Урок англійської мови "My favourite toys"

Про матеріал
Мета практична: розвивання усного мовлення учнів, удосконалення навичок читання, закріплення граматичного матеріалу; освітня: закріплення понять «have got, has got», «there is, there are»; розвиваюча: розвивання пам’яті, уваги, мислення учнів; виховна: виховання спостережливості, зацікавленості до вивчення мови.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ

З ПРЕДМЕТУ «АНГЛІЙСЬКА МОВА»

 (для учнів 3-А класу)

 

                                                                       Тетяна Розумнюк,

                                                                               вчитель англійської мови

 

Тема:

“My favourite toys”

Мета:

Узгодження взаємодії вчителя англійської мови та керівника гуртка в забезпеченні якості освіти.

практична: розвивання усного мовлення учнів, удосконалення навичок  читання, закріплення граматичного матеріалу;

освітня: закріплення  понять «have got, has got», «there is, there are»;

розвиваюча: розвивання пам’яті, уваги, мислення учнів;

виховна: виховання спостережливості, зацікавленості до вивчення мови.

Матеріально-технічне забезпечення:

 

ноутбук, мультимедійна дошка, проектор.

Дидактичне забезпечення:

 

предметні малюнки, картки для фонетичної зарядки, сигнальні картки, лото з англійської мови, демонстраційний граматичний матеріал.

Використані джерела:

 

1) FlyHigh 3 Ukraine -  Pearson, 2010.

 

 

І. Вступ

(Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх.

Перевірка готовності учнів до уроку)

Перебіг уроку

IІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

     Привітання

T: Hello, everyone! I’m glad to see you!

P: Hello! We are glad to see you too!

T: How are you today?

( Учні відповідають, який  у них  настрій ).

P1: I am fine, thank you.

P2: I am so-so.

Calendar

T: What day is it today?

P: Today is Friday.(Учень виходить до дошки та  за допомогою магніту, прикріплює  правильну відповідь.)

T: And the month?

P: It`s March.

T: What season is it now?

P: It`s spring.

     Фонетична розминка

T: Repeat after me: [g]. I’ll say a word. You have to listen. If you’ll  hear this sound [g], clap your hands. Let’s try!

     Лексична розминка

Віршик: I see monkey

               I see dog

               I see mouse

               I see frog.

 

 

IІI. Основна частина уроку

Оголошення теми і мети уроку

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Сьогодні наша тема:  “My favourite toys”

-Answer the questions:

What is it?

Have you got a …?

What toys do you like?

(a car, a pop it, a simple dimple, a teddy bear and so on…)

Сьогодні ми познайомимося з назвами нових іграшок, закріпимо попередньо вивчений граматичний матеріал.

 Ознайомлення з новими  ЛО.

Look at the picture and repeat after me.

Simple dimple – сімпл дімпл

Pop it – поп іт

Ball - мяч

Doll - лялька

Teddy bear - ведмедик

Plane - літак

Train - потяг

Car - машина

Robot – робот

Dinosaur - динозавр

Toy dog – іграшкова собака

Yo-Yo – йо йо

 Граматичний матеріал

(have got/has got, There is/There are)

(закріплення граматичного матеріалу біля дошки)

 Гра “Snake”

(на дошці написані слова, учні виходять до дошки по черзі , обводять приховане слово)

          Reading

Pre-listening

Учні слухають текст “My toy Shop”

(читають,перекладають ,виконують завдання)

 Гра “Who  has  got  these toys?”

(вчитель роздає учням зелено-червоні долоньки, діти показують червону долоньку, якщо іграшка не подобається, зелену, якщо подобається)

 Presentation.

(учні доповнюють речення усно)

 Гра “Domino”

(учні розподіляються на 2 команди, виконують завдання наввипередки)

III. Заключна частина

 

Підсумок уроку.

 

    Закріплення  теми «My favourite toys» відбудеться на гуртку «Lego-конструювання» з Оксаною Маркіною, на якому ви повторите та закріпите набуті знання, а також, з наборів Lego Wedo 2.0 зконструюєте одну з іграшок яку ми вивчали на сьогоднішньому уроці.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 січня
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку