Учитель англійської мови Безсчотна Ірина Олександрівна
Опорний заклад «Торецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6» військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області
Англійська мова. 6 клас
Тема уроку: Покупки
Тип уроку: інтегрований урок (англійська мова, математика), урок комплексного застосування знань та вирішення практичних задач з використанням електронно-освітніх ресурсів.
Ціль уроку: Формування комунікаційної компетентності учнів за темою «Покупки» за допомогою створення та розв’язання тематичних текстових задач .
Задачі уроку:
Навчальні:
1. Формувати комунікативну компетентність з усного мовлення, аудіювання та читання за темою;
2. Організувати усне тренування учнів на підставі відомого математичного матеріалу під час виконання вправ та розв’язання задач і прикладів;
Розвиваючі:
3. Розвивати логічне мислення, мовну здогадку, увагу, зорову й слухову пам’ять, швидкість усного рахунку, мовленнєву реакцію, вміння працювати в парах і в команді;
Освітні:
1. Активізувати й удосконалювати актуальний словниковий запас учнів;
2. Розширювати світогляд учнів,
3. Показати взаємозв’язок між науками;
Виховні:
1. Сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови та математики;
2. Активізувати пізнавальну ініціативу учнів і формувати їхню соціальну компетентність.
Очікувані результати:
1.Учні знають лексичний матеріал за темою « Покупки» та використовують його у вирішенні комунікативної задачі з різним ступенем складності;
2. Оперують математичними термінами, можуть вирішувати та складати задачі на відсотки, застосовують уміння та навички з математики в повсякденному житті;
3. Уміють вести діалог з партнером і долати труднощі для досягнення наміченої цілі;
4 .Володіють навичками самоаналізу й самооцінки своєї діяльності;
5. Бачать на практиці зв’язок між предметами.
Методи та технології:
Інтерактивні, інформаційно-комунікативні, ігрові, здоров’язберігаючі технології, моделююче навчання.
Форми роботи:
Фронтальна, індивідуальна, парна, групова.
Обладнання уроку:
Комп’ютер, проектор, презентація, картки з задачами, роздатковий матеріал, інтернет
Опис навчальних завдань
№ з/ п |
Характер завдання |
Затрачений час |
Засоби |
Спосіб виконання |
1 |
Розв’язати приклади, поставити результати в порядку збільшення та визначити тему уроку.
|
3 -4 хв. |
дошка, проектор |
off-line |
2 |
Опрацювати скоромовку «Вуе, вуе!» http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/tongue-twisters/bye-bye |
3 хв. |
інтернет |
оn-line |
3 |
Познайомитися з англійськими прислів’ями за темою уроку, знайти українські еквіваленти.
|
4 хв. |
проектор |
off-line |
4 |
Повторити назви магазинів, заповнити таблицю за зразком у парах, дати відповіді на питання. |
8 хв. |
проектор роздатковий матеріал |
off-line |
5 |
Розфарбувати згідно інструкції в парах, назвати покупки. |
5 хв. |
проектор роздатковий матеріал |
off-linе |
6 |
Переглянути відео за посилкою « Let’s go shopping!» https://youtu.be/Q-1tfWzHgOA |
2:50 |
інтернет |
on-line |
7 |
Відповідати на запитання за переглянутим. |
2 хв. |
- |
off-line
|
8 |
Прослухати та заспівати пісню « Let’s go shopping!» для релаксації. https://youtu.be/YSC9Etw0ZHQ |
2 хв. |
інтернет |
on-line |
9 |
Розіграти діалоги в парах «At the shop» за зразком.
|
2-3 хв. |
проектор |
off-line |
10 |
Розв’язувати тематичні задачі на відсотки у групах.(змагання)
|
5 хв. |
проектор |
off-line |
11 |
Скласти задачі за зразком у групах та пред ставити свої проекти.
|
4 хв. |
Флеш-картки |
off-line |
Резервний час уроку: 4 хв. (активізація опорних знань учнів, поділ учнів на групи, надання домашнього завдання, рефлексія)
Перебіг уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Повідомлення теми та мети уроку.
Розв’язання прикладів, розстановка результатів у порядку збільшення та визначення теми уроку: (слайд №2,3)
T: Shopping is impossible without calculations. We calculate our money and discounts. For this we need Math. So, today`s lesson is unusual – English and Math together. We will try to do the shopping and calculate.
2. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Скоромовка - прослухати, прочитати ,визнати переможця у змаганні (слайд №4)
2) Познайомитися з англійськими прислів’ями за темою уроку, знайти українські еквіваленти.(слайд №5, 6)
ІІ. Основна частина уроку
1.Актуалізація опорних знань. Повторити назви магазинів. (слайди №7-15)
Заповнити таблицю в парах, дати відповіді на питання. (слайд №16)
Where can you buy …? What can you buy at the …? Where do they sell …?
2.Робота у парах. Арт-хвилинка. Розфарбувати згідно інструкції в парах, назвати покупки. (слайд №17)
3.Аудіювання та перегляд відео за посилкою
« Let’s go shopping!» https://youtu.be/Q-1tfWzHgOA (слайд №18)
Where did the girl do the shopping?
What did she want to buy?
Did she buy the jacket? Why?
4. Прослухати та заспівати пісню « Let’s go shopping! » для релаксації. https://youtu.be/YSC9Etw0ZHQ (слайд №19)
5. Розіграти діалоги в парах «At the shop» за зразком. (слайд № 20)
6.Робота в групах. Розв’язання тематичних задач на відсотки на час. Кожна група вибирає собі знижку. (слайди №21-24)
7.Робота в групах. Скласти задачі за зразком у групах та представити свої проекти. Інші групи розв’язують задачі..
Зразок. The dress costs 240 HUA. Your sale is 40%. How much is the dress now?
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання.
Підготувати власні проекти з тематичними задачами на відсотки.
2. Рефлексія діяльності на уроці.
Т: Tell me, please, if our lesson will help you to do your homework. What have you learnt today? Have you worked hard, with pleasure or were you lazy and inactive? Do you like our lesson?
Презентація (слайди №1-24)
Викорастині ресурси: