Практичні задачі:
Мета:
Освітня. Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в групах.
Розвивальна. Розвивати фонематичний(інтонаційний)слух учнів, здатність до імітації.
Виховна. Стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: різнокольорові кульки, комп ютер, дитяча пісня про англійський алфавіт, відео про кольори, зображення бегемота, телеграма від тітоньки Сови.
Література: підручник О.Д Карпюк англійська мова для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ «Навчальна книга»2002.
Урок англійської мови в 3 класі.
Тема: Іграшки. Дії.
Практичні задачі:
Мета:
Освітня. Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в групах.
Розвивальна. Розвивати фонематичний(інтонаційний)слух учнів, здатність до імітації.
Виховна. Стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: різнокольорові кульки, комп ютер, дитяча пісня про англійський алфавіт, відео про кольори, зображення бегемота, телеграма від тітоньки Сови.
Література: підручник О.Д Карпюк англійська мова для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ «Навчальна книга»2002.
Хід урока
I.Початок уроку.
-Good morning, children! I m glad to see you.
-Sit down,please.
1)Знайомство за допомогою гри «Ланцюжок»
Вчитель запитує у учня:
What is your name? Учень відповідає та задає теж питання наступному учню. І так до останнього учня.
2)Мовленнєва зарядка.
I say yes
You say no
I say high
You say low
I say stand up
You say go
I say good by
You say hello.
Вчитель робить зарядку разом з дітьми та перекладає її. Потім діти діляться по парам та за допомогою вчителя проводять зарядку в парах.
3) Повторення назв кольорів.
T: what is it colour?
T: Так правильно, це кольори.
T: А які кольори знаєте ви?
Перегляд відео фрагменту про назви кольорів. Після перегляду відео, вчитель показує кульки, а діти називають їх колір ( red,black,green,white,blue,brown,pink)
4) Доповніть вірш.
Бігти в джинсах я люблю,
Джинси мають колір…blue
Коли малюю твій портрет,
Для губ беру я колір…red
А курча, коли маленьке…
Yellow,бо воно жовтеньке,
Мандарин, що не дозрів,
Буде він зеленим…green.
3.Ознайомлення з перспективою уроку.
T: Сьогодні на уроці ми завітаємо до дядька Can. Познайомимся з новим словами та дізнаємось, який звук позначає літера А, коли стоїть на початку слова, або між двома приголосними.
II.Основна частина.
1.Актуалізація знань учнів про дієслово Can.
-Діти, а хто з вас знає що це за дієслово таке Can?
-Дієслово сan перекладається-можу.
-Відкрийте свої підручники на сторінці 73. Прочитайте правило яке написано угорі. Як ви його розумієте?
T: На перше місце в реченні з дієсловом Сan ставиться I,He,She,It на другому місці дієслово Can,після нього пишеться дія.
-А зараз спробуйте скласти речення про себе за допомогою правила, яке записано угорі( I Can swim,I Can jump, I Can sing)
-Подивіться на другу вправу давайте за допомогою поданих на дошці слів складемо речення Tom Can…(на дошці записані слова dance,paint,swim,write,jump)
2. введення нової граматичної структури у формі казки.
-А зараз послухайте казку.
-В одному чарівному місті жив дядько Can, який постійно вихвалявся I Can swim,I Can jump, I Can sing . На Різдво до дядька приїхали його родичі, які також були дуже вихвалястими, але одного разу їм стало лячно, що хтось може більше ніж вони, а для того щоб дізнатися так це чи ні,треба у когось запитати, але не дядько Can, ні його родичі не знали як це зробити. І дядько Can вирішив відправити письмо мудрій тітці Сові, щоб вона допомогла їм складати питання. Через кілька днів прийшла відповідь і ось що там було написано(на дошці з являється письмо на якому написано remember!I Can run. Can you run?)
-Діти,як ви зрозуміли відповідь від тітоньки Сови?
-Для того щоб запитати у іншого, що він вміє робити треба дієслово Can поставити на перше місце, а все інше так і залишити.
-Діти, а хто з вас знає як в англійській мові утворити речення-Я не можу.
-Так для того щоб сказати я не можу до дієслова Can треба додати not.
-Розподіліться по парам та запитайте один у одного, що ти можеш робити за допомогою правила на сторінці 75.
2)Динамічна пауза
Hands up! Hands down!
Hands on hips, sit down!
Stand up, hands to the sides -
Bend to the left, bend to the right.
Hands on hips,
one, two, three, hop,
one, two, three, stop. Stand still!
3)Введення нових слів.
-Відкрийте сторінку 74 ваших підручників. Подивіться на малюнок.
-Що робить літак?
-Так, правильно він летить. А літати на англійській- fly.
-Повторіть його кілька разів.
-Подивіться на інший малюнок, що на ньому зображено?
-Так, мавпа лізе на дерево.
-Well done! Its climb.
-Повторіть в голос його кілька раз.
-Відкрийте свої словнички та запишіть ці слова.
4)Ознайомлення зі звуком.
-Діти погляньте на дошку(на дошці записана велика і мала літера Аa)
-Name the letter- [ei]. Say after me.
-That’s right!
-Вам не здається, що ви вже десь зустрічали цю літеру?
-Де ви з нею познайомились?
Р: В англійській абетці.
-Англійська літера А,як і російська позначає голосний звук.
-А зараз ми дізнаємось який звук позначає літера Аа в деяких випадках.
-Коли літера Аа стоїть на початку слова або між двома приголосними вона позначає подовжений звук [ӕ].
-Давайте проговоримо його разом.
-Відкрийте сторінку 73. Read after me.
-Діти, до нас завітав бегемотик, який каже, що ми не правильно читаємо слова.(На дошці з’являється малюнок бегемота з широко відкритим ротом)
-Прочитайте слова, як і бегемотик з широко відкритим ротом.
- Запишіть ці слова до себе в словник.
III.Заключна частина.
1.Підсумок уроку.
2.Домашнє завдання, інструктаж до його виконання.
3.Оцінювання.