календарно-тематичне планування уроків з англійської мови для 6 класу на другий семестр 2018 року за підручником О.Карп'юк зі змістовими лініями та очікуваними результатами
ІІ семестр
№ Уро ку |
Дата |
Тема
|
Очікуваний результат (учень повинен вміти і знати) |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Грома- дянська відповіда-льність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 5. «Харчування» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
|
Продукти харчування |
називати продукти |
|
|
Важливість вживання корисної їжї |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet, can, box, carton, loaf, bar |
|
Ex. 2, p. 94-95 |
|
||||||||||||||||||||||||
34. |
|
Корисне харчування |
називати овочі та фрукти |
Важливість вживання екологічної їжї |
|
Обговорюють вживання продуктів, корисних для здоров’я |
|
Diet, grains, mealtime, snack, vegetarian, dairy, important |
|
Ex. 6, p. 97 |
|
||||||||||||||||||||||||
35. |
|
Звички харчування |
Описувати кількість чогось, використовуючи «Much/many» |
|
|
Важливість вживання корисної їжї |
|
boiled, fried, habit, takeaway, weight, to put on weight, to eat out, do shopping |
«Much/many» |
Написати про улюбл. страву |
|
||||||||||||||||||||||||
36. |
|
Улюблені страви |
Висловлюватися про свою улюблену страву |
|
|
|
|
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Повторити вивчені слова |
|
||||||||||||||||||||||||
37. |
|
Їжа і напої. В кафе |
замовляти їжу в кафе |
|
|
|
|
to order, dessert, strawberry, dish, doughnut, |
Позначення дії в майбутньому |
Ex.4а, p. 107 |
|
||||||||||||||||||||||||
38. |
|
Традиції харчування |
Розповідати про щоденний раціон харчування |
|
|
|
|
|
|
Ex.3, p. 109.Підготувати проект |
|
||||||||||||||||||||||||
39. |
|
Здорове харчування. Підсумковий урок з вивченої теми. |
розповідати про здорове харчування, захищати проекти |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 6. «Покупки» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
|
Різноманітні магазини |
використовувати мовні засоби, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування |
|
|
|
Аргументують раціоналні витрати на покупки |
Ex.3, p. 111 |
|
Вивчити слова |
|
||||||||||||||||||||||||
41. |
|
Покупки у Великобританії |
розповідати про покупки, відвідування магазину, висловлювати свою оцінку предмета |
|
|
|
|
Cash, cheap, goods, price, sale, trolley cashier, self-service, size, , ready-made |
|
Переказувати текст |
|
||||||||||||||||||||||||
42. |
|
В супермаркеті |
Навчатись культури мовлення в супермаркеті |
|
|
|
Аргументують раціоналні витрати на покупки |
Bargain, department store, expensive, shop, assistant, silk, suit, wool |
|
Вивчити слова
|
|
||||||||||||||||||||||||
43. |
|
Ми йдемо за покупками |
розповідати про покупки, відвідування магазину, висловлювати свою оцінку предмета |
|
розуміння потреби та взаємодопомоги |
|
|
|
ступені порівняння прикметників та прислівників |
Ex.7b, p. 122 |
|
||||||||||||||||||||||||
44. |
|
Лондон - рай для покупок |
розповідати про покупки, відвідування магазину, висловлювати свою оцінку предмета |
|
|
|
|
Advertisement, customer, item, paradise, selection, stall, well-stocked |
|
Ex.4, p. 124-125 |
|
||||||||||||||||||||||||
45. |
|
У гастрономі |
Навчатись культури мовлення в гастрономі, розвивати вміння діалогічного мовлення |
|
|
|
Розподіляють кошти на продукти харчування |
|
|
Ex.2, p. 128-129 |
|
||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Записка для покупок |
використовувати мовні засоби, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування
|
|
|
|
складають перелік необхідних покупок |
|
|
Підготувати розповідь |
|
||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Ходимо по крамницях |
Навчатись культури мовлення в універмазі, розвивати вміння діалогічного мовлення |
|
розуміння потреби взаємодопомоги |
|
|
|
|
Ex.1-2, p. 133-137 |
|
||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Домашнє читання |
прочитати текст і відповідати на запитання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
|
||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повт. вивч |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 7. «Подорож» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
|
Види транспорту |
називати види транспорту |
|
|
дотримання правил безпеки руху та користування транспортом |
|
Види транспорту, get into/out of, get on/off, arrive |
|
Ex.4, p. 146 |
|
||||||||||||||||||||||||
51. |
|
Улюблений спосіб подорожування |
висловлювати свої думки про способи подорожування |
|
|
націлює на уміння безпечно проводити час |
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable, safe, seif, tiring, troublesome |
|
Ex.5, p. 150 |
|
||||||||||||||||||||||||
52. |
|
Подорож |
використовувати теперішній доконаний час |
|
|
|
|
yet, already, never, ever, recently, lately |
Прислівники |
Ex.7, p. 153 |
|
||||||||||||||||||||||||
53. |
|
Подорож літаком і поїздом |
порівнювати подорож поїздом і літаком |
|
|
|
порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex.6, p. 155 |
|
||||||||||||||||||||||||
54. |
|
Переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту |
обговорювати переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту |
обоворює переваги екологічних видів транспорту |
|
|
|
|
|
Підготувати проект |
|
||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Я люблю подорожувати |
висловлювати свої думки про подорожування |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|
|||||||||||||||||||||||
56 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повт. вивч |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 8. «Україна. Великобританія» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
|
Лондон |
знати інформацію про Лондон і його визначні пам'ятки |
|
демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
double-decker, sightseeing, , tourist guide, travel agent, have a look(at) |
|
Підготувати розповідь про Лондон |
|
||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Київ |
знати інформацію про Київ і його визначні пам'ятки |
|
планує краєзнавчу подорож |
|
|
Визначні пам’ятки Києва |
|
Підготувати розповідь про Київ |
|
||||||||||||||||||||||||
59. |
|
Навколо світу |
правильно вживати означений артикль з географічними назвами |
|
демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
sightseeing, tour, tourist guide, travel agent |
Означений артикль «the»
|
Ex.1, p. 172 |
|
||||||||||||||||||||||||
60. |
|
Цікаві місця світу |
знати інформацію про визначні пам'ятки світу |
|
планує краєзнавчу подорож |
|
|
|
|
Ex.1, p. 178 Підготувати проект |
|
||||||||||||||||||||||||
61. |
|
Визначні місця України |
розповідати про Київ і його визначні пам'ятки, захищати проекти |
|
|
|
|
Present Perfect Tense |
Ex.2, p. 179 Підготувати проект |
|
|||||||||||||||||||||||||
62. |
|
Визначні місця Великобританії |
розповідати про визначні пам'ятки Лондона, захищати проекти |
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь |
|
|||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Подорож. |
розповідати про подорож |
|
|
|
порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
|
|
Ex. 7, p. 183 |
|
||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Домашнє читання Підсумковий урок з вивченої теми. |
прочитати текст і відповідати на запитання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
70. |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||