Урок англійської мови в 3 класі на тему "Людина. Зовнішність моїх друзів"

Про матеріал
Розробка уроку підходить для учнів 3 класу до підручника Губарєва , в розробці використано ігрові моменти під час вивчення англійської мови
Перегляд файлу

3 клас

Тема .  Людина

Підтема уроку . Who Has Got A Big Nose?

Мета: ознайомити з новими лексичними одиницями, активізувати вивчений лексико-граматичний матеріал, продовжувати формувати вміння та навички читання, письма, усного мовлення; розвивати логічне мислення, увагу, комунікативні здібності учнів; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів.

Обладнання: підручник, аудіо супровід, ноутбук, телевізор, флепчарт, слайди, картки з завданнями та малюнками, зошити, кольорові олівці та фломастери

Хід уроку:

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting.

T: Good morning, pupils!

P: Good morning, teacher!

T: I’m glad to see you!

P: We’re glad to see you, too!

T: How are you?

(діти по черзі розказують як вони почуваються сьогодні)

Виконання пісні “If you Happy”

T: Are you happy now?

Ps: Yes? We are!!!

2. Warm-up.

1)T: What day is it today?( what day was yesterday? What day will be tomorrow?)

2) Speaking cards.

T: Children, tell me short information about yourselves. 

 

3. Aim.

Today we speak about appearance. You’ll learn how to describe people and toys, get to know some new words, and practice them in exercise, games.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Phonetic drills.

T: Look at the blackboard. Listen and repeat after me.

I [ai] – hi, five, nine

A [ei] – Kate, name, game

Oo [u:] – school, room, spoon

Wh [w] – why, when, what

T: Now you read.

2. Presenting vocabulary.

1. (Eyes, ears, nose, mouth, teeth, hair, big, small, long, short, curly, straight)

  1. Мімічне зображення слів
  2. Картки зі словами, прочитай та запиши маркером на карточці
  3. Картинки з малюнками
  4. Гра « вибий перший» (з хлопушками)
  5. Підпиши малюнок(прочитай слово та прикріпи  під малюнком на дошці)

2. Colors (song)

3.    Гра «Touch your … »

4. Reading

Ex. 1 p.37

1)  Pre-Reading Activity.

T: What do you see at the exercise 1?

P: I see a ….

(опрацювання нових слів з тексту, що записані на дошці)

Dress, princess, clown, funny, glasses, pirate, Dracula

2) Reading

(Слухання аудіо запис тексту. Речення по черзі з перекладом читають учні)

3) Post-Reading Activity

Agree or disagree.

  1. Mary is a princess. She has got long red curly hair.
  2. Jack is a Dracula. He has got short straight hair? Big ears and small teeth.
  3. Bill is a clown. He has got big red nose and a big mouth.
  4. Jill is a pirate. She has got two eyes.

 

  1.               Physical Activity

Пісня «Head and Shoulders»

  1.               Writing.

Робота в зошитах.

(учні витягують по карточці, на яких написано фрази: long black hair, big red nose, short curly hair, big green mouth

T: Who has got …..

Ps: Nika has got …

 

  1.               Listening .

(робота в парах)

Раскраска портрет клоуна | Раскраски для детей распечатать бесплатно в  формате А4Вчитель роздає кожній парі по карточці, учні слухають аудіо запис і з’єднують героїв з їх іменами.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

1. Home work

Ex. 1 p. 37 чит.

2. Summarizing

Color the clown

His nose is red, his curly hear is orange

His ears are pink, his eyes are green, his

Mouth is yellow!

 

 

docx
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку