Урок англійської мови 1 клас Кольори

Про матеріал
урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.
Перегляд файлу

План-конспект ситуативно-проблемного уроку

з елементами театралізації

 

Дата:   _______________                Предмет: Англійська мова

Клас:   1 (перший рік навчання)

Місце проведення: Новософіївський ЗЗСО

Учитель: Резніченко Людмила Сергіївна

Тема уроку:  Кольори.

Тип уроку: Урок удосконалення знань, умінь та навичок.

Форма проведення: урок-подорож з використання проблемної ситуації з елементами театралізації під час уроку.

Обладнання:  ноутбук, навчально – методичний посібник Англійська мова 1 клас І. В. Гандзя, підручник Англійська мова 1 клас О. Капюк, програмне забезпечення «English with smiling Sam»

Наочність: повітряні кульки, тематичні малюнки, фонетична таблиці, презентація, мультфільм.

Роздатковий матеріал: кольорові олівці, картки з завданнями, кульки, монетки.

 

Мета уроку:

 

Навчальна:

      створити сприятливі умови для засвоєння навчального матеріалу за темою «Кольори»;

      практикувати вживання кольорів для опису предметів;

      застосовувати та закріпити вміння учнів рахувати в межах «10»;  

      повторити звуки  [b], [d], [ɒ].

Розвивальна:

      розвивати ситуативно-діалогічне мовлення учнів;

      розвивати навички виконання команд та надання команд;

      розширити словниковий запас учнів;

Виховна:

      виховувати в учнів мовну культуру, підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови;

      виховувати ввічливість у взаємовідносинах учнів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент.

            1. Привітання.

Teacher:  Are you ready?

Pupils:  We are ready.

Teacher: Дуже рада нашій зустрічі. А що роблять люди, коли зустрічаються?

Pupils:  Вітаються.

Teacher: Тож давайте привітаємося!  Good morning, children!

Pupils:  Good morning, teacher!

Teacher: I am glad to see you!

Pupils:  We are glad to see you, too!

Teacher: Smile each other. Thank you! Let`s begin our lesson!

ІІ. Основна частина уроку.

            1. Мотивація діяльності.

Teacher:   Я пропоную вам відправитись у подорож. Скажіть, ви любите подорожувати? На якому транспорті ми з вами подорожуємо? (by car, by  bus,  by train, by boat, by ship, by bicycle). А  який вид транспорту вам найбільше подобається? Я пропоную полетіти на повітряних кульках до країни Rainbow  Веселки. Там живуть кольори, які роблять цю країну дуже кольоровою і красивою.  Let’s go!

            2. Актуалізація опорних знань учнів.

Teacher:  Let`s count, how many balloons should we have to fly? – Порахуйте, будь ласка, скільки кульок нам потрібно, щоб злетіти?

Pupil: One, two, three, four, five, six, seven.

Teacher:  And how many balloons do you have? – А скільки  кульок у вас є?

Pupil:  -   Only one! - Тільки один

Teacher:  How many balloons do we need? - Скільки  кульок нам ще потрібно?

Pupil:  Six balloons. - Шість  кульок.

                3. Повідомлення теми, мети.

Teacher: Отже, щоб злетіти ми повинні мати ще шість кульок. Вони кольорові. Це шість кольорів з веселки. Кульки ми можемо купити у Місс Дейзі (маргаритка), але для цього ми повинні знати усі  кольори веселки англійською мовою і мати монетки –coins, які кожен зможе заробити протягом уроку. Are you ready?

4. Словникова робота.  Введення нових лексичних одиниць.

Teacher: Кожен з вас має аркуш на якому намальовані 11 кульок різного кольору. Давайте проговоримо (повторимо) ці кольори англійської мовою. 

Pupil:  BLACK, WHITE, BROWN, GREY, BLUE, YELLOW.

           RED, ORANGE, GREEN, PURPLE, PINK.

5. Етап засвоєння нових знань.

Ex. № 1.

Teacher: Look at the screen, begin to sing a song  and try to translate it.- Погляньте на екран, почніть співати пісню та спробуйте перекласти її.

( Звучить пісня Beautiful rainbow . Учні співають її. Потім вчитель пропонує одному з учнів перекласти зміст пісні).

Teacher: Веселка допомогла нам запам’ятати всі її кольори, а ми з вами маємо допомогти квітці – семицівтці розпуститися. Розгорніть пелюстку й назвіть її колір.

(Діти називають кольори, утворюючи квітку - семицвітку, отримують по одній монеті).

Ex.  2.

Teacher:  And now look at the screen and name colours, what of you will see on  pictures. - А тепер уважно подивіться на екран  і назвіть кольори, які ви побачите на картинках . (Учні дивляться презентацію «Кольори»).

Teacher: Зараз попрацюйте в парах. Поставте один одному запитання і дайте правильну відповідь. Правильність вашої роботи оцінять ваші однокласники піднявши зелені (правильна відповідь) та червоні (неправильна відповідь) таблички.

(Учні працюють в парах: 1 уч.: What colour is the frog? 2 уч: It is green. Інші учні піднімають зелену табличку. Якщо неправильно поставлені  запитання або дані відповіді учні піднімають червону табличку. За роботу учні отримують по  монетці.)

Ex.  3.

Teacher: Виконайте завдання 1 на картках. (Учні виконують завдання).

 

Зараз на своїх картках виконайте завдання 2: зафарбуйте слова у кольори, які вони означають. Використовуйте  словничок – vocabulary (словничок на дошці).  За правильно виконане завдання ви отримаєте по монетці.

6. Фізкультхвилинка.

Teacher:  А тепер давайте трішки відпочинемо. За гарне виконання пісні, рухів та команд отримайте монетку (виконання рухів та команд під пісню «Colours» з програмного забезпечення)

7. Етап ознайомлення з новим матеріалом

Teacher: Look at the blackboard. – Погляньте на дошку.  Давайте пригадаємо літери і звуки, які вони означають. 

 B b             D d          O o

 [b],              [d],             [ɒ].                

            Boy            Dog           Orange

Bear           Duck        Top

Book          Dad          Stop

Teacher: Сьогодні ми познайомимося з новими літерами англійської абетки. Це літери E e F f. (Учитель зачитує віршики про букви E та F).


«Е» з пташками дружбу має

Eggs беруть початок з «Е»,

Курченята в них зростають

Жовті, ніжні та м’які.

«F» нам вголос проспіває

Як в воді відпочиває,

Ходить в мокрому жупані

Жаба «frog» зелена пані.


  • Робота з підручником та в зошиті

     Open your books on a page seventy one. -  Відкрийте ваші підручники на сторінці 71. Знайдіть друковану букву Е. Яка тварина зображена поруч з літерою Е? Якого він кольору? Англійською слон – an elephant (учні повторюють слово 2 – 3 рази).

     Яка тварина зображена поруч з літерою F? Якого вона кольору? Англійською  - лисиця а fox  (учні повторюють слово 2 – 3 рази).   

      Зверніть увагу на те, як правильно написати друковану англійську літеру Е велику та маленьку. Спробуємо прописати їх у повітрі. А тепер відкрийте зошити і пропишіть Велику і маленьку літери Е. Якого кольору слон поруч з літерою Е в підручнику? Якого кольору на ньому блузка? А спідниця?  А якого кольору іграшкове слоненя в зошиті? ( Ту саму роботу учитель проводить з учнями з літерою F).

 

8. Етап закріплення нових знань. 

Диктант «Сито»

Teacher: На партах у кожного з вас 11 кольорових дужок. Складіть з них веселку, про яку ми співали у пісні й отримайте монетку.

9. Етап застосування знань і способів дій.

Teacher: Count your coins and try to buy a balloon. – Порахуйте ваші монетки та спробуйте купити повітряні кульки у Міс Дейзі.

(Ситуативно - проблемний елемент. (Інтерактивний метод). Діти купують кульку у помічника вчителя, називаючи колір кульки і кількість монет, які вони можуть запропонувати за кульку (Гра Please, give me a …)).

IV. Заключна частина уроку.

            1. Підсумки уроку.

Teacher: And now we have enough balloons to flay. Ось тепер ми маємо досить повітряних кульок, щоб полетіти. Let’s remember how many balloons we have. - Давайте не забувати, скільки повітряних куль ми маємо.  What colours are they? -  Якого вони кольору? Did you like the lesson? – Вам сподобався урок?

2. Оцінювання (коментування).

Teacher: You worked well during the lesson. – Ви добре працювали протягом уроку. It was pleasure to teach you. – Вчити вас було приємно. Thank you. – Дякую вам.

3. Рефлексія.

Teacher: А тепер я б хотіла усіх запросити у подорож на повітряних кульках.                    

(Звучить «Місячне сяйво» Клода Дебюссі)

Закрийте, будь ласка, оченята і уявіть, що ми летимо на кульках. Вітер ніжно лоскоче наше обличчя. Ми підіймаємося над високими green trees, аж до самісінького blue sky. Тепле yellow sun лагідно посміхається нам і ми посміхаємось у відповідь сонечкові. Наша подорож триває. Широким безкраїм степом ми рухаємося далі. Попереду високі brown mountains. Треба лише перелетіти гори, щоб побачити Black Sea. Сьогодні воно тихе і спокійне. Море ніби чекало зустрічі з нами. Давайте помилуємося краєвидами… Надзвичайна мандрівка. Але нам час повертатися назад. 

5. Прощання.

Teacher: The lesson is over. – Урок закінчено. Send a beautiful smile to each other. - Подаруйте красиву посмішку один одному.  Thank you. – Дякую вам.  See you next lesson. – Побачимося на наступному уроці. Good bye. – До побачення.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
3437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку