Розробка уроку присвячена розділу "Зовнішність" на тему "Це мій монстр!". Файл містить конспект уроку. Учні працюють самостійно та в групах, мають змогу попрацювати творчо. Бажаю продуктивного уроку!
Тема: Це мій монстр!
Підтема: Частини тіла
Мета:
Практична:
- розширювати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики, мовних зразків;
- формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;
- удосконалити навичку учнів вживання ГС «has got, have got» в усному мовленні на рівні фрази.
Освітня:
- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;
- закріпити вивчений лексичний матеріал, формувати навички усного мовлення.
Розвиваюча:
-розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;
-розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні;
-розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою.
Виховна: -виховувати культуру спілкування, вміння працювати в групі, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: тематичні картки, підручник, робочий зошит, кольорові олівці
Хід уроку
Greeting
T: Good morning everyone!
Ps: Good morning
T: Are you ready for a brand new day?
Ps: Yes.
T: Very good, my dear.. Сьогодні до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними.
Ps: Good morning.
T: Sit down, please.
Коли радіє хлопчик, знай,
Що настрій в нього просто- fine.
Коли у бджілки вкрали мед,
То справи в неї зовсім- bad.
Якщо не трапилось нічого,
То справи- так собі -so-so.
Warming up
Т. The topic of our lesson is “Appearance”. Today
- we are going to talk about people’s appearance
- we will revise the words
Phonetic practice
As usual we begin our lesson with practice your phonetic. Look at the blackboard. Listen and repeat them after me.
Ee [i:] tree, bee
Ea [i] seal, peach
Sh [ʃ] ship, shop
Ch [tʃ] chicken, teacher
Oo [u] foot, book
Oo [u:] spoon, moon
Ar [a:] car, shark
Ou [au] house, mouse
Or [o:] horse, fork
Ir [ɜ] girl, shirt
Ow [au] cow, towel
Oy [oi] boy, toy
Oa [ou] coat, boat
Ow [ou] window, snow
Ay [ei] tray, gray
Ai [ei] tail, train
Повторення лексики.
Вчитель показує картки з частинами тіла та обличчя, діти повторюють за вчителем.
При будь-якій погоді,
Турбуюсь я про тіло … body
Від плеча до ніг! Все- сам,
Руку називаю … arm.
Допоможе мені завжди friend.
Руку ми ж назвали …hand
Правди, друзі, ніде діти
Палець по-англійськи … finger.
В коліні ногу ти зігни
Коліно по-англійськи … knee.
Кудись подівся Інтернет
Розболілась сильно … head
Нове слово для колег
Ногу ми назвали …leg.
Reading
- And now let’s practice our reading skills. Your task is to read and colour.
Кожен учень отримує картку із зображенням дівчики та текстом-описом її зовнішності. Задання учнів прочитати текст та розфарбувати малюнок відповідно до опису. Після виконання завдання декілька учнів презентують свої малюнки, зачитуюючи текст.
Physical exercises
Listening
- Look at the pictures. Let’s name them. I’ll read the texts about different characters and you must to guess who are they.
1) Hello! My name is Felise. I am a ballerina. I have got a head, two eyes, two ears, a nose, a mouth, two arms and two legs.
2) Hello! My name is Mike. I am a monster. I have got a head, one eye, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears and a nose.
3) Hello! My name is Tom. I am a soldier. I have got a head, two eyes, a nose, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears.
Writing
WB ex. 2, p.49
Speaking. Work in groups
Робота в групах. Вчитель пропонує кожній групі створити монстра із наданих частин тіла, обрати спікера групи, який опише зовнішність створеного монстра.
Home work
WB ex. 1 p.50