Урок "Арифметична дія множення".

Про матеріал
Низка підібраних завдань допоможе зрозуміти сутність дії множення як операцію об’єднання множин.
Перегляд файлу

Тема:  Арифметична дія множення.

 

 Ключові компетентності:

вміння вчитися:

 

   навчально-організаційні вміння і навички:

- планує свої дії ; 

загальнопізнавальні вміння і навички:

- виконує логічне групування об’єктів ;

 контрольно – оцінні вміння:

  •  оцінює  свою діяльність ;

загальнокультурна:

- дотримується правил етикету на уроці ;

інформаційно – комунікативні вміння:

- використовує ІКТ засоби для навчання;

здоров’ язбережувальна:

- дотримується режиму робочого дня ;

      соціальна:

  •   продуктивно  працює в колективі.

 

Предметні компетентності:

( конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати);

Початковий рівень:

  - розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

 

Середній рівень:

- розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

 

Достатній рівень:

- знаходить значення математичних виразів;

 

Високий рівень:

- розв’язує складені задачі на 2–3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів ;

- володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100.

                             План уроку

  1. Розуміння сутності дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів. ( Додаток 1 ).
  2. Заміна суми однакових доданків  множенням. ( Додаток 2 ).
  3. Знаходження значень математичних виразів.  ( Додаток 3 ).
  4. Розв’язування складених задач на 2–3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. ( Додаток 4 ).
  5. Володіння обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100. Гра « Впіймай зірочку »

( Додаток 5 ).

  1. Підсумок уроку. Задача з логічним навантаженням. ( Додаток 6 ).

 

                                                                                                    Додаток 1

 

   Розуміння сутності дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів.

 

Подумай і скажи скільки всього вишень ?

       Похожее изображение

                   Картинки по запросу картинка до теми множення 2 клас

 

Скільки всіх квітів у вазах ?

           Похожее изображение

 

 

                                                                                                           Додаток 2

 

  Заміна суми однакових доданків  множенням.                                                                                   

Гра «Знайди пару»

Кожному учневі дається картка з прикладами. Учням потрібно з’єднати приклади на додавання з прикладами на множення.

 

2 + 2 + 2 + 2                                                           7 * 5

 4 + 4                                                                      4 * 3

3 + 3 + 3                                                                 25 * 4

25 + 25 + 25 + 25                                                   4 * 2

7 + 7 + 7 + 7 + 7                                                     3 * 3

4 + 4 + 4                                                                 2 * 4

3 + 3                                                                       3 * 2

                                                                                           

                                              

                                                                                                          Додаток 3

 

    Знаходження значень математичних виразів. 

 

 Розв’яжи  колові приклади

 

image98

 

 

                                                                                                    Додаток 4

 

  Розв’язування складених задач на 2–3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів.

За день у магазині продали 27 жіночих курток, чоловічих – на 5 більше, а дитячих стільки, скільки жіночих і чоловічих разом. Скільки дитячих курток продали за день у магазині?

  • Про що говориться в задачі?
  • Скільки жіночих курток продали?
  • Чи відомо скільки чоловічих курток продали?
  • Що про це сказано в задачі?
  • Чи відомо скільки дитячих курток продали?
  • Що про це сказано в задачі?
  • Про що запитується в задачі?
  • Чим відрізняється дана задача від попередньої?
  • Так яка це задача: проста чи складена?
  • Ще раз розгляньте скорочений запис задачі.
  • Запишіть розв’язання задачі.
  •  

Screenshot_7

 

Творча робота над задачею.

– З двох виразів виберіть той, який є розв’язком задачі.

27+(27+5)

27+(27-5)

Змініть умову задачі так, щоб вона розв’язувалась таким виразом: 27+(27-5)

 

 

 

                                                                                                            Додаток 5

     Володіння обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100.

   Обчисли вирази. Гра « Впіймай зірочку »

Похожее изображение                       Похожее изображение

 

 

 

 

                                                                                                    Додаток 6

 

 

 Задача з логічним навантаженням.

 

На подвір’ї  гуляли троє цуценят, двоє гусей і одне курча. Скільки в них лап і скільки крил ?

 

11
Завдання 17.
Установи закономірність і продовж послідовність.
Завдання 18.
На подвір’ї гралися троє цуценят, двоє гусей...

                    

 

 

 

                   

 

docx
Додано
24 жовтня 2022
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку