Урок англійської мови у 1 класі на тему: "День народження"

Про матеріал

У поданому матеріалі використано різні форми роботи, які можна використовувати для уроків англійської мови у початковій школі. Запропоновані вправи сприяють розвитку навичок правильної вимови звуків англійської мови, комунікативних здібностей учнів, вміння переключатись на різні види діяльності.

Перегляд файлу

                         

 

 

 

 

 

      Урок англійської мови                  

            у 1 класі                                                 

                на тему:                       

          «День народження»

C:\Users\Admin\Desktop\410b52c42801c4e1f534ec966bf6a5fe.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     2017 р.

Мета:

навчальна:

  • ознайомити з новим лексичним матеріалом теми та застосуванням його у мовленні;
  • ввести нові літери Оо та Рр;
  • ознайомити з мовними виразами вітання;
  • навчати монологічного й діалогічного мовлення;
  • навчати рахувати до семи англійською мовою;

           розвиваюча:

  • розвивати вміння сприйняття тексту на слух;
  • формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом;
  • формувати виіння переключатись на різні види діяльності, стимулювати комунікативно-ігрову мотивацію;
  • формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
  • розвивати комунікативні здібності учнів;

          виховна:

  • виховувати культуру спілкування;
  • виховувати інтерес до вивчення англійської мови
  • виховувати звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, алфавіт, вітальна листівка, наочність, картки для самостійної роботи, м’яч, мікрофон, кольорові олівці, ноутбук.                .

                                                Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Привітання.

T + Ps: Good morning,

Good morning,

Good morning to you!

Good morning,

Good morning,

I’m glad to see you!

         2.  Мовна розминка       

      a) Гра  “Catch and answer”

(Вчитель кидає м’яч та задає учням питання, а вони відповідають та кидають його назад.

T: What is your name?

Ps: My name is … .

T: How are you?

Ps: I am fine, thank you!

Ps: I am so-so‚ thank you!

C:\Users\Admin\Desktop\CIMG2158.JPG

       b) Гра «Alphabet Writing Race»       

Учитель об’єднує клас у дві команди. Учень першої команди називає літеру а, учень другої команди відповідає – b, наступний -  c. Виграє та команда, яка не зробила жодної помилки.  Гра обмежується тими літерами, які вивчили учні.

    3. Лексична  розминка

        c)   Вправа “What colour is it?”

  4. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні на уроці ми поговоримо про свято, яке ви всі, напевно, дуже любите, — про день народження. Навчимося, вітати один одного з цим святом англійською мовою. А для цього нам потрібно буде вивчити деякі нові слова та літери.

 Let’s start our lesson.

  1. Основна частина уроку

   5. Уведення в іншомовну атмосферу.

         a) Вправа «Асоціативний кущ»

T: Діти, які думки, виникають у вас коли ви чуєте слово «Birthday»?

 

P1: a cake

P2: a present

P3: a candle

P4: draw

P5: sing

P6: dance

P7: baloon

P8: have fun

 

      6. Мотивація навчальної діяльності.

        а) Розповідь.

Сьогодні у нас в гостях  дівчинка з Японії, і у неї, до речі,  сьогодні день народження.

C:\Users\Admin\Desktop\1264680015_japonka.jpeg

― Діти, а ви знаєте, що є  така країна?  (перегляд відео «Сіті-го-сан»)Японія ― це давня, загадкова країна, яка пишається своїми традиціями, бережно зберігає їх і  донині. А як святкують День народження… В листопаді японці святкують свято Сіті-го-сан.  Це спільний день народження японських дітей, яким в нинішньому році виповнилось 3,5 і 7 років. Ці цифри для японців священні, відповідають магічним цифрам. Сіті-го-сан святкують 15 листопада. Цього дня мама, батьки, бабусі і дідусі з дівчатками і хлопчиками, які  одягнуті в національниї одяг – кімоно, ідуть  в храм. Тут звершується традиційний обряд. Найважливішим етапом для японських дівчаток вважається семирічний вік, так як вони вже можуть одягатися як дорослі жінки. В давнину японці вірили, що діти  семи років ― божественні  посланці небес, а не звичайні люди. Може , саме через це в Японії дітям дозволяють практично все, а батьки пробачають їм будь-які примхи. Після служби дітей ведуть у кафе, купують їм гори цукерок, виконують всі їхні бажання. І дарують їм черепах, які вважаються символом довголіття.

      ― Дуже цікаво святкують день народження в Японії, але нашій гості сьогодні виповнилося 6 років, і вона на може попасти на це свято. То ж давайте ми її сьогодні привітаємо.

     ― А ось у нас гості з алфавіту! У них  сьогодні також день народження. Їх                         називають Оо і Рр, без них ми не зможемо привітати іменинників з днем народження. А давайте покличемо їх. Вони прийдуть і ми зможемо заспівати для нашої іменинниці «Happy Birthday to you»

T: Now imagine that today is your birthday. Say «Happy birthday» to each other!

Учні вітають один одного з днем народження.

     7. Вивчення нових літер Oo і  Pp.

 Today we are going  to learn 2 new letters! This is letter Oo and letter Pp.

       Look on the board!

      8. Фізкультхвилинка ″Clap your hands

Clap your hands, clap your hands,

Listen to the music and clap your hands.

Stamp your feet, stamp your feet,

Listen to the music and stamp your feet.

Turn around, turn around,

Listen to the music and turn around.

Jump up high, jump up high,

Listen to the music and jump up high.

      9 .Написання нових літер  (РЗ, впр.2, с.28)

      10.  Робота з підручником.

  1. Вправа. 1 (с. 52).

T: Look at the picture on page 52 (показує відповідну сторінку).

We can see a present (указує на подарунок). Repeat: present.

We can see a candle (указує на свічку). Repeat: candle.

We can see a cake (указує на торт). Repeat: cake.

We can see a cake with number six (указує на цифру шість на торті) and we can see a cake with number seven (указує на цифру сім на торті).

Point to the present/cake/candle/seven/six.

Учні спочатку повторюють за вчителем, а потім вказують на зображення тих предметів (цифр), які він називає.

  1. Вправа 2 (с. 53).

T: Look at the picture on page 53 and name the members of the family. Назвіть членів родини на малюнку на сторінці 53. Whose birthday is this? Чий це день народження? It’s the boy’s birthday. Хлопчика. How old is the boy? Скільки йому виповнилося? Let’s count the candles on the cake. Давайте порахуємо свічки на торті: one, two, three, four, five, six, seven candles. The boy is seven today! Хлопчику сьогодні сім років! And how many presents has he got? А скільки в нього подарунків? Давайте порахуємо. Let’s count the presents: one, two, three, four, five, six, presents. What do the family say to the boy? А що говорять хлопчику його рідні? They say, «Happy birthday!»

3) Робота в парах

T: Запитай: «How old are you?» і дай відповідь: «I am six/seven».

11. Активізація ЛО теми.

  1. Розфарбуй і порахуй.Потім запиши цифри. (РЗ, впр. 1, с. 36).
  2. Скажи скільки тобі років.Домалюй свічки. (РЗ, впр. 2, с. 36).

Учні самостійно домальовують картинки, обводять контури цифр та називають зображені предмети і цифри.

Учитель стежить за правильністю виконання завдань.

         3) Гра " What is missing?"- close your eyes and I take off one picture from the board, your task is to say what is missing. (Вчитель прибирає один малюнок, учні називають який).

4)  Заповнити пропуски літерами О, Р  (завдання на картках).

Happy birthday to you!

Happy birthday to you!

Happy birthday!

Happy birthday!

Happy birthday to you!

 

Ha      y   birthday  t      y    u!

Ha      y   birthday  t      y    u!

Ha      y   birthday!

Ha      y   birthday!

Ha      y   birthday  t      y    u!

 

          5) Доповнюємо листівку. Складаємо з літер вітання (Happy Birthday)

Т: Діти, а як ми вітаємо з днем народження?

Ps: Happy birthday!

T: Так. От й нам треба зібрати привітання «Happy birthday!» із кульок на яких написані букви.

(Учитель викликає учня за бажанням, дитина називає букву алфавіту, знаходить на дошці, знімає та прикріплює її до листівки)

C:\Users\Admin\Desktop\Фото3250.jpg

Т. – А зараз потрібно на дошці порахувати свічки  англійською мовою і прикріпити їх на торт.

C:\Users\Admin\Desktop\Фото3250.jpg

 (після оформлення листівки заповнені картки учні кладуть у кишеньку на листівці.  Вчитель  закриває листівку та виносить її, ніби відправляє)

      6) Пісенька  ″Happy Birthday to you″.

  1. Заключна частину уроку

12. Підведення підсумків уроку.

           a) Бесіда з учнями.

           Т: Що за тема була в нас сьогодні на уроці? Що ви навчилися бажати чи запитувати?

            b) Оцінювання (коментування).

               Т: - Сьогодні на уроці ви дуже гарно працювали.Well done.Thank you.

            c) Рефлексія.

                Т: - А тепер я б хотіла запропонувати вам трішки поспати- закрийте оченята і уявіть, що вам сниться день народження і там ми бачимо кульки - balloons на стінах, смачний торт -a cake на столі зі свічками -candles у ньому. (Поки вчитель говорить учні сидять із закритими очима і повторюють його слова, гостя з Японії розкладає на парти шматочки торта). Прийшов час нам повертатися. Відкриваємо оченята, погляньте як нам віддячила наша гостя  за привітання. Також у вас на партах є сувеніри з Японії, поставте нам із оцінку: якщо урок сподобався – домалюйте ротика так, щоб він посміхався, а якщо ні – домалюйте ротика, який не посміхається.

C:\Users\Admin\Desktop\готовопрол82870993.jpg D:\Фото\Школярики\Семінар 2017\CIMG2292.JPG

      13.Закінчення уроку.

Т:  - Our lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye, pupils!

Ps:Goodbye!


 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
5 липня 2018
Переглядів
8347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку