Урок англійської мови для 4 класу: " It's celebrate.Food"

Про матеріал

Конспект уроку 4 класу. Тема: Its celebrate. Food (In the shop). Підійде для вдосконалення навичок вживання кількісних прикметників, навичок вживання much/many.

Урок наповнений іграми, цікавими відео та фізкультхвилинками.

Перегляд файлу

Тема:  It’s celebrate! In the shop

Мета:

навчальна:

  1. активізувати та закріпити вивчений лексико-граматичний матеріал,
  2. вдосконалювати вміння та навички аудіювання, читання, письма; усного мовлення, реагувати вербально на запитання, які вимагають як простих так і складних відповідей;
  3. формувати у учнів комунікативну компетенцію
  4.  розвивати та удосконалювати написання речень з кількісними прикметниками;
  5. вдосконалювати навички вживання much/many

розвиваюча:

  1. розвивати навички уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи
  2. мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні,
  3. мотивувати бажання до подальшого самовдосконалення у галузі володіння іноземною мовою
  4. розвивати мовну здогадку;

виховна:

  1.  зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до вивченого матеріалу,
  2. виховувати толерантне ставлення до однокласників, викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову;
  3. виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань

 

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting.

1) Game “I wish you…”

На дошці прикріплені долоньки (palms) з побажаннями. Діти по черзі підходять, беруть долоньки дарують один одному і бажають те, що написано на ній.

2. Warm-up

1) Learning a tongue-twister

Let’s prepare  our tongue for the lesson. I  have a tongue twister. Look, what letter is this? Letter p. Repeat it after me: p, p, p. Okay, and now look at the screen and let’s listen to this tongue – twister.

(включить скоромовку. Діти дивляться відео, а потім разом з учителем промовляють віршик).

3. Revision (working with the book) Бліц опитування.

So, now you and your tongues are ready to start the lesson, yes?

And first of all, let’s revise the words we have already learnt last lesson. For this open please your books on page 92-93. I need two pupils, who wants to be a volunteer?

(бліц – опитування, пояснити дітям умови опитування, обрати секретаря)

4. Перевірка домашнього завдання.

1) читання тексту читач-перекладач «Естафетою»

2) перевірка тестів

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

So, today we are going to continue learning about our holidays, about food. And today we are going to finish our theme, and we will find what knowledge do  you have and what do you know about this theme.

  1.   Game “Welcome to the shop”

Now we are going to play a game “Welcome to shop”. But  before we start the game let’s revise when do we use articles a/an and word some, there is, there are

(на дошці напис «I need», тренувальна вправа + СЛАЙДИ (на кожному слайді - продукт). So, lets play a game (пояснити дітям як грати, обрати одного продавця)

  1. Grammar corner.
  1. Game “Magic box”

And now let’s revise when do we use much and many

Згадати з учнями коли пишеться much and many.

Open your copybook and write down todays date, what day is it today?

Гра «Magic box» - діти ділять зошит на 2 частини: одна – much, друга – many. Учитель підходить по черзі учнів з коробкою, з якої вони дістають папірець з назвою продукту, дитина повинна прочитати і сказати, в яку колонку записати. Учні записують також на дошці.

  1. Робота з підручником

Look at the ex. 2, p.94 in your books. Let’s read it

  1. Фізкультхвилинка.

It’s time to have a rest now. So, stand up everybody.

  1. Робота з підручником
  1. Вправа 3, ст..95

Let’s continue working with our books. Look at the ex. 3, p.95 but firstly take these sheets of paper with the table. We’ll read an exercise now and then fill in this table.

(діти читають вправу а потім заповнюють таблицю).

  1. Вправа 7, ст.. 97
  • Читання тексту «Читач - перекладач»
  • Виконання тестів до тексту

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Summarizing. Game “Let’s make a pizza”

So, today we have worked very hard. We revised a lot of useful information. And in the end of our lesson I would like you to imagine that very soon you’ll have a party.

Давайте уявимо, що у нас скоро вечірка, нехай це буде різдвяна вечірка. Але не проста, а  Pizza Party. Let’s make a big pizza for your guests.

Діти по черзі витягують з магічної коробки продукти, називають його і прикріпляють на піцу.

  1. Повідомлення д/з.

So, open please your day books and write down your home task

  1. Оцінювання
  2. Thank you for the lesson, good bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Krit Snizhana
Додано
13 листопада 2018
Переглядів
1036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку