ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ПРЕДМЕТУ «АНГЛІЙСЬКА МОВА»
(для учнів 3-А класу)
Тетяна Розумнюк,
вчитель англійської мови
Тема: |
“My favourite toys” |
Мета: |
Узгодження взаємодії вчителя англійської мови та керівника гуртка в забезпеченні якості освіти. практична: розвивання усного мовлення учнів, удосконалення навичок читання, закріплення граматичного матеріалу; освітня: закріплення понять «have got, has got», «there is, there are»; розвиваюча: розвивання пам’яті, уваги, мислення учнів; виховна: виховання спостережливості, зацікавленості до вивчення мови. |
Матеріально-технічне забезпечення: |
|
|
ноутбук, мультимедійна дошка, проектор. |
Дидактичне забезпечення: |
|
|
предметні малюнки, картки для фонетичної зарядки, сигнальні картки, лото з англійської мови, демонстраційний граматичний матеріал. |
Використані джерела: |
|
|
1) FlyHigh 3 Ukraine - Pearson, 2010. |
І. Вступ (Привітання до дітей, перевірка присутніх та відсутніх. Перевірка готовності учнів до уроку) |
|
Перебіг уроку IІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. |
|
Вчитель:
Вчитель: |
Привітання T: Hello, everyone! I’m glad to see you! P: Hello! We are glad to see you too! T: How are you today? ( Учні відповідають, який у них настрій ). P1: I am fine, thank you. P2: I am so-so. Calendar T: What day is it today? P: Today is Friday.(Учень виходить до дошки та за допомогою магніту, прикріплює правильну відповідь.) T: And the month? P: It`s March. T: What season is it now? P: It`s spring. Фонетична розминка T: Repeat after me: [g]. I’ll say a word. You have to listen. If you’ll hear this sound [g], clap your hands. Let’s try! Лексична розминка Віршик: I see monkey I see dog I see mouse I see frog. |
IІI. Основна частина уроку Оголошення теми і мети уроку |
|
Вчитель:
Вчитель: |
Сьогодні наша тема: “My favourite toys” -Answer the questions: What is it? Have you got a …? What toys do you like? (a car, a pop it, a simple dimple, a teddy bear and so on…) Сьогодні ми познайомимося з назвами нових іграшок, закріпимо попередньо вивчений граматичний матеріал. Ознайомлення з новими ЛО. Look at the picture and repeat after me. Simple dimple – сімпл дімпл Pop it – поп іт Ball - мяч Doll - лялька Teddy bear - ведмедик Plane - літак Train - потяг Car - машина Robot – робот Dinosaur - динозавр Toy dog – іграшкова собака Yo-Yo – йо йо Граматичний матеріал (have got/has got, There is/There are) (закріплення граматичного матеріалу біля дошки) Гра “Snake” (на дошці написані слова, учні виходять до дошки по черзі , обводять приховане слово) Reading Pre-listening Учні слухають текст “My toy Shop” (читають,перекладають ,виконують завдання) Гра “Who has got these toys?” (вчитель роздає учням зелено-червоні долоньки, діти показують червону долоньку, якщо іграшка не подобається, зелену, якщо подобається) Presentation. (учні доповнюють речення усно) Гра “Domino” (учні розподіляються на 2 команди, виконують завдання наввипередки) |
III. Заключна частина |
|
|
Підсумок уроку.
|
Закріплення теми «My favourite toys» відбудеться на гуртку «Lego-конструювання» з Оксаною Маркіною, на якому ви повторите та закріпите набуті знання, а також, з наборів Lego Wedo 2.0 зконструюєте одну з іграшок яку ми вивчали на сьогоднішньому уроці. |