Цілі уроку:
Практичні:
1. Ознайомити з новими ЛО та навчити вживати їх на рівні фрази
2. Навчити створювати мікродіалог-розпитування в ситуації «Що приготувати та як приготувати?»
3. Удосконалювати вимову англійських звуків
Соціокультурна:
1. Поглибити знання учнів щодо способів приготування їжі, розширити їх пізнання в кулінарії
Розвивальна:
1. Розвивати фонематичний слух, мовленнєву реакцію учнів
Виховна:
1. Виховувати в учнів поважне ставлення до людей різних професій
Професійна:
1. Демонструвати прийоми організації роботи в парах, вчити прийомів позитивної внутрішньої та зовнішньої мотивації
План-конспект 2-х уроків з англійської мови у 10 класі, розрахований на 90 хвилин
Тема: Different ways to cook food
Тип заняття: Заняття з домінантою «Тренування у спілкуванні»
Цілі уроку:
Практичні:
1. Ознайомити з новими ЛО та навчити вживати їх на рівні фрази
2. Навчити створювати мікродіалог-розпитування в ситуації «Що приготувати та як приготувати?»
3. Удосконалювати вимову англійських звуків
Соціокультурна:
1. Поглибити знання учнів щодо способів приготування їжі, розширити їх пізнання в кулінарії
Розвивальна:
1. Розвивати фонематичний слух, мовленнєву реакцію учнів
Виховна:
1. Виховувати в учнів поважне ставлення до людей різних професій
Професійна:
1. Демонструвати прийоми організації роботи в парах, вчити прийомів позитивної внутрішньої та зовнішньої мотивації
Обладнання уроку: аудіо запис з діалогами по темі, роздатковий матеріал
Схематичний план заняття
Хід практичного заняття
Етап. Прийом |
Зміст роботи |
Етап 1. Початок уроку. Організація групи |
|
Етап 2. Мовленнєва зарядка |
Read words and say, which way of cooking can be used |
Етап 3. Обговорення сталих висловів |
Put on the back burner. |
Етап 4. Поєднання дієслів з їх значенням, утворення діалогів |
Match the verbs with their meaning |
Етап 5. Вибір слів із значенням процесу приготування |
Decide, which words determine an action |
Етап 6. Вибір слів для заповнення пропусків в тексті |
Mark your answers in boxes provided |
Етап 7. Обговорення улюблених рецептів |
Think about your favourite dish and explain why do you like it? Can you cook it by yourself? |
Етап 8. Висловлення власної думки за запропонованою ситуацією |
All members of the family know the basic ways of food preparation and someone in the family specializes in it. Should it be a man or a woman?
-In my opinion -I can’t be certain, but I think -I feel that -To my mind |
Етап 9. Висловлювання учнів на понад фразовому рівні з використанням опор |
Imagine that you go to the cooking lessons. You have to communicate with your partner about future dish. -serve it to the guests |
Етап 10. Пояснення домашнього завдання |
At home you should write about some family on a barbecue party. Be ready to present your essay in class |
Етап 11. Підсумки заняття |
Your marks are… |