Ноосферний урок з англійської мови у 4 класі
Тема. Визначні місця Лондона
Мета: сформувати уявлення учнів про столицю Великобританії, поглибити знання учнів про визначні місця Лондона; повторити та закріпити раніше вивчені лексичні одиниці, ввести та активізувати новий лексичний матеріал, удосконалювати техніку читання учнів; розвивати культуру спілкування учнів, творчі здібності; виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: презентація уроку, релаксаційна музика, кольорові олівці, роздаткові картки, відео-ролик «Лондон»
Хід уроку
1. Організаційний етап.
1.1 Гармонізація простору. Створення кола єднання.
2.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.
2.1 Фонетична розминка.
A little cat, a little cat,
A little cat is not very fat.
It is not fat, because it is sad.
It is very, very sad.
2.2 Лексична розминка
1 Long - _______________ - the longest
2 Large – larger - _________________
3 Beautiful – more beautiful - _ ________
4. Famous - ______________ the most famous
2.3 Повідомлення теми і мети уроку
3. Вивчення нового матеріалу
а) Сенсорно – моторний етап
Релаксаційний текст
Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручніше, опустіть руки, долоньками поверніть догори, розслабте м’язи обличчя, шиї, рук, ніг, закрийте оченята. Дихайте глибоко і спокійно.
Настав перший місяць весни. Яскравіше і тепліше світить сонце. Воно дедалі вище підіймається над горизонтом. Спадає з землі снігова ковдра. Усе в природі оновлюється, відроджується до нового життя.
Ще можуть бути морози, хуртовини, ожеледиця. Та повітря в березні вже пахне весною. На чистому блакитному небі можна спостерігати неквапливі білосніжні купчасті хмари. Щодоби день стає довшим, а ніч коротшою. Наближається день весняного рівнодення.
В таку чудову пору ми вирішили поїхати до Лондону. Там ми зустріли Тома, який пообіцяв нам показати всю дивовиж столиці Великої Британії. Ми прийшли до центру. Тут височить годинник Big Ben, трішки далі на площі Trafalgar Square колона Nelson’s Сolumn, і в останню чергу ми пішли з вами на всіма знайомий міст Tower Bridge, що стоїть над річкою the River Thames. Уже час нам повертатися додому. Попрощаємось з годинником Big Ben, площею Trafalgar Square , колоною Nelson’s Сolumn, мостом Tower Bridge річкою the River Thames та нашим англійським другом Томом.
б) Символьний етап
1. Бесіда
2. Створення образону
- Діти, створіть будь-ласка образон – символічний малюнок символічний малюнок – враження від віртуальної прогулянки до Лондону.
Подивіться буль-ласка на мій образон. Повторимо ще раз ці слова.
4. Закріплення навчального матеріалу
в) Логічний етап
1. Запис нових слів у словник
2. Музична фізкультхвилинка
3. Робота з підручником
3.1 Читання тексту на сторінці 83, з перекладом учнів з допомогою вчителя.
4. Робота роздатковим матеріалом
4.1 Встав пропущені слова
1)____________________________ is a famous clock in London.
2)In __________________________ there is the Zoo.
3) ___________________________ is the most famous bridge in London.
4)____________________________ is the capital of Great Britain.
г) Лінгвістичний етап
1. Творче завдання
1.
2.
5. Підсумок уроку
1. Рефлексія
1.1 Перегляд відео-ролику «Лондон»
1.2 Бесіда
- Діти, які слова ви запам’ятали?
- Що вам найбільш сподобалось на уроці?
- Я дуже задоволена вашою роботой.
2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання.