Урок англійської мови у 2 класі на тему "Це мій монстр!"

Про матеріал

Розробка уроку присвячена розділу "Зовнішність" на тему "Це мій монстр!". Файл містить конспект уроку. Учні працюють самостійно та в групах, мають змогу попрацювати творчо. Бажаю продуктивного уроку!

Перегляд файлу

Тема: Це мій монстр!

Підтема: Частини тіла

Мета:

Практична:

- розширювати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики, мовних зразків;

- формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;

- удосконалити навичку учнів вживання ГС «has got, have got» в усному мовленні на рівні фрази.

Освітня:

- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;

- закріпити вивчений лексичний матеріал, формувати навички усного мовлення.

Розвиваюча:

-розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

-розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні;

-розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою.

Виховна: -виховувати культуру спілкування, вміння працювати в групі, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: тематичні картки, підручник, робочий зошит, кольорові олівці

Хід уроку

Greeting

T: Good morning everyone!

Ps: Good morning

T: Are you ready for a brand new day?

Ps: Yes.

T: Very good, my dear.. Сьогодні до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними.

Ps: Good morning.

T: Sit down, please. 

                           Коли радіє хлопчик, знай,

                           Що настрій в нього просто- fine.

                           Коли у бджілки вкрали мед,

                           То справи в неї зовсім- bad.

                           Якщо не трапилось нічого,

                           То справи- так собі -so-so.

 

Warming up

Т. The topic of our lesson is “Appearance”. Today

- we are going to talk about people’s appearance

- we will revise the words

  • we will listen to the text
  • we will answer the questions
  • we are going to describe appearance

 

Phonetic practice

As usual we begin our lesson with practice your phonetic. Look at the blackboard. Listen and repeat them after me. 

Ee [i:] tree, bee

Ea [i] seal, peach

Sh [ʃ] ship, shop

Ch [tʃ] chicken, teacher

Oo [u] foot, book

Oo [u:] spoon, moon

Ar [a:] car, shark

Ou [au] house, mouse

Or [o:] horse, fork

Ir [ɜ] girl, shirt

Ow [au] cow, towel

Oy [oi] boy, toy

Oa [ou] coat, boat

Ow [ou] window, snow

Ay [ei] tray, gray

Ai [ei] tail, train

Повторення лексики.

  • Good job! And lets revise the words of our topic. Look on my cards.

Вчитель показує картки з частинами тіла та обличчя, діти повторюють за вчителем.

При будь-якій погоді,

Турбуюсь я про тіло … body

Від плеча до ніг! Все- сам,

Руку називаю … arm.

Допоможе мені завжди friend.

Руку ми ж назвали …hand

Правди, друзі, ніде діти

Палець по-англійськи … finger.

В коліні ногу ти зігни

Коліно по-англійськи … knee.

Кудись подівся Інтернет

Розболілась сильно … head

Нове слово для колег

Ногу ми назвали …leg.

 

Reading

- And now let’s practice our reading skills. Your task is to read and colour.

Кожен учень отримує картку із зображенням дівчики та текстом-описом її зовнішності. Задання учнів прочитати текст та розфарбувати малюнок відповідно до опису. Після виконання завдання декілька учнів презентують свої малюнки, зачитуюючи текст.

Новый рисунок (15)

Physical exercises

Listening

- Look at the pictures. Let’s name them. I’ll read the texts about different characters and you must to guess who are they.

1) Hello! My name is Felise. I am a ballerina. I have got a head, two eyes, two ears, a nose, a mouth, two arms and two legs.

2) Hello! My name is Mike. I am a monster. I have got a head, one eye, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears and a nose.

3) Hello! My name is Tom. I am a soldier. I have got a head, two eyes, a nose, a mouth, two arms and two legs. I have not got ears.

Writing

WB ex. 2, p.49

Speaking. Work in groups

Робота в групах. Вчитель пропонує кожній групі створити монстра із наданих частин тіла, обрати спікера групи, який опише зовнішність створеного монстра.

Home work

WB ex. 1 p.50

 

 

Новый рисунок (15)Новый рисунок (15)Новый рисунок (15)Новый рисунок (15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\PC\Downloads\small-toy-soldier-no-drum-base-670x1024.jpg

 

C:\Users\PC\Downloads\74159.jpg

 

 

 

 

C:\Users\PC\Downloads\big_67764_mike3_h.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Ірина Василівна
    Крута розробка!!!!! Щиро дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 травня 2018
Переглядів
6233
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку