Урок-квест з інформатики

Про матеріал
Урок-квест з інформатики «Весела інформатика» (5 клас) Мета: Мотивувати учнів до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами (фізкультура, математика, література, малювання тощо) а також до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню логічного мислення, колективної творчої активності, ; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам’яті, уважності, розвивати свої фізичні здібності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника. Завдання квесту: Клас ділиться на 2 команди. Кожна команда отримує по 5 завдань для виконання. Після виконання кожного завдання команда отримує слово-підказку. Якщо завдання виконано не правильно, підказку команда не отримує. З отриманих слів-підказок треба розгадати назву електронного пристрою.
Перегляд файлу

Прочитайте лист!

Пишу тобі листа мій друже, щоб ти дізнався більше про  правила безпечної роботи в інтернеті.

  • Не давайте нікому своїх паролів.
  • Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
  • Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
  • Пові1омляйте про ситуації в інтернеті, які ва5 непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
  • Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з яким7 познайомились в онлайні.
  • Не діліться своїми фот3 з незнайомцями.
  • Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
  • Не викладай6е фото квитків, на яких видно штрих-8од чи QR-код.
  • Не скачу4те та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
  • Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
  • Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться мо2уть не підозрювати про загрозу).
  • Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

 Знайдіть слова, в яких замінені букви на цифри. Випишіть ці літери та складіть слово-підказку. Кожна цифра означає, під яким номером  стоїть буква в слові.

(даю маленьку підказку, слово з 8 букв)

Перегляд файлу

Прочитайте лист!

Пишу тобі листа мій друже, щоб ти дізнався більше про  правила безпечної роботи в інтернеті.

  1.  До роботи в ком1’ютерному класі допускаються учні, які пройшли інструктаж з техніки безпеки
  2.  Не м3жна заходити та перебувати в комп’юте2ному класі без учителя.
  3.  Робота в комп’ютерному класі має проводитися тільки згідно з розкладом занять і графіком самостійної роботи вчителя та учнів.
  4.  Учня7 заборонено доторкатися до проводів живленн13 й пристроїв.
  5.  8чням заборонено самостій12о переміщати апаратуру.
  6.  Заборонено вмикати та вимик6ти апаратуру без вказівки вчителя.
  7.  Заборонено торкатися до екрана або з тильного боку моніто5а.
  8. Заборонено заходити 9 клас у верхньому одязі.
  9.  Заборонено приносити на робоче місце особисті речі, диски.
  10.  Заборонено працювати у вологому одязі та вологими руками.
  11. Заборонено класти диски, к11иги, зошити на апаратуру.
  12. Заходьте до кабінету спокійно, не поспішаючи, не штовх10ючись.
  13.  Не бі4айте й не пиліть в класі.
  14.  Заборонено їсти в кабінеті.

 

 

Знайдіть слова, в яких замінені букви на цифри. Випишіть ці літери та складіть слово-підказку. Кожна цифра означає, під яким номером  стоїть буква в слові.

(даю маленьку підказку, слово з 13 букв)

2. Графічний диктант (команда 2) (олень)2.jpg
2. графічний диктант (команда 1)( слон).jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впиши числа, яких не вистачає437710176355810

Номер слайду 2

Впиши числа, яких не вистачає437710176355892710178

Номер слайду 3

Впиши числа, яких не вистачає653118194471210

Номер слайду 4

Впиши числа, яких не вистачає653118194471288910191119

Перегляд файлу

 

Перегляд файлу

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, виконай графічний диктант, а отримане  зображення віднеси в кабінет, де знаходиться найбільша кількість книжок!

 

Якщо графічний диктант виконаний на правильно, підказку команда не отримує!

Бажаю успіху

 

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, виконай графічний диктант, а отримане  зображення віднеси в кабінет, де знаходиться найбільша кількість книжок!

 

Якщо графічний диктант виконаний на правильно, підказку команда не отримує!

Бажаю успіху

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, розгадайте математичний ребус та віднесіть його в кабінет, де знаходиться найбільша кількість фарб, пензлів та картин!

 

Якщо математичний ребус виконаний на правильно, підказку команда не отримує!

Бажаю успіху

 

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, розгадайте математичний ребус та віднесіть його в кабінет, де знаходиться найбільша кількість фарб, пензлів та картин!

 

Якщо математичний ребус виконаний на правильно, підказку команда не отримує!

Бажаю успіху

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, знайдіть невелике приміщення, де учні початкової школи займаються спортом

Бажаю успіху

 

 

 

 

 

 

Щоб отримати слово-підказку та наступне завдання, знайдіть невелике приміщення, де учні початкової школи займаються спортом

Бажаю успіху

 

 

 

 

 

 

А тепер останнє, найважливіше Біжіть швиденько до класу, виконайте  останнє завдання (складіть зображення із пазлів) та використовуючи  отримані слова-підказки відгадайте 

Електронний пристрій

Випишіть його назву в таблицю результатів та віддай вчителю!

Маю надію, ваша команда переможе!

 

 

 

 

 

 

А тепер останнє, найважливіше Біжіть швиденько до класу, виконайте  останнє завдання (складіть зображення із пазлів) та використовуючи  отримані слова-підказки відгадайте 

Електронний пристрій

Випишіть його назву в таблицю результатів та віддай вчителю!

Маю надію, ваша команда переможе!

 

Перегляд файлу

Команда 1

 

 

Таблиця результатів

Слова-підказки

1.

2.

3.

4.

5.

Електронний пристрій:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда 2

 

 

Таблиця результатів

Слова-підказки

1.

2.

3.

4.

5.

Електронний пристрій:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пазл.jpg
Перегляд файлу

Джойстик

Телевізор

Майнкрафт

        Гра

Приставка

Програмування

Друк

Об’єм

Копія

предмет

zip
Додано
24 березня 2021
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку