Календарне планування з англійської мови до підручника Карпюк 6 клас 3 години на тиждень ІІ семестр. В плані є змістові лінії. очікувані результати відповідно до оновленої програми 5-9 класів
6 Form (2 семестр/ 3 години) “English” О.Карпюк
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Змістові лінії |
|
|||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Очікуваний результат |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматика |
Лексика |
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
Дом. завд. |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
Unit 3 Cafes and Shops! lesson 1 Food! |
|||||||||||||||||
|
|
Продукти харчування |
1 |
Висловлювати думки про вподобання у їжі |
Yummy I love Yuk I hate |
[^ |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 3, p. 93, Ex. 1, p. 94, |
Ex. 4, p. 94 |
Ex. 2, p. 93 |
Здоров'я і безпека |
Впр. 2,с. 94-95 WB Ст. 37 |
|||
|
|
Здорова їжа Reading
|
2 |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Vegetable fruit |
[v |
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
Ex. 4, p. 96, Ex. 1c, p. 98 |
Ex. 1ab, p. 98 |
Ex. 3, p. 96, Ex. 5, p. 97 |
|
Здоров'я і безпека |
Впр. 6, с. 97 WB Ст. 38 |
|||
|
|
Британська їжа Listening |
3 |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
Eat Drink have |
[Ɵ] |
Much/ many |
|
Ex.5, p. 100, Ex.1а, p. 101, |
Ex. 4c, p. 100 |
Ex. 2-4ab, p. 99-100, Ex.1b, p. 101 |
|
Здоров'я і безпека |
Ст. 39 WB |
|||
|
|
Улюблені страви Grammar
|
4 |
Говорити про свої вподобання |
I would like |
[i:] |
Would/ wouldn’t |
|
Ex.3а, p. 102, Ex.4, p. 103 |
Ex.2, p. 102 |
|
Ex.3b, p. 102 |
Здоров'я і безпека |
ст 40 WB |
|||
|
|
Улюблені страви моєї родини |
5 |
Висловлювати думки у майбутньому часі |
Prefer Like hate |
[ȝ:] |
shall/will be going |
|
|
|
|
10 sentences |
Здоров'я і безпека |
Написати твір WB Ст. 41-42 рз |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
|
|
На пікнік Speaking |
6 |
планувати та приймати спонтанні рішення з приводу майбутньої події |
Typical …. Dish It is prepared |
|
|
|
|
Ex.5-6, p. 104, Ex.2-3, p. 105-106 |
|
Ex.1, p. 105 |
Здоров'я і безпека |
Впр.4а, с. 107 Ст. 43-44 WB |
|||
|
|
У кафе Speaking |
7 |
Спілкуватись в парах |
Starters Main courses drinks desserts |
[ɑ:] |
|
|
|
|
Ex.4b, p. 107, Ex.5-6, p. 108 |
Ex.1-2, p. 109 |
Здоров'я і безпека |
Впр.3, с. 109 Ст. 45 WB |
|||
|
|
За сніданком Speaking |
8 |
Ділитись інформацією про страви на сніданок |
|
|
|
|
ex 3-4 p 131 |
|
|
Ст. 46 WB |
Здоров'я і безпека |
Написати меню для свого сніданку
|
|||
|
|
Меню Writing |
9 |
Писати меню |
|
|
|
|
|
|
|
|
Здоров'я і безпека |
|
|||
|
|
Домашнє читання |
10 |
|
|
|
|
|
ex 2-4 p 134-136 |
|
|
|
Здоров'я і безпека |
переказувати |
|||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі
|
|||||||||||||||
Lesson 2 Going Shopping |
|||||||||||||||||
|
|
Покупки Vocabulary |
1 |
Вживати слова відповідно ситуації |
At the buther’s At the chemist’s… |
[b] |
|
Ex.3, p. 111 |
|
Ex.1, p. 110, Ex.4, p. 111 |
Ex.2, p. 110 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Вивчити слова WB Ст. 49 |
|||
|
|
Shopping in London Reading |
2 |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
|
[h] |
|
Vocabulary box (с. 113) |
ex 1-2 p 112-113 |
|
в. 3-5, с. 112-115 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB 50 |
|||
|
|
Британські гроші Listening |
3
4 |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті та відповідати на питання
|
|
[w] |
|
Vocabulary box (с. 118)
|
в. 2, с. 117 |
в. 1, 2, 3, 5, с. 116-119 |
в. 1-5, с. 116-119 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB |
|||
|
|
В магазині одягу Speaking |
5 |
Спілкуватись в парах |
May I help you? I’m looking for… |
|
|
Bargain, department store, expensive, shop |
Ex. 2, p. 120, Ex.3, p. 120-121 |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
скласти діалог |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
|
|
Grammar |
6 |
Висловлювати думки в минулому часі. вміти спитати дскільки коштує річ. |
How much is… Where can I buy… |
|
Past Simple |
|
|
Ex.4-6, p. 121-122 |
Ex.7а, p. 122 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB |
|||
|
|
Покупки в Лондоні Speaking |
7
8 |
Ділитись інформацією та обговорювати,: де та як робити покупки в Лондоні |
Self-service Price sale |
[ʆ] |
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
Ex.1а, p. 123, Ex.3, p. 125 |
|
Ex.1а-2, p. 124, Ex.5-6, p. 126-127 |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB |
|||
|
|
Реклама writing |
9 |
Писати рекламу |
|
[˄] |
|
|
в. 1, с. 128 |
|
|
WB в. 1-2, с. 128 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
скласти рекламу |
|||
|
|
Мій улюблений магазин Project |
10 |
Створити власний проект |
An exciting shop The prices are … They sell… |
[b] |
|
|
в6 с 132 |
|
|
Project Work p129 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
проект |
|||
|
|
Останній візит в магазин |
11 |
Описати свій останній візит у магазин |
|
[t] |
Past Simple |
|
|
ex 2 p130 |
|
ex 1 c 130 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|||
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі
|
|
|
[h] |
|||||||||||
Unit 4 Travelling Lesson 1 On the Move
|
|||||||||||||||||
|
|
Види транспорту Vocabulary |
1 |
|
By plane By train… |
[ɑi] [ei] |
|
Види транспорту Ex.1-2, p. 142-143 |
|
|
|
Ex.3-4, p. 143, |
Громадянська відповідальність |
Впр.4,с. 146 вчити слова
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
|
|
Підготовка до подорожі Reading |
2 |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті та відповідати на питання |
There are travel agencies… Don’t forget a camera to take pictures…
|
|
|
|
Ex.1, p. 144, Ex.3а, p. 145 |
|
Ex.2,p. 145, Ex.3b,p. 145 |
|
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
WB Ст.58 |
|||
|
|
В аеропорту Speaking
|
3 |
Вести розмову в аеропорту |
At the check-in-desk At the information desk Get on the plane |
[tʆ] |
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, |
Ex.5,p. 146, |
Ex.6, p. 147, |
Ex.7,p 147, |
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр.5, с. 150
|
|||
|
|
Сімейна подорож Смітів Listening |
4 |
Розпізнавати детальну інформацію у прослуханому тексті |
The fastest way of travelling is.. |
|
|
safe, safe, tiring, troublesome |
|
Ex.1, p. 148 |
Ex.2,p. 148, |
|
Громадянська відповідальність |
WB cт.59 |
|||
|
|
Подорож вчора та сьогодні Reading/ Speaking |
5 |
|
I like travelling… but sometimes travelling is… |
|
Past Simple Present Simple |
|
Ex.3, p. 149 |
Ex.6, p. 150, |
Ex.4,p. 149 |
Ex.5, p. 150, |
Громадянська відповідальність
Підприємливість та фінансова грамотність |
написати про переваги подорожітепер |
|||
|
|
На автостанції Grammar |
6 |
Вести розмову на автостанції |
When is the bus…
|
[h] |
Прислівники |
yet, already, never, ever, recently, lately |
|
Ex.3, p. 151 |
Ex.1-2, p. 151, |
|
Громадянська відповідальність Підприємливість та фінансова грамотність |
WBcт.60 |
|||
|
|
На автостанції Grammar |
7 |
Висловлювати думки в різних часах |
How much is the ticket… |
|
Present Perfect Past Simple |
|
|
|
Ex.5-6, p. 152 |
Ex.4, p. 152 |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Впр.7, с. 153
|
|||
|
|
На вокзалі Speaking |
8 |
Вести розмову на вокзалі |
Which platform.. |
[p] |
Tenses |
Carriage, flight, passenger, |
Ex.1, p. 153-154, |
Ex.2, p. 154 |
Ex.3, p. 154 |
|
Громадянська відповідальність |
Впр.6, с. 155
|
|||
|
|
На вокзалі Speaking |
9 |
Спілкуватись в парах |
|
[dƺ |
|
platform, return, single |
Ex.4-5, p. 154-155 |
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
WBcт. 61-62 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
|
|
Лист другу Writing |
10 |
Писати листа другу |
The fastest way of travelling is.. |
[ƺ] |
Present Perfect Past Simple |
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 156 |
Громадянська відповідальність |
WBст. 63-64 |
|||
|
|
Подорож Project |
11 |
Називати причини подорожі та опис улюблен виду подорожі |
|
|
|
|
|
Ex.10, p. 185 |
Ex.11, p. 185 |
Ex.12, p. 186, |
Громадянська відповідальність |
Ex.12, p. 186 |
|||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|||||||||||||||
Lesson 2 So Many Places |
|||||||||||||||||
|
|
Країни та національності Vocabulary |
1 |
Оперувати назвами країн та національностями |
People speak French in France |
[˄] |
|
Ukraine, Ukrainian England Englishman |
|
Ex.1-2 p. 157 |
Ex.4 p. 159 |
Ex.3 p. 158 |
Громадянська відповідальність |
вивчити назви країн та національності WBcт. 65 66 |
|||
|
|
Подорожуємо Лондоном. Reading |
2 |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
London is the capital… |
[b] |
|
Capital, cathedral Визначні пам’ятки Лондона |
Ex.1, p. 160 |
|
Ex.2b, p. 161-162 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex.2b, p. 161-162 WBcт. 67 |
|||
|
|
Столиці світу Reading/ Speaking |
3 |
ділитись інфою про столиці світу |
England Egypt… |
[t] |
|
|
Ex.3, p. 163 |
|
Ex.4p. 164 |
Ex.3, p. 163 |
Громадянська відповідальність |
WBcт. 68 69 |
|||
|
|
Київ Reading/ Speaking |
4 |
Розрізняти детальну інформацію у прочитаному тексті |
Bohdan Khmelnytsyi Monument |
[h] |
|
Визначні пам’ятки Києва |
Ex.5, p. 164-166 |
|
Ex.6, p.167 |
|
Громадянська відповідальність |
розповідати про визначні місця Києва |
|||
|
|
Подорожуємо навколо світу Listening |
5 |
Розпізнавати інформацію у прослуханому тексті |
Eiffel Tower… |
[˄] |
|
p.169; континентиокеани |
Ex.1, p. 168 |
Ex.6, p. 170, |
|
|
Громадянська відповідальність |
WB ст |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
|
|
Подорожуємо навколо світу Grammar |
6 |
Вміти вживати артикль перед географічними назвами |
|
[b] |
Означений артикль «the» |
|
|
Ex.3, p. 173 |
|
Ex.2, p. 172 |
Громадянська відповідальність |
Впр.1, с. 172 WB ст |
|||
|
|
Цікаві місця світу Speaking |
7 |
Спілкуватись в парах |
Statue of Liberty…. |
[t] |
|
|
Ex.2,p. 174-175, |
|
Ex.1, p. 174, Ex.3-4, p. 175 |
|
Громадянська відповідальність |
Ex.3 p. 175 скласти діалог WB ст |
|||
|
|
Буклет для туристів Project |
8 |
Упорядковувати інфу в буклеті |
|
[h] |
Означений артикль «the» |
|
Ex.5p. 176 |
|
|
Ex.6 p. 177 |
Громадянська відповідальність |
підготувати буклет WB ст |
|||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||
|
|
Листівка Writing |
9 |
писати листівку другу |
|
[v] |
|
|
Впр.1, с. 178
|
|
|
Ex.4, p. 182 |
Громадянська відповідальність |
написату листівку |
|||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||||
|
|
Подорож Україною та Великобританією Reading/ Speaking
|
10 |
розповідати про останню подорож |
|
[Ɵ] |
Present Perfect Tense |
|
Ex.3, p. 181, |
|
Ex.1-2, p. 180-181 |
|
Громадянська відповідальність |
Впр.2, с. 179 WB78-79 рз |
|||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||||
|
|
Придбання квитків |
11 |
Розігрувати рольові ігри |
|
|
|
|
|
Ex.9, p. 184 |
Ex.6-8, p. 184, |
Ex.5, p. 183 |
Громадянська відповідальність |
скласти діалог |
|||
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі
|
|||||||||||||||
|
|
Повторення вивченого матеріалу та підведення підсумків за ІІ семестр
мат |
|||||||||||||||