Урок англійської мови для 10 класу "Different ways to cook food"

Про матеріал

Цілі уроку:

Практичні:
1. Ознайомити з новими ЛО та навчити вживати їх на рівні фрази
2. Навчити створювати мікродіалог-розпитування в ситуації «Що приготувати та як приготувати?»
3. Удосконалювати вимову англійських звуків

Соціокультурна:
1. Поглибити знання учнів щодо способів приготування їжі, розширити їх пізнання в кулінарії

Розвивальна:
1. Розвивати фонематичний слух, мовленнєву реакцію учнів

Виховна:
1. Виховувати в учнів поважне ставлення до людей різних професій

Професійна:
1. Демонструвати прийоми організації роботи в парах, вчити прийомів позитивної внутрішньої та зовнішньої мотивації

Перегляд файлу

План-конспект 2-х уроків з англійської мови у 10 класі, розрахований на 90 хвилин

 

Тема: Different ways to cook food
Тип заняття: Заняття з домінантою «Тренування у спілкуванні»
Цілі уроку:

Практичні:
1. Ознайомити з новими ЛО та навчити вживати їх на рівні фрази
2. Навчити створювати мікродіалог-розпитування в ситуації «Що приготувати та як приготувати?»
3. Удосконалювати вимову англійських звуків

Соціокультурна:
1. Поглибити знання учнів щодо способів приготування їжі, розширити їх пізнання в кулінарії

Розвивальна:
1. Розвивати фонематичний слух, мовленнєву реакцію учнів

Виховна:
1. Виховувати в учнів поважне ставлення до людей різних професій

Професійна:
1. Демонструвати прийоми організації роботи в парах, вчити прийомів позитивної внутрішньої та зовнішньої мотивації

Обладнання уроку: аудіо запис з діалогами по темі, роздатковий матеріал

 

Схематичний план заняття

  1. Початок заняття (3хв)
  2. Фонетична зарядка (5хв)
  3. Обговорення сталих висловів (10хв)
  4. Поєднання дієслів з їх значенням, утворення діалогів (7хв)
  5. Вибір слів із значенням процесу приготування. Робота із словником (10хв)
  6. Вибір слів для заповнення пропусків в тексті (10хв)
  7. Обговорення улюблених рецептів (10хв)
  8. Висловлення власної думки за запропонованою ситуацією (10хв)
  9. Висловлювання учнів на понад фразовому рівні з використанням опор (10хв)
  10. Пояснення домашнього завдання (2хв)
  11. Підсумки та завершення заняття (3хв)

 

Хід практичного заняття

 

Етап. Прийом

Зміст роботи

Етап 1. Початок уроку. Організація групи
Прийом: Бесіда зі студентами

 

Етап 2. Мовленнєва зарядка
Прийом: Робота по ланцюжку

Read words and say, which way of cooking can be used

Meat, banana, fish, cheese, sweet pepper, potatoes, cabbage

Етап 3. Обговорення сталих висловів
Прийом: Робота в парах

Put on the back burner.
Open up a can of worms.
Tilt the scales.
That’s the way the cookie crumbles.

Етап 4. Поєднання дієслів з їх значенням, утворення діалогів
Прийом: Робота по ланцюжку

Match the verbs with their meaning

to peel
to slice
to mince
to snip
to shred
to carve

a) to cut into thin pieces
b)to grind with a grinder
c)to take off the skin
d)to cut into long thin pieces
e)to cut with scissors
f)to cut slices from a cooked bird

Етап 5. Вибір слів із значенням процесу приготування
Прийом: Робота зі словником

Decide, which words determine an action

Mild, snip, grate, fresh, mince, stick, boil, fry, breast, knife, roast, smoke

Етап 6. Вибір слів для заповнення пропусків в тексті
Прийом: Робота по ланцюжку

Mark your answers in boxes provided

Such homey dishes as____catfish, ____steak,____potatoes, hard____eggs, home____bread, chicken____, vegetables____are real dinner

1. Baked, boiled, fried
2. Grilled, curried, boiled
3. Steamed, roasted, baked
4.Boiled, baked, smoked
5.Fried, grilled, baked
6. Roasted, fried, smoked
7. Stewed, poached, steamed

Етап 7. Обговорення улюблених рецептів
Прийом: Відповідь на запитання

Think about your favourite dish and explain why do you like it? Can you cook it by yourself?

Етап 8. Висловлення власної думки за запропонованою ситуацією
Прийом: Робота в парах, робота в групах, відповідь на запитання

All members of the family know the basic ways of food preparation and someone in the family specializes in it. Should it be a man or a woman?

Some people think that men are better cooks than women. Do you agree? Why or why not?


Use the expressions below:
-I think that

-In my opinion

-I can’t be certain, but I think

-I feel that

-To my mind

Етап 9. Висловлювання учнів на понад фразовому рівні з використанням опор
Прийом: Рольова гра, індивідуальне висловлювання, створення діалогів

Imagine that you go to the cooking lessons. You have to communicate with your partner about future dish.

-small amount of fat
-cooked in water
-who is going to cut slices?

-serve it to the guests

Етап 10. Пояснення домашнього завдання
Прийом: Самостійне опрацювання

At home you should write about some family on a barbecue party. Be ready to present your essay in class

Етап 11. Підсумки заняття

Your marks are…

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
2262
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку