Урок з англійської мови для 2 класу "Професії"

Про матеріал

Урок з англійської мови для 2 класу на тему "Професії".

Знання іноземних мов – це ключ до успіху в сучасному світі, де спілкування іноземними мовами та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Інтерес до вивчення мов традиційно великий, бо перефразовуючи відомий вислів, можна сміливо сказати, що той, хто володіє мовами, володіє світом.Загалом людина, яка володіє мовами, – різнобічно розвинута особистість, володіє кращими здібностями до вивчення нового, вільніша та більш впевнена у спілкуванні з людьми.

Перегляд файлу

Тема: Професії.

Мета:

Навчальна: повторити і закріпити раніше вивчений матеріал; ознайомити з лексичною темою; навчити діалогічного й монологічного мовлення за темою.

Розвиваюча: розвивати вміння працювати з підручником; розвивати навички правильної вимови слів; розвивати навички читання, усного мовлення, письма.

Виховна: виховувати активність, повагу один до одного, інтерес до англійської мови.

Тип уроку:закріплення

Обладнання: мультимедія,індивідуальні картки,кросворд.

 

                                                  Хід уроку

1.Організаційний момент

1)Привітання з класом.

Good morning, pupils! I’m glad to see you. Sit down, please.

My name is Alina Aleksandrovna. Today I'm your teacher.

 

2)Фонетична зарядка.

 

Давайте розімнемо наш язичок і здійснимо подорож з паровозиком.
- Паровозик співає пісеньку вітру: [f], [f], [f].
- Вітер шелестить листочками, і паровозик заспівав пісеньку дерев: [h], [h],[h].
- Колеса паровозика теж співають пісеньку: [t], [t] - [d],[d] – [t], [t] – [d], [d].
- Паровозик чує, як розмовляють між собою квіточки, і співає їх пісеньку: [n], [n], [n] – [nei], [nei], [nei].
- Паровозик задумався і заспівав романтичну пісеньку: [m], [m], [m].
- Тепер паровозик бачить літаючих бджілок і співає їх пісеньку: [ð], [ð], [ð].
- А ось і комарики: [z], [z], [z].
- А тепер паровозик випускає дим з труби. Ось так: [w], [w], [w].
Very good!

 

2.Повідомлення теми і мети уроку.

Today at the lesson we speak about professions, we read, write, course, we play. Сьогодні ми поговоримо про професії, почитаємо, будемо писати, пограємо.

 

3.Актуалізація опорних знань,умінь,навичок.

 

1) With the help of these letters find the names of the professions.

З допомогою цих букв знайди назви професії ,які ви вивчили на попередньому уроці.

 

Rotcod- doctor

Sierng- singer

Dacern- dancer

Remraf- farmer

 

 

2)Зараз я покажу вам відео,а ви уважно слухайте і запам*ятовуйте ті професії,про які там будуть казати.(перегляд відео)

 

-Діти, так про які професії ви ще дізнались продивившись відео?

У:Policeman-поліцейский

Sailor-моряк

Pilot-пілот

Nurse-медсестра

Doctor-лікар

Musician-музикант

Photographer-фотограф

Молодці!

 

3)А зараз здогадайтесь про яку професію я вам кажу.

 

Who helps children to learn? Кто помогает детям учиться?

Who treats children? кто лечит детей?

Who's dancing on the movie? кто танцует на сцени?

who works on stage? кто работает на сцене?

who protects the children? кто защищает детей?

 

 

4)Фізкультхвилинка

Are you tired? Let's have a rest , please stand up!

 

Ви стомилися?Давайте відпочинемо! Підведіться будьласка!

Ми будемо виконувати фізкультхвилинку під відео,уважно дивіться і повторюйте всі рухи за ведмедиком!

 

4) Find 10 professions in the crossword.

 Зараз вам потрібно знайти  професії з кросворду. Я буду вам казати вам по одній професії а ви будете шукати.

o

p

t

e

a

c

h

E

r

t

s

i

p

o

l

i

c

e

M

a

n

p

v

b

d

w

a

i

t

E

r

i

a

e

a

n

p

f

a

r

M

e

r

c

t

k

c

l

o

w

n

X

d

v

e

k

e

r

l

l

a

o

W

f

i

m

c

r

s

o

d

r

i

V

e

r

a

i

t

e

t

d

a

n

C

e

r

n

 

5) Correct the sentences.

Doctors teach children.

A nurse helps doctors.

A pilot drives a car.

A farmer works on a farm.

Teachers work at school.

A fireman brings letters.

Workers bake bread.

 

Врачи учат детей.
Медсестра помогает врачам. 
Летчик водит машину.
Фермер работает на ферме.
Учителя работают в школе.
Пожарные приносят письма.
Рабочие пекут хлеб.

 

6)Open your books to page 41.Відкрійте підручники на ст.41.Подивіться на правило внизу.Поставте пальчик на пеше слово,я читаю,а ви уважно слухайте.Man/men/businessman/businessmen.?Це слова виннятки.Ми читаємо однаково але пишемо по різному.Якщо ми хочемо сказати про одного чоловіка то пишемо літеру a,якщо хочемо сказати в множині то пишемо e.

Скажіть яку ми пишемо букву ,коли хочемо сказати в однині?А яку пишемо букву,коли хочемо сказати в множині?Запам*ятайте,що це стосується лише цих слів-винятків.

 

7)Open page 43.Ask and answer.Вам потрібно задати питання і відповісти,користуючись словами в рамочці.Як ми перекладемо Where is?(де).Тобто ми питаємо Where is Anna?І відповідаємо He/she is at home.
 

4.Заключна частина.

Отже,сьогодні ми з вами познайомились з різними професіями. Назвіть з якими ж саме?

Зараз відкрийте свої щоденники і запищіть домашне завдання.Вдома вам потрідно буде зробити кросворд,використовуючі ті професії які ми з вами сьогодні вивчили.

Thanks for the lesson,goodbye!

 

docx
Додано
8 травня 2018
Переглядів
3239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку