Стем-урок для першого класу (ЯДС та англійська мова)

Про матеріал
Конспект stem-уроку з курсу «Я досліджую світ» з елементами інтеграції (англійська мова) в 1 класі Стем-урок з ЯДС та англійської мови (інтегрований урок)
Перегляд файлу

 

Підготували:

вчитель початкових класів

Надія Найдюк,

вчитель англійської мови

Марія Дмитришин

Соснівський навчально-виховний комплекс №13

 

 

 

 

 

 

Конспект stem-уроку з курсу «Я досліджую світ»

з елементами інтеграції (англійська мова)  в 1 – Б класі


Тема тижня: ТРАНСПОРТ

Тема дня: Який транспорт найкращий?

Мета:

  • Формувати моральні якості, потрібні особистості у спілкуванні;
  • створити умови для співтворчості, співпраці та взаємоповаги;
  • розвивати мислення, увагу, спостережливість;
  • виховувати толерантне ставлення до всіх членів суспільства.

 

Завдання:

  1.     Допомогти дослідити різні види транспорту, зокрема й ті, що функціонують у рідній місцевості.
  2.     Поглибити знання про правила дорожнього руху і їх застосування в конкретних життєвих ситуаціях.
  3.     Спільно з’ясувати важливість правил користування транспортом.
  4.     Формувати екологічну свідомість учнів.
  5.     Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

       назви і види транспорту своєї місцевості;

       правила поведінки на дорозі й у транспорті;

       екологічні види транспорту

                                 та вмітимуть:

       пояснити, чому від виконання правил дорожнього руху залежить власне життя і здоров’я;

       спостерігати за транспортом рідної місцевості;

       пояснювати вплив автотранспорту на довкілля;

       пояснювати свою роль як «водія» (велосипедиста), пасажира, пішохода та правила поведінки відповідно до цієї ролі;

       користуватися найпопулярнішими видами транспорту рідної місцевості;

       застосовувати правила дорожнього руху та правила користування транспортом;

       уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;

       висловлювати власну думку щодо переваг і недоліків конкретних видів транспорту;

       використовувати математичне мислення у розв’язанні проблемних ситуацій.

Мета:

-         ідентифікувати види транспорту та розповідати про улюблений вид транспорту;

-         розвивати мислення, увагу, спостережливість;

-         вчити учнів користуватися новою лексикою.

 

 

 

 

Хід уроку

1.Привітання.

Діти з вчителем гуртуються на  ранкове коло.

Вчитель: Колом сонечко іде,

     За собою день веде.

     Станьмо разом, станьмо в колі –

     Станьмо сонечком у школі!

 

Вітання у колі друзів. Пісенька

 

В цьому класі друзі всі ( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.

Не лякайся той, хто зліва

Не лякайся той, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.

Пожалій, того , хто зліва

Пожалій, того , хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.

Помирися з тим ,хто зліва

Помирися з тим, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Усміхнись тому, хто зліва

Усміхнись тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

 

2. Рухлива гра у колі «Ми подорожуємо»

Діти стають в коло і повертаються праворуч, щоб було зручно рухатися.

Учитель:  Сьогодні ми будемо подорожувати, але незвично, я буду називати предмет, а ви разом рухаючись по колу, будете імітувати рухи, а при необхідності – звуки.

  Літак – діти розставляють руки в різні сторони і «летять»;

  човен – діти, зігнувши руки в ліктях, «гребуть»;

  мотоцикл – тримають «руль» та інше.

 

3. Обмін інформацією

- Як одним словом назвати ці предмети?

- Так, це транспорт.

 Відгадування загадок

По маршруту вас везуть   

І квиточки продають.

З вигляду продовгуватий,

Але зовсім не рогатий. (Автобус)

 

Вгору ріжки підіймає

І в дорогу вирушає.

Їздить тільки у містах,

В будні дні і по святах. (Тролейбус)   

 

Через море – океан,

В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує,

А на ньому люд мандрує. (Корабель)   

 

Землю рити я допомагаю,

замість тисячі лопат

я один копати рад. (Екскаватор)       

Як сідаєш — він бурчить,

По дорогах швидко мчить.

Та шолом слід одягати

 І права водійські мати. (Мотоцикл)   

 

 

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах. (Потяг)

 

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає. (Автомобіль)  

 

Сил багато птах цей має:

У повітрі він літає

Возить у собі людей:

Татусів, матусь, дітей…(Літак)    

 

Покрути його педалі —

Й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський,

Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)   

 

Кінь сталевий

Вівса не просить,

Але оре і косить. (Трактор) 

  1. Робота в зошиті «Я досліджую світ»

- Подумайте й скажіть, який з цих видів транспорту найкращий? Свою думку обґрунтуйте.

- А тепер з’єднайте відповіді на запитання та відповідні малюнки.

(метро – цей вид транспорту швидкий, велосипед – не забруднює природу, корабель, вертоліт – може дістатися до важкодоступних місць)

  1. Робота з конструктором ЛЕГО (групова робота)

-         Складіть один із видів транспорту, який для вас найкращий.

 

  1. Музична руханка «Автобус»

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

 

Діти в автобусі вгору і вниз,

Вгору і вниз, вгору і вниз,

Діти в автобусі вгору і вниз

Цілий день.

 

Двірники в автобусі шух-шух-шух,

Шух-шух-шух, шух-шух-шух,

Двірники в автобусі шух-шух-шух

Цілий день.

 

Фари в автобусі блим-блим-блим,

Блим-блим-блим, блим-блим-блим,

Фари в автобусі блим-блим-блим

Цілий день.

 

Двері в автобусі туди-сюди,

Туди-сюди, туди-сюди,

Двері в автобусі туди-сюди,

Цілий день.

 

Колеса автобуса крутяться,

Крутяться, крутяться,

Колеса автобуса крутяться

Цілий день.

  1. Виготовлення літака технікою орігамі (парна робота)

-         Сьогодні ми спробуємо виготовити один з найшвидкісних видів транспорту – літака. Для цього візьміть, будь ласка, в руки аркуш кольорового паперу.

-         Перегляньте відео виготовлення літачка.(https://www.youtube.com/watch?v=k6yuF6tkuMY)

-         Спробуйте самостійно зробити літак.

Як зробити літачок з паперу: 100 способів. Покрокова інструкція по збірці  літачка з паперу

  1. Музична фізкультхвилинка «Я їду по дорозі» (посилання на відео https://vidos.top/w/67558)

  1. Групова об’ємна аплікація «Мчать машини по дорозі…»

-         На дорозі так правил багато,

Їх дотримуйся, друже, завжди!

Якщо будеш ти їх шанувати,

То й не трапиться лиха-біди!

-         Сьогодні ми спробуємо виготовити об’ємну аплікацію. Для цього спочатку виріжте деталі аплікації (машини, світлофор). Розмалюйте оченята-вогники світлофора.

-         До малюнка-основи акуратно наклейте машини та світлофор.

 

 

9. Рефлексія. Підведення підсумків

 Вправа «Незакінчене речення»

-         Світлофор три ока має.

Ось червоне – треба знати,

Йти не можна, слід …..( чекати.)

Жовте світить….

Не хвилюйся,

Роздивися - …( приготуйся. )

А зелене – вирушай,

Та, дивись, не …( поспішай.)

Не біжи, спокійно йди,

Будь уважним, як завжди.

Знайте, друзі: дітворі

Можна тільки у дворі гратись, бігати, стрибати

Чи м’яча гуртом…( ганяти. )

На дорозі ж – знає кожний –

Гратися ніяк ..( не можна!)

- Скажіть, будь ласка,  як людина використовує транспорт у своєму житті?

- Розгляньте малюнок робочого зошита на с.59. яку шкоду заподіяли люди природі?

- Як транспорт впливає на забруднення навколишнього середовища?

 - Яким повинен бути транспорт, щоб він не забруднював повітря?

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку