Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 255 з поглибленим вивченням природничо-математичних предметів Дарницького району
м. Києва
План-конспект
відкритого уроку для учнів 2-х класів
на тему:
«Святкове меню»
вчитель англійської мови
Ю. М. Кочеткова
Київ – 2019
Тема. Святкове меню .
Мета:
Очікуваний результат уроку: учні вмітимуть називати назви продуктів , ставити запитання і відповідати на них ,складати святкове меню.
Інтегровані змістові лінії: здоров’я і безпека.
Дидактичні матеріали: роздатковий матеріал, флеш-карти нових слів, презeнтація, іграшки.
Тип уроку:комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
- Good morning pupils. I am glad to see you. Today we’ve got many guests. Let’s greet them.
And now greet each other and sing a song ‘’ Every day”.
Every day
I go to school
I meet my friends
And we all say
(Chorus)
Hello, hello! How are you?
I'm good, I'm great!
How about you? (repeat)
Na, na, na...
Every day I go and play I meet new friends
And we all say
(Chorus)
Hello, hello! What's your name?
Nice to meet you!
Do you want to play? (repeat) Na, na, na....
-Sit down please.
ІІ. Активізація мовленнєвої діяльності
A a
I i
E e
Oo
Uu
2. Мовленнєва зарядка
-Today I’ve come with Teddy Bear. What holiday does teddy bear celebrate?
-Teddy Bear has got many presents. What are those?
-Let’s sing a song “Presents”.
Presents, presents
How many presents?
Two dolls four yo-yos
Three teddy bears too.
One big dog,
One ball.
They are all for you.
Presents, presents
How many presents?
ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
The topic of our lesson is «Birthday Party Menu ».
Ми вивчимо назви продуктів і зможемо скласти святкове меню,щоб влаштувати ведмедику справжнє свято.
IV. Вивчення нового матеріалу
1.Подання лексичного матеріалу. Фонетичне відпрацювання слів.
Listen and point . Then listen and repeat
ice cream
ice lolly
sandwich
hot dog
burger
2.Активізація раніше вивчених ЛО в усному мовленні.
Apple, cake, pizza, juice, lollipop, hot dog, orange.
( Учні називають слова).
3.Сприймання вивчених ЛО на слух
4.Робота в групах .
Find the mistakes and stick the words
(Учні читають назви продуктів і прикріпляють їх під відповідними словами.)
5.Фізкультхвилинка
-Stand up and sing a song.
V. Узагальнення і систематизація знань
1.Відпрацювання вивчених граматичних конструкцій
« What are those ?», « How many ?», « What colour are they?»
-I’ve got a mystery box. What is in the box?
(Учні по черзі виходять до дошки –інші учні ставлять запитання , а учень дає відповідь стосовно карток, що витягнув з коробки.
2.Розвиток навичок письма. Написання меню.
-Look and write.
(Учні підписують малюнки продуктів )
3.Повторення вивченого матеріалу
Учні вручають продукти ведмедику ,називаючи їх.
This cake is for you.
This pizza is for you.
This ice cream is for you.
This banana is for you.
This hot dog is tor you.
This sandwich is for you.
-Now let’s sing a song «Happy Birthday».
VI. Підсумок уроку
1.Підведення підсумків уроку
- Що ми робили сьогодні на уроці ? Що вам найбільше сподобалося?
(Учні висловлюють свої думки.)
- The lesson is over. Goodbye, children!