Урок англійської мови із застосуванням тестових технологій. Мета даного уроку: актуалізація лексики за темою, практикувати учнів у вживанні тематичної лексики, розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення та тренувати в читанні та в аудіюванні, вміння логічно висловлювати свої думки;розвивати комунікативні навички, мовну здогадку, уяву, пам'ять, увагу, творчість; вміння самостійно працювати; сприяти загальнокультурному розвитку учнів, умінню спілкуватися швидкість реакції, вміння працювати у групах.;виховувати культуру спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань.
Конспект уроку англійської мови
Клас: 6
Тема: «Food and Drinks» із застосуванням тестових технологій.
Цілі:
навчальна: актуалізація лексики за темою, практикувати учнів у вживанні тематичної лексики, розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення та тренувати в читанні та в аудіюванні, вміння логічно висловлювати свої думки;
розвивальна: розвивати комунікативні навички, мовну здогадку, уяву, пам’ять, увагу, творчість; вміння самостійно працювати; сприяти загальнокультурному розвитку учнів, умінню спілкуватися швидкість реакції, вміння працювати у групах.;
виховна: виховувати культуру спілкування, зацікавленість у розширенні своїх знань
Тип уроку: застосування знань, навичок та вмінь.
Обладнання: зошити, словники, картинки, картки,ІКТ, проектор, комп’ютер, мультимедійна дошка.
ХІД УРОКУ
I.Організаційно-вступна частина.
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting and aim. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
T: Good morning, children! I’m glad to see you at our lesson. Today’s topic is “Food and Drinks”. You will practice using the words on topic and improve your speaking, listening and reading skills. Now let’s start our lesson.
2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу. (Додаток 1)
3. Мовна розминка. Вивчення скоромовки.
Yellow butter, purple jelly,
Red jam, brown bread
Spread it thick,
Say it quick.
Yellow butter, purple jelly,
Red jam, brown bread
Spread it thicker,
Say it quicker.
Yellow butter, purple jelly,
Red jam, brown bread
Now repeat it
While you eat it.
II. Основна частина уроку
Мотивація і актуалізація опорних знань учнів.
А) усна робота з класом.
Revision of the grammar material.
MUCH |
LITTLE |
SOME |
MANY |
FEW |
ANY |
Б) виконання завдання на картках. (Додаток 5)
Now everyone can give some mark me. But today you have special marks, it's some fruit which you have on your desks. You give me one of them. (The meaning is on the blackboard)
A strawberry: the information is interesting, there are no problems in using it, easy to understand.
A green apple: the information is interesting, there are some problems to use it in practice.
A lemon: the information is difficult to understand, there are problems to use it in practice.
III. Заключна частина уроку
Write about your eating habits.
Well, our lesson is almost over. Tell me, please, what new information have you learnt?
Now, I see that you know a lot of interesting about food. Thank you for being active at the lesson. It was very interesting to listen to your points of view. Your marks for the lesson are the following. The lesson is over. Good-bye!
1