Урок англійської мови у 11 класі з теми "Замовлення їжі у ресторані" за підручником О.Карп'юк

Про матеріал
Урок з теми "Замовлення їжі у ресторані" у 11 класі є підсумковим. Цей тип уроку спрямований на закріплення та осмислення вивченого матеріалу шляхом великої варіативності завдань, що сприяє диференціації та індивідуалізації навчання.
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови

у 11-А класі за темою «Замовлення їжі у ресторані»

Вчитель: Харькова І.В.

Мета: Практикувати усне спілкування з використанням різних інтерактивних методів і прийомів; удосконалювати вміння учнів сприймати інформацію на слух, вчити висловлювати свою думку та обгрунтовувати її; вчити працювати над проєктними роботами; систематизувати знання учнів з теми «Непряма мова»; розвивати критичне мислення, самоосвітню компетенцію учнів; формувати мовний такт і культурну толерантність.

Тип уроку: Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів.

Методи роботи: групова дискусія, робота в групах, індивідуальна робота, інтерактивні вправи «Коло ідей», «Метод Прес», «Аналіз ситуації», граматична гра.

Обладнання: комп’ютер, відеофрагмент “Ordering meals”, дидактичні матеріали різного спрямування.

    Перебіг уроку

І Організаційний момент.

Good morning everybody! How are you? Are you in a good mood?

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
  2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Інтерактивна вправа « Коло ідей»: Have you ever been to the restaurant? Today we’re going to visit the restaurant “ . Before going there let’s denote the “Rules of behavior in the restaurant during the pandemic of coronavirus”.

II Основна частина уроку.

Imagine yourselves coming to the restaurant. Let’s get acquainted with the owner of the restaurant Mr Bekrenyov who will represent the meals you are going to taste. Be ready to test yourselves at the end of presentation.

  1. Презентація проєктної роботи «Мій ресторан».
  2. «Метод Прес». Виконання завдання «Знайди зайвий інгредієнт у запропонованій страві» .
  1. “Hamburger” -  cutlet, tomatoes, onion, lime, sauce, lettuce, roll.
  2. “Cheeseburger” – roll, sauce, lettuce, cabbage, cutlet, tomatoes.
  3. “Salisbury steak” – beef, cutlet, roast mushrooms, garlic, onion.
  4. “Kiwi Burger” – cutlet, roll, lettuce, tomatoes, onion, sauce, fried egg, cheese, beetroot.
  5. “Australian Burger” – cutlet, roll, cheese, grapefruit, onion, lettuce, pineapple.

 Meantime let’s see what is going on in the restaurant. Watch the video “Ordering Meals”

  1. Перегляд відеофрагменту «Замовлення їжі», виконання завдань:

Інтерактивна вправа «Аналіз ситуації» - Guess the end of the conversation between the waitress and the customer. (робота в групах)

Індивідуальне завдання “If I were that customer, I’d…”

 

Psychological Relief

Let’s assume, we are in the restaurant which is situated not far from Niagara Falls.

Close your eyes. Listen to the sounds of water falling. Turn your head left, right… One more time: left, right…

Open your eyes! Breath the fresh air!

Put your hands down the water! Take some water and wash your hands, face…

You feel relaxed. You are smiling. Isn’t it wonderful?!

  1. Граматична гра “Interpreter”

Now you are going to order the meals. But there is a problem you have to solve. The matter is, the waiter doesn’t hear well. One of you will order the meals while the other will try to explain to the waiter what exactly you wish.

Pay attention to the Sequence of Tenses.

  1. - What do you recommend today?
  • Sorry? What did you say?
  1. – Can we see the menu?
  • Sorry, didn’t catch.
  1. – I’ll take a shrimp cocktail, please.
  • Oh, will you repeat, please?
  1. – Bring me a mixed salad, please.
  • Light breakfast?
  1. – What kind of beer do you have?
  • Sorry?
  1. – I ordered red wine, and you’ve brought the white one.
  • Taste yourself!
  1. – Can you bring me the bill, please?
  • Sorry, will you repeat it again?

ІІІ. Рефлексія.

All is well that ends well. We have to leave the restaurant. But before going let’s write your recommendations, pieces of advice or words of admiration into the “Visitors’ Book”.

ІV. Заключний етап уроку.

  1. Підбиття підсумків.
  2.  Повідомлення домашнього завдання: Підготувати монологічні повідомлення за запропонованими проблемними ситуаціями.

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курбанівна Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
1713
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку