Урок англійської мови " Іграшки. Дії"

Про матеріал

Практичні задачі:

  • 1.Удосконалити знання кольорів.
  • 2.Ввести нові лексичні одиниці climb,fly та тренувати їх вживання на рівні речення у мовленні учнів.
  • 3.Ввести нову граматичну структуру can you…? Та тренувати її вживання в мовленні учнів на рівні речення.

Мета:

Освітня. Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в групах.

Розвивальна. Розвивати фонематичний(інтонаційний)слух учнів, здатність до імітації.

Виховна. Стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: різнокольорові кульки, комп ютер, дитяча пісня про англійський алфавіт, відео про кольори, зображення бегемота, телеграма від тітоньки Сови.

Література: підручник О.Д Карпюк англійська мова для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ «Навчальна книга»2002.

Перегляд файлу

Урок англійської мови в 3 класі.

Тема: Іграшки. Дії.

Практичні задачі:

  1. Удосконалити знання кольорів.
  2. Ввести нові лексичні одиниці climb,fly та тренувати їх вживання на рівні речення у мовленні учнів.
  3. Ввести нову граматичну структуру can you…? Та тренувати її вживання в мовленні учнів на рівні речення.

Мета:

Освітня. Вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в групах.

Розвивальна. Розвивати фонематичний(інтонаційний)слух учнів, здатність до імітації.

Виховна. Стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Обладнання: різнокольорові кульки, комп ютер, дитяча пісня про англійський алфавіт, відео про кольори, зображення бегемота, телеграма від тітоньки Сови.

Література: підручник О.Д Карпюк англійська мова для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Київ «Навчальна книга»2002.

Хід урока

I.Початок уроку.

-Good morning, children! I m glad to see you.

-Sit down,please.

1)Знайомство за допомогою гри «Ланцюжок»

Вчитель запитує у учня:

What is your name? Учень відповідає та задає теж питання наступному учню. І так до останнього учня.

2)Мовленнєва зарядка.

I say yes

You say no

I say high

You say low

I say stand up

You say go

I say good by

You say hello.

Вчитель робить зарядку разом з дітьми та перекладає її. Потім діти діляться по парам та за допомогою вчителя проводять зарядку в парах.

3) Повторення назв кольорів.

T: what is it colour?

T: Так правильно, це кольори.

T: А які кольори знаєте ви?

Перегляд відео фрагменту про назви кольорів. Після перегляду відео, вчитель показує кульки, а діти називають їх колір ( red,black,green,white,blue,brown,pink)

4) Доповніть вірш.

Бігти в джинсах я люблю,

Джинси мають колір…blue

Коли малюю твій портрет,

Для губ беру я колір…red

А курча, коли маленьке…

Yellow,бо воно жовтеньке,

Мандарин, що не дозрів,

Буде він зеленим…green.

3.Ознайомлення з перспективою уроку.

T: Сьогодні на уроці ми завітаємо до дядька Can. Познайомимся з новим словами та дізнаємось, який звук позначає літера А, коли стоїть на початку слова, або між двома приголосними.

II.Основна частина.

1.Актуалізація знань учнів про дієслово Can.

-Діти, а хто з вас знає що це за дієслово таке Can?

-Дієслово сan перекладається-можу.

-Відкрийте свої підручники на сторінці 73. Прочитайте правило яке написано угорі. Як ви його розумієте?

T: На перше місце в реченні з дієсловом Сan ставиться I,He,She,It на другому місці дієслово Can,після нього пишеться дія.

-А зараз спробуйте скласти речення про себе за допомогою правила, яке записано угорі( I Can swim,I Can jump, I Can sing)

-Подивіться на другу вправу давайте за допомогою поданих на дошці слів складемо речення Tom Can…(на дошці записані слова dance,paint,swim,write,jump)

2. введення нової граматичної структури у формі казки.

-А зараз послухайте казку.

-В одному чарівному місті жив дядько Can, який постійно вихвалявся I Can swim,I Can jump, I Can sing . На Різдво до дядька приїхали його родичі, які також були дуже вихвалястими, але одного разу їм стало лячно, що хтось може більше ніж вони, а для того щоб дізнатися так це чи ні,треба у когось запитати, але не дядько Can, ні його родичі не знали як це зробити. І дядько Can вирішив відправити письмо мудрій тітці Сові, щоб вона допомогла їм складати питання. Через кілька днів прийшла відповідь і ось що там було написано(на дошці з являється письмо на якому написано remember!I Can run. Can you run?)

-Діти,як ви зрозуміли відповідь від тітоньки Сови?

-Для того щоб запитати у іншого, що він вміє робити треба дієслово Can поставити на перше місце, а все інше так і залишити.

-Діти, а хто з вас знає як в англійській мові утворити речення-Я не можу.

-Так для того щоб сказати я не можу до дієслова Can треба додати not.

-Розподіліться по парам та запитайте один у одного, що ти можеш робити за допомогою правила на сторінці 75.

2)Динамічна пауза

Hands up! Hands down!

Hands on hips, sit down!

Stand up, hands to the sides -

Bend to the left, bend to the right.

Hands on hips,

one, two, three, hop,

one, two, three, stop. Stand still!

3)Введення нових слів.

-Відкрийте сторінку 74 ваших підручників. Подивіться на малюнок.

-Що робить літак?

-Так, правильно він летить. А літати на англійській- fly.

-Повторіть його кілька разів.

-Подивіться на інший малюнок, що на ньому зображено?

-Так, мавпа лізе на дерево.

-Well done! Its climb.

-Повторіть в голос його кілька раз.

-Відкрийте свої словнички та запишіть ці слова.

4)Ознайомлення зі звуком.

-Діти погляньте на дошку(на дошці записана велика і мала літера Аa)

-Name the letter- [ei]. Say after me.

-That’s right!

-Вам не здається, що ви вже десь зустрічали цю літеру?

-Де ви з нею познайомились?

Р: В англійській абетці.

-Англійська літера А,як і російська позначає голосний звук.

-А зараз ми дізнаємось який звук позначає літера Аа в деяких випадках.

-Коли літера Аа стоїть на початку слова або між двома приголосними вона позначає подовжений звук [ӕ].

-Давайте проговоримо його разом.

-Відкрийте сторінку 73. Read after me.

-Діти, до нас завітав бегемотик, який каже, що ми не правильно читаємо слова.(На дошці з’являється малюнок бегемота з широко відкритим ротом)

-Прочитайте слова, як і бегемотик з широко відкритим ротом.

- Запишіть ці слова до себе в словник.

III.Заключна частина.

1.Підсумок уроку.

2.Домашнє завдання, інструктаж до його виконання.

3.Оцінювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
1508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку