Стем-урок для першого класу (ЯДС та англійська мова)

Про матеріал
Конспект stem-уроку з курсу «Я досліджую світ» з елементами інтеграції (англійська мова) в 1 класі Стем-урок з ЯДС та англійської мови (інтегрований урок)
Перегляд файлу

 

Підготували:

вчитель початкових класів

Надія Найдюк,

вчитель англійської мови

Марія Дмитришин

Соснівський навчально-виховний комплекс №13

 

 

 

 

 

 

Конспект stem-уроку з курсу «Я досліджую світ»

з елементами інтеграції (англійська мова)  в 1 – Б класі


Тема тижня: ТРАНСПОРТ

Тема дня: Який транспорт найкращий?

Мета:

  • Формувати моральні якості, потрібні особистості у спілкуванні;
  • створити умови для співтворчості, співпраці та взаємоповаги;
  • розвивати мислення, увагу, спостережливість;
  • виховувати толерантне ставлення до всіх членів суспільства.

 

Завдання:

  1.     Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
  2.     Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
  3.     Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
  4.     Формувати екологічну свідомість учнів.
  5.     Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

       назви і види транспорту своєї місцевості;

       правила поведінки на дорозі й у транспорті;

       екологічні види транспорту

                                 та вмітимуть:

       пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я;

       спостерігати за транспортом рідної місцевості;

       пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;

       пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі;

       користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;

       застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;

       уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

       висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;

       використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.

Мета:

-         ідентифікувати види транспорту та розповідати про улюблений вид транспорту;

-         розвивати мислення, увагу, спостережливість;

-         вчити учнів користуватися новою лексикою.

 

 

 

 

Хід уроку

1.Привітання.

Діти з вчителем гуртуються на  ранкове коло.

Вчитель: Колом сонечко іде,

     За собою день веде.

     Станьмо разом, станьмо в колі –

     Станьмо сонечком у школі!

 

Вітання у колі друзів. Пісенька

 

В цьому класі друзі всі ( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.

Не лякайся той, хто зліва

Не лякайся той, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.

Пожалій, того , хто зліва

Пожалій, того , хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.

Помирися з тим ,хто зліва

Помирися з тим, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Усміхнись тому, хто зліва

Усміхнись тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

 

2. Рухлива гра у колі «Ми подорожуємо»

Діти стають в коло і повертаються праворуч, щоб було зручно рухатися.

Учитель:  Сьогодні ми будемо подорожувати, але незвично, я буду називати предмет, а ви разом рухаючись по колу, будете імітувати рухи, а при необхідності – звуки.

  Літак – діти розставляють руки в різні сторони і «летять»;

  човен – діти, зігнувши руки в ліктях, «гребуть»;

  мотоцикл – тримають «руль» та інше.

 

3. Обмін інформацією

- Як одним словом назвати ці предмети?

- Так, це транспорт.

 Відгадування загадок

По маршруту вас везуть   

І квиточки продають.

З вигляду продовгуватий,

Але зовсім не рогатий. (Автобус)

 

Вгору ріжки підіймає

І в дорогу вирушає.

Їздить тільки у містах,

В будні дні і по святах. (Тролейбус)   

 

Через море – океан,

В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує,

А на ньому люд мандрує. (Корабель)   

 

Землю рити я допомагаю,

замість тисячі лопат

я один копати рад. (Екскаватор)       

Як сідаєш — він бурчить,

По дорогах швидко мчить.

Та шолом слід одягати

 І права водійські мати. (Мотоцикл)   

 

 

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах. (Потяг)

 

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає. (Автомобіль)  

 

Сил багато птах цей має:

У повітрі він літає

Возить у собі людей:

Татусів, матусь, дітей…(Літак)    

 

Покрути його педалі —

Й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський,

Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)   

 

Кінь сталевий

Вівса не просить,

Але оре і косить. (Трактор) 

  1. Робота в зошиті «Я досліджую світ»

- Подумайте й скажіть, який з цих видів транспорту найкращий? Свою думку обґрунтуйте.

- А тепер з’єднайте відповіді на запитання та відповідні малюнки.

(метро – цей вид транспорту швидкий, велосипед – не забруднює природу, корабель, вертоліт – може дістатися до важкодоступних місць)

  1. Робота з конструктором ЛЕГО (групова робота)

-         Складіть один із видів транспорту, який для вас найкращий.

 

  1. Музична руханка «Автобус»

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

 

Діти в автобусі вгору і вниз,

Вгору і вниз, вгору і вниз,

Діти в автобусі вгору і вниз

Цілий день.

 

Двірники в автобусі шух-шух-шух,

Шух-шух-шух, шух-шух-шух,

Двірники в автобусі шух-шух-шух

Цілий день.

 

Фари в автобусі блим-блим-блим,

Блим-блим-блим, блим-блим-блим,

Фари в автобусі блим-блим-блим

Цілий день.

 

Двері в автобусі туди-сюди,

Туди-сюди, туди-сюди,

Двері в автобусі туди-сюди,

Цілий день.

 

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

  1. Виготовлення літака технікою орігамі (парна робота)

-         Сьогодні ми спробуємо виготовити один з найшвидкісних видів транспорту – літака. Для цього візьміть, будь ласка, в руки аркуш кольорового паперу.

-         Перегляньте відео виготовлення літачка.(https://www.youtube.com/watch?v=k6yuF6tkuMY)

-         Спробуйте самостійно зробити літак.

Як зробити літачок з паперу: 100 способів. Покрокова інструкція по збірці  літачка з паперу

  1. Музична фізкультхвилинка «Я їду по дорозі» (посилання на відео https://vidos.top/w/67558)

  1. Групова об’ємна аплікація «Мчать машини по дорозі…»

-         На дорозі так правил багато,

Їх дотримуйся, друже, завжди!

Якщо будеш ти їх шанувати,

То й не трапиться лиха-біди!

-         Сьогодні ми спробуємо виготовити об’ємну аплікацію. Для цього спочатку виріжте деталі аплікації (машини, світлофор). Розмалюйте оченята-вогники світлофора.

-         До малюнка-основи акуратно наклейте машини та світлофор.

 

 

9. Рефлексія. Підведення підсумків

 Вправа «Незакінчене речення»

-         Світлофор три ока має.

Ось червоне – треба знати,

Йти не можна, слід …..( чекати.)

Жовте світить….

Не хвилюйся,

Роздивися - …( приготуйся. )

А зелене – вирушай,

Та, дивись, не …( поспішай.)

Не біжи, спокійно йди,

Будь уважним, як завжди.

Знайте, друзі: дітворі

Можна тільки у дворі гратись, бігати, стрибати

Чи м’яча гуртом…( ганяти. )

На дорозі ж – знає кожний –

Гратися ніяк ..( не можна!)

- Скажіть, будь ласка,  як людина використовує транспорт у своєму житті?

- Розгляньте малюнок робочого зошита на с.59. яку шкоду заподіяли люди природі?

- Як транспорт впливає на забруднення навколишнього середовища?

 - Яким повинен бути транспорт, щоб він не забруднював повітря?

 

docx
Додав(-ла)
Ortynska Mary
Додано
11 січня
Переглядів
196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку