Тема: «Іграшки»
Мета:
Практична: ввести та опрацювати нові лексичні одиниці з теми «Іграшки»;
Навчальна: формувати предметні компетентності:
комунікативно-мовленнєву: удосконалення навичок і вміння висловлюватися на початковому етапі вивчення англійської мови;
граматичну: здатність користуватися граматичними ресурсами мови: множина іменників, питальні та стверджувальні речення (This is …, I have got a…, Who has got…? How many … have you got? What colour is…? )
соціолінгвістична: уміння використовувати вирази ввічливості ( “please”, “thank you”, “excuse me”).
Розвивальна: розвивати ключові компетентності:
Виховна:
Інтегрована змістовна лінія: громадянська відповідальність.
Ключові компетентності:
1) спілкування іноземною мовою;
2) уміння вчитися упродовж життя;
3) ініціативність та підприємливість (комунікабельність);
4) соціальна та громадянська компетентності (співпраця з іншими на результат).
Обладнання: дошка, килим, підручник «Fly High 1. (Ukraine)».
Дидактичний матеріал: іграшки, наочність (класні правила, тематичні картки: a doll, a drum, a train, a plane, a bike, a guitar), роздатковий матеріал (картки).
Інформаційні носії: комп’ютер, проектор.
Хід уроку.
І. Підготовка до сприйняття іноземного мовлення.
1. Привітання з класом. Привітання учнів з гостями:
Good morning, good morning,
Good morning to you,
Good morning, good morning,
I’m glad to see you!
2. Уведення в іншомовну атмосферу. Повторення правил класу (Додаток 1):
- Teacher: Children, look at the board. Let’s repeat our classroom rules: (діти повторюють за вчителем з рухами):
We listen, (ми слухаємо)
We raise a hand, (ми підіймаємо руку)
We are quiet (ми тихі)
And we help! (ми допомагаємо)
ІІ. Основний етап уроку.
1. Активізація вивченої лексики на попередніх уроках (an apple, a ball, a banana, a bear, a cat, a car, a dog, an elephant, a fish, a frog, a lion, a parrot):
- гра на килимі: діти сидять колом і достають з коробки по1 іграшці, називаючи її: This is a …
2. Введення нового класного правила:
- Teacher: Діти, ви всі полюбляєте гратися з іграшками? А чи вмієте ви ділитися іграшками? Давайте вивчимо ще одне правило:
We share! (ми ділимося)
- Teacher: Треба не тільки ділитися іграшками, а ще й бути ввічливими. Які слова нам допомагають щось попросити та віддячити? (Please. Thank you.) (поділити дітей на 2 групи і по черзі відпрацьовувати фрази: 1 гр. – Please! – 2 гр. – Thank you!)
- Teacher: Children, let’s play! Давайте пограємось! (діти парами дають та беруть іграшки зі словами “Take it, please! – Thank you!”) (Додаток 2):
- Teacher: You have played – put your toys away! (Пограли – іграшки прибрали!) - діти складають іграшки у коробку).
3. Фізкульт. хвилинка:
- Teacher: Now, children, stand up and make a circle! (співають і виконують дії під відео «Make a Circle!»)
4. Введення нового матеріалу: повідомлення цілей уроку:
- Teacher: Діти, хто вже здогадався, що ми будемо з вами сьогодні вивчати? (Іграшки!) Так, сьогодні ви вивчите нові іграшки і наприкінці уроку зможете їх називати. І ще ми вивчимо дуже цікаву пісню.
- Teacher: Look! I’ve got new toys for you! Repeat after me. (діти повторюють за вчителем хором нові слова: a doll, a drum, a plane, a train, a bike, a guitar).
- робота з флешкартами (Додаток 3):на дошці:
5. Групова робота.
- Teacher: Ok, children, who will be my Helping Hands today? (вчитель обирає помічників за допомогою паличок з іменами дітей). (Додаток 4):
- And now let’s make two groups. Do you like puzzles? You’re your group members. (Помічники роздають пазли дітям, ті шукають членів своєї група, складаючи пазл. Сідають групами.) (Додаток 5):
- Teacher: Які правил роботи в групі? (повторюють правила 1-5).
- Teacher: Щоб правильно виконувати завдання, давайте повторимо фразу «I have got…» (Додаток 6):
- Teacher: Good job, children!
6. Розучування пісні “Zoom, zoom, my plane”:(Додаток 9):
- прослуховування пісні;
- прослуховування пісні з рухами;
- співати пісню по групах.
ІІІ. Завершальний етап уроку.
- Діти, давайте повторимо, чого нового ми сьогодні навчилися. (Діти стають у коло. Вчитель передає по одній новій іграшці і говорить: «Take it, please!» - учень відповідає «Thank you!», і так по колу повторити назви всіх нових іграшок.)
-
- Teacher: Children, your work was great today! You make me happy! Thank you!
- Діти відповідають “Thank you, Teacher!”
- Teacher: Let’s sing our goodbye song
- пісня «See you later».
Додаток 1. Classroom Rules.
Додаток 2.
Take it, please! |
Thank you! |
Додаток 3.
Додаток 4.
Helping hands.
Додаток 5.
Puzzles.
Додаток 6.
Додаток 7.
Додаток 8.
Додаток 9.
До пісні
“Zoom, zoom, my plane!”