У поданому матеріалі використано різні форми роботи, які можна використовувати для уроків англійської мови у початковій школі. Запропоновані вправи сприяють розвитку навичок правильної вимови звуків англійської мови, комунікативних здібностей учнів, вміння переключатись на різні види діяльності.
Урок англійської мови
у 1 класі
на тему:
«День народження»
2017 р.
Мета:
навчальна:
розвиваюча:
виховна:
Обладнання: Підручник, робочий зошит, алфавіт, вітальна листівка, наочність, картки для самостійної роботи, м’яч, мікрофон, кольорові олівці, ноутбук. .
Хід уроку
T + Ps: Good morning,
Good morning,
Good morning to you!
Good morning,
Good morning,
I’m glad to see you!
2. Мовна розминка
a) Гра “Catch and answer”
(Вчитель кидає м’яч та задає учням питання, а вони відповідають та кидають його назад.
T: What is your name?
Ps: My name is … .
T: How are you?
Ps: I am fine, thank you!
Ps: I am so-so‚ thank you!
b) Гра «Alphabet Writing Race»
Учитель об’єднує клас у дві команди. Учень першої команди називає літеру а, учень другої команди відповідає – b, наступний - c. Виграє та команда, яка не зробила жодної помилки. Гра обмежується тими літерами, які вивчили учні.
3. Лексична розминка
c) Вправа “What colour is it?”
4. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Сьогодні на уроці ми поговоримо про свято, яке ви всі, напевно, дуже любите, — про день народження. Навчимося, вітати один одного з цим святом англійською мовою. А для цього нам потрібно буде вивчити деякі нові слова та літери.
Let’s start our lesson.
5. Уведення в іншомовну атмосферу.
a) Вправа «Асоціативний кущ»
T: Діти, які думки, виникають у вас коли ви чуєте слово «Birthday»?
P1: a cake
P2: a present
P3: a candle
P4: draw
P5: sing
P6: dance
P7: baloon
P8: have fun
6. Мотивація навчальної діяльності.
а) Розповідь.
― Сьогодні у нас в гостях дівчинка з Японії, і у неї, до речі, сьогодні день народження.
― Діти, а ви знаєте, що є така країна? (перегляд відео «Сіті-го-сан»)Японія ― це давня, загадкова країна, яка пишається своїми традиціями, бережно зберігає їх і донині. А як святкують День народження… В листопаді японці святкують свято Сіті-го-сан. Це спільний день народження японських дітей, яким в нинішньому році виповнилось 3,5 і 7 років. Ці цифри для японців священні, відповідають магічним цифрам. Сіті-го-сан святкують 15 листопада. Цього дня мама, батьки, бабусі і дідусі з дівчатками і хлопчиками, які одягнуті в національниї одяг – кімоно, ідуть в храм. Тут звершується традиційний обряд. Найважливішим етапом для японських дівчаток вважається семирічний вік, так як вони вже можуть одягатися як дорослі жінки. В давнину японці вірили, що діти семи років ― божественні посланці небес, а не звичайні люди. Може , саме через це в Японії дітям дозволяють практично все, а батьки пробачають їм будь-які примхи. Після служби дітей ведуть у кафе, купують їм гори цукерок, виконують всі їхні бажання. І дарують їм черепах, які вважаються символом довголіття.
― Дуже цікаво святкують день народження в Японії, але нашій гості сьогодні виповнилося 6 років, і вона на може попасти на це свято. То ж давайте ми її сьогодні привітаємо.
― А ось у нас гості з алфавіту! У них сьогодні також день народження. Їх називають Оо і Рр, без них ми не зможемо привітати іменинників з днем народження. А давайте покличемо їх. Вони прийдуть і ми зможемо заспівати для нашої іменинниці «Happy Birthday to you»
T: Now imagine that today is your birthday. Say «Happy birthday» to each other!
Учні вітають один одного з днем народження.
7. Вивчення нових літер Oo і Pp.
―Today we are going to learn 2 new letters! This is letter Oo and letter Pp.
Look on the board!
8. Фізкультхвилинка ″Clap your hands″
Clap your hands, clap your hands,
Listen to the music and clap your hands.
Stamp your feet, stamp your feet,
Listen to the music and stamp your feet.
Turn around, turn around,
Listen to the music and turn around.
Jump up high, jump up high,
Listen to the music and jump up high.
9 .Написання нових літер (РЗ, впр.2, с.28)
10. Робота з підручником.
T: Look at the picture on page 52 (показує відповідну сторінку).
We can see a present (указує на подарунок). Repeat: present.
We can see a candle (указує на свічку). Repeat: candle.
We can see a cake (указує на торт). Repeat: cake.
We can see a cake with number six (указує на цифру шість на торті) and we can see a cake with number seven (указує на цифру сім на торті).
Point to the present/cake/candle/seven/six.
Учні спочатку повторюють за вчителем, а потім вказують на зображення тих предметів (цифр), які він називає.
T: Look at the picture on page 53 and name the members of the family. Назвіть членів родини на малюнку на сторінці 53. Whose birthday is this? Чий це день народження? It’s the boy’s birthday. Хлопчика. How old is the boy? Скільки йому виповнилося? Let’s count the candles on the cake. Давайте порахуємо свічки на торті: one, two, three, four, five, six, seven candles. The boy is seven today! Хлопчику сьогодні сім років! And how many presents has he got? А скільки в нього подарунків? Давайте порахуємо. Let’s count the presents: one, two, three, four, five, six, presents. What do the family say to the boy? А що говорять хлопчику його рідні? They say, «Happy birthday!»
3) Робота в парах
T: Запитай: «How old are you?» і дай відповідь: «I am six/seven».
11. Активізація ЛО теми.
Учні самостійно домальовують картинки, обводять контури цифр та називають зображені предмети і цифри.
Учитель стежить за правильністю виконання завдань.
3) Гра " What is missing?"- close your eyes and I take off one picture from the board, your task is to say what is missing. (Вчитель прибирає один малюнок, учні називають який).
4) Заповнити пропуски літерами О, Р (завдання на картках).
Happy birthday to you!
Happy birthday to you!
Happy birthday!
Happy birthday!
Happy birthday to you!
Ha y birthday t y u!
Ha y birthday t y u!
Ha y birthday!
Ha y birthday!
Ha y birthday t y u!
5) Доповнюємо листівку. Складаємо з літер вітання (Happy Birthday)
Т: Діти, а як ми вітаємо з днем народження?
Ps: Happy birthday!
T: Так. От й нам треба зібрати привітання «Happy birthday!» із кульок на яких написані букви.
(Учитель викликає учня за бажанням, дитина називає букву алфавіту, знаходить на дошці, знімає та прикріплює її до листівки)
Т. – А зараз потрібно на дошці порахувати свічки англійською мовою і прикріпити їх на торт.
(після оформлення листівки заповнені картки учні кладуть у кишеньку на листівці. Вчитель закриває листівку та виносить її, ніби відправляє)
6) Пісенька ″Happy Birthday to you″.
12. Підведення підсумків уроку.
a) Бесіда з учнями.
Т: Що за тема була в нас сьогодні на уроці? Що ви навчилися бажати чи запитувати?
b) Оцінювання (коментування).
Т: - Сьогодні на уроці ви дуже гарно працювали.Well done.Thank you.
c) Рефлексія.
Т: - А тепер я б хотіла запропонувати вам трішки поспати- закрийте оченята і уявіть, що вам сниться день народження і там ми бачимо кульки - balloons на стінах, смачний торт -a cake на столі зі свічками -candles у ньому. (Поки вчитель говорить учні сидять із закритими очима і повторюють його слова, гостя з Японії розкладає на парти шматочки торта). Прийшов час нам повертатися. Відкриваємо оченята, погляньте як нам віддячила наша гостя за привітання. Також у вас на партах є сувеніри з Японії, поставте нам із оцінку: якщо урок сподобався – домалюйте ротика так, щоб він посміхався, а якщо ні – домалюйте ротика, який не посміхається.
13.Закінчення уроку.
Т: - Our lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye, pupils!
Ps:Goodbye!