Урок англійської мови "Визнані місця Лондона"

Про матеріал
Цікавий ноосферний урок про визначні місця Лондона для учнів четвертого класу. Ознайомить с новою лексикою та відправить в уявну мандрівку Лондоном.
Перегляд файлу

Ноосферний  урок з англійської мови   у 4 класі

Тема. Визначні місця Лондона

Мета:  сформувати уявлення учнів про столицю Великобританії, поглибити знання учнів про визначні місця Лондона; повторити та закріпити раніше вивчені лексичні одиниці, ввести та активізувати новий лексичний матеріал, удосконалювати техніку читання учнів; розвивати культуру спілкування учнів, творчі здібності; виховувати почуття поваги до пам’яток культури й потребу в пізнанні світової культури країни, мову якої вивчають , стимулювати і підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: презентація уроку, релаксаційна музика, кольорові олівці, роздаткові картки, відео-ролик «Лондон»

 

Хід уроку

1. Організаційний етап.

1.1 Гармонізація простору. Створення кола єднання.

  • Good morning! Подивіться один на одного, посміхніться. Від чого на краплинку щастя збільшилося в світі? Від чого на краплинку сонця збільшилося в світі? Від чого на краплинку радіснішим стало наше життя? Лише від одного доброго слова,від однієї посмішки стає краще на душі! А зараз візьміться за руки і потиском долонь передайте тепло своїх сердець один одному. Скажіть один одному комплімент. Скажімо його на англійській мові.

 

2.Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

2.1  Фонетична розминка.

A little cat, a little cat,

A little cat is not very fat.

It is not fat, because it is sad.

It is very, very sad.

 

2.2 Лексична розминка

 

1 Long - _______________ - the longest

2 Large – larger - _________________

3 Beautiful – more beautiful - _ ________

4. Famous - ______________ the most famous

 

2.3 Повідомлення теми і мети уроку

  • This is the map of England. And this is London. London is one of the greatest and most wonderful cities in the world. London is the capital of Great Britain. There are many beautiful sights in London. Today we will speak about London.

 

 

3. Вивчення нового матеріалу

а) Сенсорно – моторний етап

Релаксаційний текст

     Діти, запрошую вас до незвичайної подорожі. Сядьте зручніше, опустіть руки, долоньками поверніть догори, розслабте м’язи обличчя, шиї, рук, ніг, закрийте оченята. Дихайте глибоко і спокійно.

     Настав перший місяць весни. Яскравіше і тепліше світить сонце. Воно дедалі вище підіймається над горизонтом. Спадає з землі снігова ковдра. Усе в природі оновлюється, відроджується до нового життя.

     Ще можуть бути морози, хуртовини, ожеледиця. Та повітря в березні вже пахне весною. На чистому блакитному небі можна спостерігати неквапливі білосніжні купчасті хмари. Щодоби день стає довшим, а ніч коротшою. Наближається день весняного рівнодення.

     В таку чудову пору ми вирішили поїхати до Лондону. Там ми зустріли Тома, який пообіцяв нам показати всю дивовиж столиці Великої Британії. Ми прийшли до центру. Тут височить годинник Big Ben, трішки далі на площі Trafalgar Square  колона Nelsons Сolumn, і в останню чергу ми пішли з вами на всіма знайомий міст Tower Bridge, що стоїть над річкою the River Thames. Уже час нам повертатися додому. Попрощаємось з  годинником Big Ben, площею Trafalgar Square , колоною Nelsons Сolumn, мостом Tower Bridge  річкою the River Thames та нашим англійським другом Томом.

 

б) Символьний етап

1. Бесіда

  • Яким ви уявили місце прогулянки?
  • Який настрій у вас був?
  • Які кольори оточували вас?
  • Діти, кого ви зустріли в Лондоні?
  • Для чого дівчинка прийшла до лісу?
  • Що нам показав Том?
  • Які слова на англійській мові ви запамятали?

 

2. Створення образону

- Діти, створіть будь-ласка образон – символічний малюнок символічний малюнок – враження від віртуальної прогулянки до Лондону.

Подивіться буль-ласка на мій образон. Повторимо ще раз ці слова.

 

4. Закріплення навчального матеріалу

в) Логічний етап

1. Запис нових слів у словник

2. Музична фізкультхвилинка

3. Робота з підручником

 

3.1 Читання тексту на сторінці 83, з перекладом учнів з допомогою вчителя.

 

4. Робота роздатковим матеріалом

4.1 Встав пропущені слова

  •  Доповнити речення вивченими словами:

1)____________________________ is  a  famous clock in London.

          2)In __________________________ there is the Zoo.

          3) ___________________________ is the most famous bridge in London.

          4)____________________________ is the capital of Great Britain.

 

г) Лінгвістичний етап

1. Творче завдання

1.

  • Подивіться будь-ласка на аркуш паперу, який у вас на парті. Ви бачите малюнки, але вони не підписані. Ваше завдання підписати малюнки, це ті слова, які ми з вами сьогодні вивчили.

2.

  •  Вивчаючи Велику Британію та Лондон не можна не звернути уваги на її символи. Розфарбуйте будь-ласка прапор та герб цієї країни.

 

5. Підсумок уроку

1. Рефлексія

1.1 Перегляд відео-ролику «Лондон»

1.2 Бесіда

- Діти, які слова ви запамятали?

- Що вам найбільш  сподобалось на уроці?

- Я дуже задоволена вашою роботой.

2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
10 липня 2019
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку