
Teacher: And now we have enough balloons to flay. Ось тепер ми маємо досить повітряних кульок, щоб полетіти. Let’s remember how many balloons we have. - Давайте не забувати, скільки повітряних куль ми маємо. What colours are they? - Якого вони кольору? Did you like the lesson? – Вам сподобався урок?
2. Оцінювання (коментування).
Teacher: You worked well during the lesson. – Ви добре працювали протягом уроку. It was pleasure to teach you. – Вчити вас було приємно. Thank you. – Дякую вам.
3. Рефлексія.
Teacher: А тепер я б хотіла усіх запросити у подорож на повітряних кульках.
(Звучить «Місячне сяйво» Клода Дебюссі)
Закрийте, будь ласка, оченята і уявіть, що ми летимо на кульках. Вітер ніжно лоскоче наше обличчя. Ми підіймаємося над високими green trees, аж до самісінького blue sky. Тепле yellow sun лагідно посміхається нам і ми посміхаємось у відповідь сонечкові. Наша подорож триває. Широким безкраїм степом ми рухаємося далі. Попереду високі brown mountains. Треба лише перелетіти гори, щоб побачити Black Sea. Сьогодні воно тихе і спокійне. Море ніби чекало зустрічі з нами. Давайте помилуємося краєвидами… Надзвичайна мандрівка. Але нам час повертатися назад.
5. Прощання.
Teacher: The lesson is over. – Урок закінчено. Send a beautiful smile to each other. - Подаруйте красиву посмішку один одному. Thank you. – Дякую вам. See you next lesson. – Побачимося на наступному уроці. Good bye. – До побачення.