Урок англійської мови "My toys" Grade 1

Про матеріал
 Навчальна: формувати предметні компетентності:  комунікативно-мовленнєву: удосконалення навичок і вміння висловлюватися на початковому етапі вивчення англійської мови;  граматичну: здатність користуватися граматичними ресурсами мови: множина іменників, питальні та стверджувальні речення (This is …, I have got a…, Who has got…? How many … have you got? What colour is…? )  соціолінгвістична: уміння використовувати вирази ввічливості ( “please”, “thank you”, “excuse me”).
Перегляд файлу

Тема: «Іграшки»

Мета:

    Практична: ввести та опрацювати нові лексичні одиниці з теми «Іграшки»;

    Навчальна: формувати предметні компетентності:

       комунікативно-мовленнєву: удосконалення навичок і вміння висловлюватися на початковому етапі вивчення англійської мови;

       граматичну: здатність користуватися граматичними ресурсами мови: множина іменників, питальні та  стверджувальні речення (This is …, I have got a…, Who has got…? How many … have you got? What colour is…? )

       соціолінгвістична: уміння використовувати вирази ввічливості ( “please”, “thank you”, “excuse me”).

    Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

  • соціальну: розвивати вміння працювати в групі та парами;

    Виховна:

  • виховувати повагу один до одного;
  • прищеплювати норми поведінки при спілкуванні та під час гри;
  • виховувати увагу;
  • прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.

Інтегрована змістовна лінія: громадянська відповідальність.

Ключові компетентності:

1) спілкування іноземною мовою;

2) уміння вчитися упродовж життя;

3) ініціативність та підприємливість (комунікабельність);

4) соціальна та громадянська компетентності (співпраця з іншими на результат).

Обладнання: дошка, килим, підручник «Fly High 1. (Ukraine)».

Дидактичний матеріал: іграшки, наочність (класні правила, тематичні картки: a doll, a drum, a train, a plane, a bike, a guitar), роздатковий матеріал (картки).

Інформаційні носії: комп’ютер, проектор.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іноземного мовлення.

1. Привітання з класом. Привітання учнів з гостями:

Good morning, good morning,

Good morning to you,

Good morning, good morning,

I’m glad to see you!

2. Уведення в іншомовну атмосферу. Повторення правил класу (Додаток 1):

- Teacher: Children, look at the board. Let’s repeat our classroom rules: (діти повторюють за вчителем з рухами):

We listen, (ми слухаємо)

We raise a hand, (ми підіймаємо руку)

We are quiet (ми тихі)

And we help! (ми допомагаємо)

 

ІІ. Основний етап уроку.

1. Активізація вивченої лексики на попередніх уроках (an apple, a ball, a banana, a bear, a cat, a car, a dog, an elephant, a fish, a frog, a lion, a parrot):

- гра на килимі: діти сидять колом і достають з коробки по1 іграшці, називаючи її: This is a

2. Введення нового класного правила:

- Teacher: Діти, ви всі полюбляєте гратися з іграшками? А чи вмієте ви ділитися іграшками? Давайте вивчимо ще одне правило:

We share! (ми ділимося)

-                    Teacher: Треба не тільки ділитися іграшками, а ще й бути ввічливими. Які слова нам допомагають щось попросити та віддячити? (Please. Thank you.) (поділити дітей на 2 групи і по черзі відпрацьовувати фрази: 1 гр. – Please! – 2 гр. – Thank you!)

-                    Teacher: Children, let’s play! Давайте пограємось! (діти парами дають та беруть іграшки зі словами “Take it, please! – Thank you!”) (Додаток 2):

-                Teacher: You have played – put your toys away! (Пограли – іграшки прибрали!) -  діти складають іграшки у коробку).

3.  Фізкульт. хвилинка:

- Teacher: Now, children, stand up and make a circle! (співають і виконують дії під відео «Make a Circle!»)

4. Введення нового матеріалу: повідомлення цілей уроку:

 - Teacher: Діти, хто вже здогадався, що ми будемо з вами сьогодні вивчати? (Іграшки!) Так, сьогодні ви вивчите нові іграшки і наприкінці уроку зможете їх називати. І ще ми вивчимо дуже цікаву пісню.

-  Teacher: Look! I’ve got new toys for you! Repeat after me. (діти повторюють за вчителем хором нові слова: a doll, a drum, a plane, a train, a bike, a guitar).

- робота з флешкартами (Додаток 3):на дошці:

  • Називати по черзі слова та у зворотньому напрямку;
  • Називати слова спочатку тихо і підіймати голос, і навпаки;
  • (пронумерувати картки від 1 до 6) What is number…?
  • What is (blue, red, brown, yellow…)?
  • Гра на увагу. Діти закривають очі, вчитель прибирає 1 картку, діти відкривають очі та називають: - Close your eyes! – Open your eyes! – What is missing?
  • Гра «Чарівні очі». Вчитель знімає по 1 карточці, діти повинні назвати весь рядок слів, і так, поки на дошці не залишиться жодної картки.
  • «Show a toy». Вчитель показує жестами іграшки, діти вгадують. Потім діти по черзі показують улюблену іграшку (із нових).

5. Групова робота.

- Teacher: Ok, children, who will be my Helping Hands today? (вчитель обирає помічників за допомогою паличок з іменами дітей). (Додаток 4):

- And now let’s make two groups. Do you like puzzles? You’re your group members. (Помічники роздають пазли дітям, ті шукають членів своєї група, складаючи пазл. Сідають групами.) (Додаток 5):

- Teacher: Які правил роботи в групі? (повторюють правила 1-5).

- Teacher: Щоб правильно виконувати завдання, давайте повторимо  фразу «I have got…» (Додаток 6):

  • 1 завдання (Додаток 7): помічники роздають картки з зображенням іграшок (по 6 карток на групу по 1 карточці кожному члену команди). Вчитель питає «Who has got a…?» , той учень, в кого ця картка,  відповідає «I have got…»
  • 2 завдання (Додаток 8): помічники роздають кольорові картки з різною кількістю нових іграшок, зображених на них. Вчитель питає «How many … have you got?», учні називають цифру. 

-         Teacher: Good job, children!

6. Розучування пісні “Zoom, zoom, my plane”:(Додаток 9):

- прослуховування пісні;

- прослуховування пісні з рухами;

- співати пісню по групах.

ІІІ. Завершальний етап уроку.

-         Діти, давайте повторимо, чого нового ми сьогодні навчилися. (Діти стають у коло. Вчитель передає по одній новій іграшці і говорить: «Take it, please!» - учень відповідає «Thank you!», і так по колу повторити назви всіх нових іграшок.)

-          

-         Teacher: Children, your work was great today! You make me happy! Thank you!

-         Діти відповідають “Thank you, Teacher!”

-         Teacher: Let’s sing our goodbye song

-         пісня «See you later».

 

 

 

 

 

Додаток 1. Classroom Rules.

 

 

 

Додаток 2.

Take it, please!

Thank you!

 

Додаток 3.

 

Похожее изображение

Картинки по запросу sitting doll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4.

Helping hands.

Картинки по запросу детская ладошка

Додаток 5.

Puzzles.

 

 

 

Додаток 6.

 

 

 

 

Додаток 7.

 

 

 

 

Додаток 8.

 

 

 

 

Додаток 9.

До пісні

“Zoom, zoom, my plane!”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку