I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
Swimming
Dance
Paint
Run
Jump
Play volleyball
Play football
Ride a bike
Play computer
Sing a song
Watch a cartoon
Fly a kite
Read a book
Play chess
Play music
Домашнє завдання
на відкритий урок
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
Домашнє завдання
на відкритий урок
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
Широчанський навчально-виховний комплекс
Відкритий урок
з англійської мови
у 3 класі на тему «Хобі»
Підготувала:
Саєнко Катерина Василівна
Розділ: In the Greenwoods Summer Camp.
У Грінвудському літньому таборі.
Тема: Leisure.
Дозвілля.
Підтема: Hobby.
Хобі.
Тип уроку:
Мета:
навчальна: закріпити вживання лексичних структур у діалогічному мовленні,
формувати лексичні навички й навички вимови, удосконалювати
компетенції читання, аудіювання, усного мовлення, формувати
навички вживання лексичних одиниць через шаблони;
розвивальна: розвивати усні комунікативні вміння з опорою на наочність,
узагальнити й систематизувати лексичні одиниці за темою
«Дозвілля», розвивати інтелектуальні й пізнавальні здібності, різні
типи пам'яті – слухову, зорову, оперативну;
виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, толерантне
ставлення до співрозмовника, загальну культуру учнів.
Обладнання: аудіо додаток до підручника Карп'юк, картинки, малюнки,
таблиця «Правила читання», роздатковий матеріал ( картки із
завданнями, картки з текстами, розмовні вирази), комп'ютер.
Хід уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Організаційний момент.
Greeting: T: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
T: How are you?
P: We are fine, thank you! And you?
T: I am fine, thank you! Sit down, please for your places.
Aim: Т: Сьогодні на уроці ми продовжимо розмову про ваші улюблені заняття. Ви
напишете листа другові з розповіддю про те, що ви любите робити у
вільний час, а що взагалі не любите робити.
А зараз відкривайте ваші робочі зошити і запишіть число, класну роботу
та тему.
Motivation: 1) бесіда з учнями:
Т: Що таке хобі? Його можуть називати по-різному: улюблена справа, захоплення - але сенс від цього не змінюється. Що це таке і навіщо воно потрібне?
У кожного є свій вільний час. Щоб людина відчувала себе щасливою, їй потрібно якось коротати цей час . Найкраще проводити його з користю. Нерідко улюблене хобі, яке зацікавило людину, перетворюється в справу, яка буде приносити прибуток.
Навіщо потрібно хобі?
Кожна людина не схожа на іншу. Ми відрізняємося між собою зовнішністю, характером і захопленнями. Найголовніше в житті - це самореалізація, пошук того, що приносило б користь і собі, і оточуючим. Хобі (захоплення) допомагають втілити в життя цю потребу.
Хобі – це захоплення, певна діяльність, яка приносить людині моральне задоволення, робить її життя більш насиченим і цікавішим. Крім цього, хобі сприяє самореалізації особистості, розширює її кругозір, допомагає впоратися зі стресом і знайти нових друзів. Дуже часто хобі стає значною частиною життя людини і має для нього дуже велике значення. Основне призначення хобі – приносити людині радість, допомагати відволікатися від проблем і відпочити.
2) перегляд відео презентації «Види хобі».
4. Перевірка домашнього завдання.
Check on Homework: 1) розповідь «Яке твоє хобі?» або малюнок «Моє хобі».
2) повторення лексики, вивченої протягом розділу
«Дозвілля»
1)Swimming; 2) Dance; 3) Paint; 4) Run; 5) Jump;
6) Play volleyball; 7) Play football; 8) Ride a bike;
9) Play computer; 10) Sing a song; 11) Watch a cartoon;
12) Fly a kite; 13) Read a book ; 14) Play chess; 15) Play music;
5. Уведення в іншомовну атмосферу.
Warming up: 1) вивчити вірш із вживанням конструкції «I like».
I like…
I like to read.
I like to play.
I like to study every day.
I like to sing.
I like to run.
You know, its fun.
ІІ. Основна частина уроку.
Reading: 1) впр. 1 с. 26 (робота з підручником);
2) етап підготовки до читання:
Бесіда:
Т: Ми з вами казали: I like reading. I like painting. I like watching cartoons.
Отже, читання, малювання, мультфільми – це ваші улюблені заняття, або хобі. Хобі – це те, що ви любите робити у вільний час. Слово «хобі» англійською мовою звучить так само, як і українською: «hobby». Якщо я вас запитаю: «Whats your hobby?», ви повинні сказати, що ви любите робити: « I like reading. I like painting. I like watching cartoons».
3) етап читання:
Т: Давайте прочитаємо діалог, а потім з вами визначимо про які хобі
йдеться у тексті.
4) етап перевірки розуміння змісту тексту:
Т: Whats a hobby? What is Hans/Bills/Alices hobby?
Gammar: 1) впр. 2 с.26;
Робота в парах. Учні усно складають діалоги за зразком
вправи.
Physical activity: 1) фізкультхфилинка з використанням ІКТ.
Pronunciation: 1) впр. 3 с. 27;
Учні прослуховують аудіо додаток до вправи.
Учитель звертає увагу учнів на те, як читаються літери
О, Е у закритому складі, а також буквосполучення
ОО + R, OR, AI, OO. Учні читають за вчителем слова
вправи; учитель контролює вимови.
2) закріплення правил читання літер і буквосполучень;
Учитель пише на дошці слова і знаки транскрипції.
Завдання учнів – визначити, який рядок слів відноситься
до певного звука.
Listening: 1) учні прослуховують текст із впр. 4 с. 27;
2) етап перевірки розуміння змісту тексту:
Впр. 6 с. 27. Учні ланцюжком читають твердження до тексту
листа впр. 4 с. 27 і усно висловлюють свою згоду або незгоду.
Writing: 1) складання тексту на основі прочитаного:
Учні виходять по черзі до дошки та заповнюють пропуски,
використовуючи подані перед текстом слова. Потім їх читають.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Homework: 1) домашнє завдання диференційоване:
І група – впр. 5 с. 27 (письмово);
ІІ група – впр.1 с. 26 (усно);
ІІІ група – повторити алфавіт, вивчити слова.
Summarizing: 1) відбувається бесіда за схемою
Т→Р1, Р2, Р3.
Т: Що нового ви сьогодні дізналися?
Що вам найбільше сподобалося робити?
Яке завдання було найскладнішим?
2) виставлення оцінок та прощання:
Т: Lesson is over. Goodbye.
P: Goodbye.
План уроку:
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Організаційний момент. Привітання.
2. Повідомлення теми та мети уроку.
3. Мотивація.
4. Перевірка домашнього завдання.
5. Уведення в іншомовну атмосферу.
ІІ. Основна частина уроку.
ІІІ. Заключна частина уроку.