Дата: №
Тема: Це Велика свиня? Розвиток навичок усної взаємодії. Робота в парах.
Мета: Навчальна: увести новий лексичний матеріал за темою уроку; вчити учнів реагувати на запитання вчителя та відповідати на них; тренувати у вживанні фрази «I’ve got a… . It is big/small. My cat is small».
Розвиваюча: розвивати мовну здогадку; розвивати навички читання; розвивати навички усного мовлення; тренувати пам’ять та увагу.
Виховна: виховувати взаємоповагу та вміння ефективно працювати під час групової та парної роботи; виховувати бажання вивчати англійську мову.
Обладнання: аудіо записи для уведення ЛО, картки для роботи в групах, відеозаписи, дидактичні матеріали для використання мультимедійної дошки.
Тип уроку: комбінований.
Очікувані результати: учень називає тварин та вказує на їх розмір; запитує та відповідає на запитання.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання. “Hello song”
2.Повідомлення теми і завдань уроку.
Т: Сьогодні до нас на урок завітав гість. А давайте з ним познайомимося, запитаймо як його звуть.
P: What is your name?
T: He tells me his name is Mr. Macdonald.
And he wants to know what are your names and how are
you today?
P1 p2 p…: My name is…. I am …
T: Kids, say hello to Mr. Macdonald.
Дітки, наш гість – фермер. А які тварини живуть на фермі?
Отже сьогодні ми познайомимося з назвами свійських тварин.
3. Мовленнєва розминка
Відпрацювання звуків
https://www.youtube.com/watch?v=zkZRMpkmFrU
https://www.youtube.com/watch?v=On3HZIm160o
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
На дошці закріплено зображення тварин, назви яких вивчили. Учні декілька разів повторюють за вчителем. Потім закривають очі, учитель прибирає одне зображення, а учні розплющують очі та намагаються здогадатися, зображення якої тваринки зникло.
https://www.youtube.com/watch?v=DYPTJj6hd44&t=57s
T: А зараз спробуймо прочитати деякі назви тварин.
A cat. A dog. A hen. A pig. A bat.
https://www.youtube.com/watch?v=Wm4R8d0d8kU
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА