Урок англійської мови у 3 класі на тему "Hobby"

Про матеріал
Методична розробка уроку англійської мови в 3 класі з додатками . Метою уроку є закріпити вживання лексичних структур у діалогічному мовленні, формувати лексичні навички й навички вимови, удосконалювати компетенції читання, аудіювання, усного мовлення, формувати навички вживання лексичних одиниць через шаблони;
Перегляд файлу

               I like…

 

I like to read.

I like to play.

I like to study every day.

 

I like to sing.

I like to run.

     You know, its fun.

 

 

 

 

 

             I like…

 

      I like to read.

      I like to play.

      I like to study every day.

 

      I like to sing.

      I like to run.

            You know, its fun.

 

Перегляд файлу

               I like…

 

I like to read.

I like to play.

I like to study every day.

 

I like to sing.

I like to run.

     You know, its fun.

 

 

 

 

 

             I like…

 

      I like to read.

      I like to play.

      I like to study every day.

 

      I like to sing.

      I like to run.

            You know, its fun.

 

Перегляд файлу

Swimming

Dance

Paint

Run

Jump

Play volleyball

Play football

Ride a bike

Play computer

Sing a song

Watch a cartoon

Fly a kite

Read a book

Play chess

Play music

 

 

Перегляд файлу

Домашнє завдання

 на відкритий урок

  1. Розповідь «Яке твоє хобі?» або малюнок «Моє хобі».
  2. Вивчити вірш зі вживанням конструкції « I like».

              I like…

      I like to read.

      I like to play.

      I like to study every day.

 

      I like to sing.

      I like to run.

            You know, its fun.

 

Домашнє завдання

 на відкритий урок

  1. Розповідь «Яке твоє хобі?» або малюнок «Моє хобі».
  2. Вивчити вірш зі вживанням конструкції « I like».

              I like…

      I like to read.

      I like to play.

      I like to study every day.

 

      I like to sing.

      I like to run.

            You know, its fun.

 

Перегляд файлу

 

 

 

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\1334057215_14_volleyball.jpg

 

 

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\Hobbies.gif

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\image-m3id3023.jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\i (1).jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\124257471_4543952.png

 

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\depositphotos_60281549-Children-jumping-on-the-trampoline.jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\i (3).jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\i (4).jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\i (5).jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\mza_660917676052493245.jpg

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\13645561.jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\devochka.png

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\i (2).jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\main_77031_original.jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\ма-енький-ху-ожник-36029630.jpg

C:\Users\саша\Desktop\Малюнки на тему хоббі\11628847-boy-playing-piano.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

Широчанський навчально-виховний комплекс

 

Відкритий урок

 з англійської мови

у 3 класі на тему «Хобі»

http://nachodki.ru/images/articles/idei_dlya_podarka_devushke/Hobbi.jpg

 

                               Підготувала:

                               Саєнко Катерина Василівна

 

Розділ:   In the Greenwoods Summer Camp.

                У Грінвудському літньому таборі.

 Тема:      Leisure.

                 Дозвілля.

 Підтема:  Hobby.

                   Хобі. 

Тип уроку:

 Мета:

 навчальна: закріпити вживання лексичних структур у діалогічному мовленні,        

                       формувати лексичні навички й навички вимови, удосконалювати 

                       компетенції читання, аудіювання, усного мовлення, формувати

                       навички вживання лексичних одиниць через шаблони;

 розвивальна: розвивати усні комунікативні вміння з опорою  на наочність,

                           узагальнити й систематизувати лексичні одиниці за темою

                          «Дозвілля», розвивати інтелектуальні й пізнавальні здібності, різні

                          типи пам'яті – слухову, зорову, оперативну;

 виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, толерантне

                         ставлення до співрозмовника, загальну культуру учнів.

 Обладнання: аудіо додаток до підручника Карп'юк, картинки, малюнки,

                                   таблиця «Правила читання», роздатковий матеріал ( картки із

                                   завданнями, картки з   текстами, розмовні вирази), комп'ютер.

 

Хід уроку:

 І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 Організаційний момент.

  1. Привітання.

 Greeting:           T: Good morning,  children!

                            P: Good morning, teacher!

                            T: How are you?

                            P: We are fine, thank you! And you?

                            T: I am fine, thank you! Sit down, please for your places.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

 Aim:     Т: Сьогодні на уроці ми продовжимо розмову про ваші улюблені заняття. Ви           

                   напишете листа другові з розповіддю про те, що ви любите робити у

                   вільний час, а що взагалі не любите робити.

                   А зараз відкривайте ваші робочі зошити і запишіть число, класну роботу               

                   та тему.

  1. Мотивація.

 

Motivation:  1) бесіда з учнями:

                     Т: Що таке хобі? Його можуть називати по-різному: улюблена справа,  захоплення - але сенс від цього не змінюється. Що це таке і навіщо воно потрібне?

   У кожного є свій вільний час. Щоб людина відчувала себе щасливою, їй потрібно якось коротати цей час . Найкраще проводити його  з користю. Нерідко улюблене хобі, яке зацікавило людину, перетворюється в справу, яка буде приносити прибуток.

Навіщо потрібно хобі?

    Кожна людина не схожа на іншу. Ми відрізняємося між собою зовнішністю, характером і захопленнями. Найголовніше в житті - це самореалізація, пошук того, що приносило б користь і собі, і оточуючим. Хобі (захоплення) допомагають втілити в життя цю потребу.

    Хобі – це захоплення, певна діяльність, яка приносить  людині моральне задоволення, робить її життя більш насиченим і цікавішим. Крім цього, хобі сприяє самореалізації особистості, розширює її кругозір, допомагає впоратися зі стресом і знайти нових друзів. Дуже часто хобі стає значною частиною життя людини і має для нього дуже велике значення. Основне призначення хобі – приносити людині радість, допомагати відволікатися від проблем і відпочити.

  2) перегляд відео презентації «Види хобі».

 4. Перевірка домашнього завдання.

 Check on Homework:   1) розповідь «Яке твоє хобі?»  або малюнок «Моє хобі».

  2) повторення лексики, вивченої протягом розділу                  

                                          «Дозвілля»

                                            1)Swimming; 2) Dance; 3) Paint;  4) Run;  5) Jump; 

                                            6) Play  volleyball;  7) Play football;  8) Ride a bike; 

                                            9) Play computer;  10) Sing a song;  11) Watch a cartoon; 

                                         12) Fly a kite;  13) Read a book ;  14) Play chess;  15) Play music;

 5. Уведення в іншомовну атмосферу.

  Warming up:     1) вивчити вірш із вживанням конструкції   «I like».

I like…

I like to read.

I like to play.

I like to study every day.

 

I like to sing.

I like to run.

You know, its fun.

 

 

 

 

 

 ІІ. Основна частина уроку.

  1. Подання діалогу для читання.

Reading:     1) впр. 1 с. 26 (робота з підручником);

                    2) етап підготовки до читання:

                    Бесіда:

Т: Ми з вами казали: I like reading. I like painting. I like watching cartoons.

    Отже, читання, малювання, мультфільми – це ваші улюблені заняття, або хобі. Хобі – це те, що ви любите робити у вільний час. Слово «хобі» англійською мовою звучить так само, як і українською: «hobby». Якщо я вас запитаю: «Whats your hobby?»,  ви повинні сказати, що ви любите робити: « I like reading. I like painting. I like watching cartoons».

                 3) етап читання:

 Т: Давайте прочитаємо діалог, а потім з вами визначимо про які хобі   

      йдеться у тексті.

                4) етап перевірки розуміння змісту тексту:

Т: Whats a hobby? What is Hans/Bills/Alices hobby?

 

  1. Відпрацювання конструкції  «Whats your hobby?» з використанням опори.

        

  Gammar:  1) впр. 2 с.26;

                      Робота в парах. Учні усно складають діалоги за зразком  

                      вправи.

 

  1. Фізкультхвилинка.

Physical activity: 1) фізкультхфилинка з використанням ІКТ.   

 

  1. Практикування у вимовлянні звуків.

Pronunciation:  1) впр. 3 с. 27;

                              Учні прослуховують аудіо додаток до вправи.

                          Учитель звертає увагу учнів на те, як читаються літери

                          О, Е у закритому складі, а також буквосполучення

                          ОО + R, OR, AI, OO. Учні читають за вчителем слова

                          вправи; учитель контролює  вимови.

                        2) закріплення правил читання літер і буквосполучень;

                            Учитель пише на дошці слова і знаки транскрипції.

                          Завдання учнів – визначити, який рядок слів відноситься    

                          до певного звука.

 

 

  1. Аудіювання.

Listening:         1) учні прослуховують текст із впр. 4 с. 27;

                          2) етап перевірки розуміння змісту тексту:

                              Впр. 6 с. 27. Учні ланцюжком читають твердження до тексту

                           листа впр. 4 с. 27 і усно висловлюють свою згоду або незгоду.

 

  1. Письмо.

Writing:             1) складання тексту на основі прочитаного:

                              Учні виходять по черзі до дошки та заповнюють пропуски,

                            використовуючи подані перед текстом слова. Потім їх читають.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

 

  1. Домашнє завдання.

Homework:          1) домашнє завдання диференційоване:

 

                                 І група – впр. 5 с. 27 (письмово);

                                 ІІ група – впр.1 с. 26 (усно);

                                 ІІІ група – повторити алфавіт, вивчити слова.

 

  1. Підведення підсумків уроку.

Summarizing:     1) відбувається бесіда за схемою

                                 Т→Р1, Р2, Р3.

                        Т: Що нового ви сьогодні дізналися?

                            Що вам найбільше сподобалося робити?

                            Яке завдання було найскладнішим?

                            2) виставлення оцінок та прощання:

                       Т: Lesson is over. Goodbye.

                        P: Goodbye.

 

 

 

 

План уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Організаційний момент. Привітання.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Мотивація.

4. Перевірка домашнього завдання.

5. Уведення в іншомовну атмосферу.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Розвиток навичок читання.
  2. Розвиток граматичних навичок  використанням опор.
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Практикування у вимові звуків.
  5. Розвиток навичок аудіювання.
  6. Розвиток навичок письма.

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.
  2. Підведення підсумків уроку.

                          

   

 

zip
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
25 березня 2021
Переглядів
1248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку