Тема уроку:
Human being: Physical Appearance and Personality Traits
Підручник Get200, частина 1, сторінки 4-5
https://drive.google.com/file/d/1VB5v4YscdWMd0okhvyboo0m_tZpZe1ro/view?usp=drive_link
Цілі уроку:
-
Освітні:
-
Вивчення та закріплення лексики, пов'язаної з описом зовнішності та характеру людини.
-
Формування навичок усного мовлення через опис людей та їх якостей.
-
Розвивальні:
-
Розвиток навичок читання та аудіювання англійською мовою.
-
Удосконалення навичок використання нової лексики в контексті.
-
Виховні:
-
Формування поваги до людей незалежно від їх зовнішності та характеру.
-
Розвиток толерантності до різних типів особистостей.
Обладнання:
-
Підручник Get200 (частина 1)
-
Презентація із зображеннями різних людей
-
Whiteboard
Хід уроку:
1. Організаційний момент (5 хвилин)
-
Привітання учнів.
-
Перевірка готовності до уроку (підручники, зошити).
-
Повідомлення теми та цілей уроку.
"Today we are going to discuss physical appearance and personality traits. You will learn how to describe people in English using new vocabulary from pages 4-5 of your textbook."
2. Фонетична розминка (5 хвилин)
-
Учитель читає слова за темою "Physical Appearance and Personality" з правильним вимовлянням, учні повторюють.
Приклади слів:
-
Appearance: tall, short, slim, well-built, curly hair, freckles
-
Personality: confident, shy, kind, outgoing, serious
3. Актуалізація знань (10 хвилин)
-
Учитель пропонує учням згадати основні слова, які можуть використовуватися для опису зовнішності та характеру людини, записуючи їх на дошці.
Запитання до учнів:
"How do we describe a person’s appearance? What words can we use for someone's personality?"
4. Робота з підручником (15 хвилин)
-
Reading Activity (стор. 4-5):
Учні читають текст, який описує різних людей, на сторінках 4-5 підручника. Завдання – знайти слова, які стосуються зовнішності та характеру.
-
Після читання тексту вчитель ставить запитання для перевірки розуміння:
"Who is described as outgoing? Who has curly hair?"
-
Vocabulary Practice:
Учитель пояснює нові слова та вирази з тексту, акцентуючи увагу на правильному використанні в мовленні.
-
Учні працюють у парах, описуючи зовнішність та характер один одного, використовуючи нові слова. Приклад:
"My partner is tall and has straight hair. He/she is also very friendly and kind."
5. Аудіювання (10 хвилин)
-
Прослуховування аудіозапису з описом людей, аналогічним тексту в підручнику.
-
Після прослуховування учитель ставить запитання на розуміння змісту:
"What did you hear about the person's appearance and personality?"
6. Практичне завдання (15 хвилин)
-
Гра "Guess Who":
Учитель ділить клас на пари. Один учень описує зовнішність і характер відомої людини (без імені), а другий має вгадати, про кого йде мова.
"He is a famous actor. He is tall and slim, has brown hair, and is very funny and outgoing. Who is he?"
7. Закріплення матеріалу (10 хвилин)
-
Учні складають короткий письмовий текст, описуючи свого друга або відому людину, використовуючи нові слова за темою. Учитель перевіряє і дає зворотний зв'язок.
8. Домашнє завдання:
-
Написати есе (80-100 слів) на тему: "Describe the appearance and personality of a person you admire."
Рефлексія (5 хвилин)
-
Учитель ставить запитання для підбиття підсумків уроку:
"What new words have you learned today? Can you describe a person's appearance and personality now?"
Оцінювання:
-
Усні відповіді на уроці.
-
Виконання завдання в парах (опис і вгадування).
-
Домашнє завдання (есе).
Цей урок включає різні види активності, що допомагає покращити навички читання, говоріння та аудіювання англійською мовою. Учні отримають практику опису людей за зовнішніми ознаками та рисами характеру.