Хід уроку
I Організаційна частина уроку.
T: Good morning, children. Nice to meet you.
Діти, на дошці ви бачите сонечко та хмаринку. У кожного з вас є промінчик і краплинка. Якщо у вас сьогодні гарний настрій – додайте сонечку промінець, якщо поганий – додайте хмаринці крапельку.
II Основна частина уроку
(Повторення раніше вивчених лексичних одиниць_
За допомогою гри перевіряться засвоєння ЛО різних тем.
Т: Blue, yellow, red. Ps: Colours.
T: Aunt, mum, daddy. Ps: Family.
T: Books, pencils, rulers. Ps: School.
( Подання нового лексичного матеріалу і практикування в його вживанні.)
1) Look! It is a lion. Repeat after me: lion (вимовляємо слово пошепки потім голосніше) - lion - lion - lion.
(Таким чином учні тренуються у вимові інших нових слів):
crocodile - crocodile - crocodile - crocodile.
2) Now open your books at page 69. What animals can you see?
3) Робота з малюнками.
Look at our animals, please. Oh, what a pity! They are very sad! The angry crocodile has taken the cards with their names. Let's help the animals. I have the flashcards. Take one of them, read the name and put it on the animal.
Flashcards: a monkey, a tiger, a hippo, a lion, a giraffe, a snake, an elephant, a zebra.
T. Great! Our animals are happy now.
Подання нового граматичного матеріалу і практикування в його вживанні.
4)Читання.
Ex.2 p. 69. Look, listen and repeat. (Учні читають за вчителем, перекладають.)
5) Look at the blackboard. Answer my question: How many animals can you see?
Фізкультхвилинка
Look at the ceiling.
Look at the floor.
Look at the window.
Look at the door.
Пісня «I have a mouse»
I have, I have a mouse.
I have, I have a mouse.
I have, I have a mouse.
A mouse and a cat.
Have you got a mouse?
Have you got a mouse?
Yes. I have a mouse.
Have you got a mouse?
Have you got a mouse?
No, I have not.
6) Аудіювання. Гра «Художник»
Всі ви дуже любите малювати. Давайте ми з вами пригадаємо ті кольори, які вже вивчили. На екрані у вас є малюнок. Раніше він був різнокольоровий. Але пройшов дуже великий дощ і фарба зникла. Ваше завдання: розфарбувати малюнок відповідними кольорами.
Brown Bear
Brown bear, brown bear, what do you see?
I see a green bird looking at me.
Green bird, green bird, what do you see?
I see a yellow duck looking at me.
Yellow duck, yellow duck, what do you see?
I see a blue horse looking at me.
Blue horse, blue horse, what do you see?
I see a red frog looking at me.
Red frog, red frog, what do you see?
I see a violet cat looking at me.
Violet cat, violet cat, what do you see?
I see a white dog looking at me..
White dog, white dog, what do you see?
I see a black sheep looking at me.
I see you looking at me.
T: Я бачу, ви дуже хороші художники. Вас нічого не дивує на вашому малюнку? Які тварини розфарбовані не в такі кольори, якими вони є в справжньому житті?
T: Thank you. You are very clever pupils.
III Заключна частина уроку
Підсумок уроку. Учні співають пісню “Have you got s pet?”
https://www.youtube.com/watch?v=JeCP6OGgP1w