Урок "at the zoo", quick minds 2

Про матеріал
Урок закріплення раніше вивченого матеріалу за допомогою різних форм та методів роботи- основні з них ігрові.
Перегляд файлу

 

 

Unit  2.  AT the Zoo

 

Підтема: У зоопарку. Я це можу…

 

Мета: повторення матеріалу, продовження формування комунікативних навичок, , формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.

Обладнання: підручник, картки, додаткові матеріали.

Очікувані результат уроку: в кінці уроку учні можуть сприймати на слух основні фрази, можуть відповісти на питання Do you like…? Or Does he (she, it) like…?, можуть розповідати про тварин.

 

ХІД  УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting.

T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? (покажіть смайл happy and sad, та запитайте малечу: Are you happy or sad (angry)? вони показують у відповідь свої смайли)

Ps.: Hello! We're happy!

T.: Great! Let's sing a song "Hello!" together.

Співаємо пісню

Фонетична розминка

Скоромовка

A zebu lives in the zoo,

In the zoo,in the zoo

A zebra lives there too

In the zoo,in the zoo.

 

Warming up

T.: Where is my book? Where is my pen? Where is my pencil? I don’t know! What to do?

Учитель знаходить на столі записку з підказками, де та що лежить.

Читає разом з учнями, а учні шукають:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

T.: Thank you, my friend! You help me to prepare to our lesson.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Перегляд відео про зоопарк

Повторення тематичного  словника,перегляд флешкарток

1)Гра «Крокодил» Один доброволець виходить до дошки і сідає на стілець обличчям до класу. Вчитель у нього за спиною показує  дітям картки  з  тваринами. Діти мімікою  показують або словами описують  тварину, не називаючи її. Учень намагається відгадати)

2) Гра «Увага, що зникло?» Учитель показує учням картки  з зображеннями тварин. Учитель прикріплює картки до дошки, пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає з дошки іншу картку. Учні розплющують очі та називають, якої картки не вистачає, і т. д.

3) Робота з картками:

The tiger likes… The tiger doesn’t like….

 

 

Похожее изображение 

Картинки по запросу chicken clipart 

Картинки по запросу галочка clipart 

Картинки по запросу галочка clipart 

Картинки по запросу monkey  clipartКартинки по запросу tiger clipart 

Картинки по запросу крестик clipartКартинки по запросу carrot clipart 

Картинки по запросу cheese  clipart 

Картинки по запросу крестик clipart 

 

 

 

 

Картинки по запросу галочка clipartКартинки по запросу галочка clipartКартинки по запросу крестик clipartКартинки по запросу honey clipartПохожее изображениеПохожее изображение 

 

 

) Гра «

 

 

Картинки по запросу cheese  clipartКартинки по запросу chicken clipart 

Картинки по запросу крестик clipart 

 

 

3) Гра «Catching clouds» учні мають прослухати,перекласти та знайти відповідну хмарку.

Physical Activity  Фізкультхвилинка “Let’s go to the Zoo”

 

4) Гра «Пазл» та «Scrabble» Учні в групах збирають пазл, та складають назву тварини з поданих букв. Потім учні розповідають про тваринку іншій групі.

It is…..(animal).

 It is … (color).

It likes … . (grass, chicken, bananas, apple)

It doesn’t like … (pizza, carrot, cheesе)

I like it very much.

5) Робота за підручником.

Впр. 2 на сторінці 98,учні за допомогою малюнків задають питання один одному

 

Додатковий матеріал до уроку:

  • гра “Bingo”
  • гра “Who am I?”
  • гра ‘’Double or quits’’

 

ІІІ. Заключна частина

  1. Summarizing. Підведення підсумків уроку.

Створення природної зони. Обрати тварину та наклеїти на плакат.

Т:Подивіться ,яку гарну та багату природну зону ми створили.Давайте будемо оберігати нашу природу.             

Заключна бесіда з учнями.

Т: Скажіть, будь ласка, що нового ви сьогодні вивчили на уроці?

- Які слова запам’ятали?

- Які завдання вам сподобалися більше за все?

Учні по черзі відповідають. 

2. Saying Goodbye  Закінчення уроку.

 

 

 

 

 

 

 

План – конспект уроку

з англійської мови за темою:

«At the zoo»

 

2-Г  клас

Вчитель: Петрова Ж.Ю.

 

 

ab1132838e2ec4be3654e046e8d57f81.jpg

 

 

 

docx
Додано
19 січня 2022
Переглядів
820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку