Тема. You and me. Feelings and emotions (Unit 4, lesson 4b).
Мета: активізувати ЛО, вивчені на попередньому уроці,
ознайомити здобувачів освіти із новою лексикою, вчити використовувати її під час усної взаємодії за темою, закріплювати вивчені літери та звуки;
розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, фонетичний слух;
формувати вміння використовувати різні стратегії для задоволення своїх іншомовних комунікативних намірів;
виховувати культуру спілкування, емоційно-ціннісне ставлення до всього, що нас оточує.
Очікувані результати освітньої діяльності. Здобувачі освіти:
Обладнання: підручник, аудіододаток, числа та стакани для гри, лялька, малюнки, мʼяч, наліпки, монстр, алфавіт.
Підручник: Smart Junior, grade 1
І. Підготовча частина
1. Виконання пісеньки-вітання «Hello, how are you?»
2. Мовленнєва зарядка
Метод «Рухомі шеренги».
Учні на партах мають наліпки метеликів та сонечок. Учитель просить метеликів вийти до дошки та стати в шеренгу, і просить сонечок вийти до дошки та знайти собі партнера. Таким чином учні стоять обличчям один до одного.
Діти по сигналу змінюють партнера та запитують один одного «How are you?»
3. Повідомлення теми та задач уроку
ІІ. Основна частина
4. Повторення та відпрацювання числівників від 1 до 10
Count all together. Count down. (Several pupils count up to 10 and count down)
5. Відпрацювання структури I am 6/7.
- We have a guest at the lesson.
- Hello! My name is Sophia. What’s your name? (The pupils answer one by one)
- How old are you?
- Our princess has not got a tower. Let’s make it for her. Stand up. Come to the desk. I’ll start to make the tower and you’ll finish. ( Учитель бере картку з числом, називає його та кладе на стаканчик, таким чином починає будувати вежу, учні роблять те саме з іншими числами. Якщо вежа впала, робота починається знову).
- Thank you, children. It’s wonderful. I like it very much.
6. Ознайомлення з новою лексикою
1) Робота з підручником с. 48
Look, listen and repeat.
2) Гра «Magic eyes»
- Repeat with me in a rythmic way. (The teacher hides one picture and asks «What is missed?»)
7. Ознайомлення з структурами «Are you hungry/thirsty?» та відповідями на них
1) Бесіда за малюнком.
- Who is this? And this? А де знаходяться діти? Що вони збираються робити? У кого немає їжі? Що зробив Тоні?
2) Прослуховування та повторення
3) Розігрування сценки в ролях
Учні отримують пальчикові іграшки Тома та Бетті та розігрують діалог.
4) Впр. 2 с. 49
Учні прослуховують речення та говорять “Yes” якщо воно правильне, або “No” якщо речення неправильне.
Фізкультхвилинка «Baby shark»
4) Гра «Snowball»
Учні по черзі отримують від учителя мʼяч з наліпкою, що показує стан чи емоцію, яка є зоровою опорою. Учитель ставить запитання з цією зоровою опорою «Are you hungry?». Учень відповідає, запитує те саме в наступного учня і мʼяч передається по класу. Наліпки змінюються.
8. Повторення вивчених літер та звуків
1) Робота з алфавітом
Letter … makes the sound… .
2) Повторення слів, що починаються вивченими літерами
Гра з монстром. I know a monster who ate a/an … ( dog, fish, bag, apple, elephant…)
III. Заключна частина
9. Підсумок уроку
- So, how are you? Are you happy/sad/hungry?