Unit 2. AT the Zoo
Підтема: У зоопарку. Я це можу…
Мета: повторення матеріалу, продовження формування комунікативних навичок, , формування навичок монологічного та діалогічного мовлення за заданою ситуацією.
Обладнання: підручник, картки, додаткові матеріали.
Очікувані результат уроку: в кінці уроку учні можуть сприймати на слух основні фрази, можуть відповісти на питання Do you like…? Or Does he (she, it) like…?, можуть розповідати про тварин.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting.
T.: Hello, my friends! Nice to see you again! How are you? (покажіть смайл happy and sad, та запитайте малечу: Are you happy or sad (angry)? вони показують у відповідь свої смайли)
Ps.: Hello! We're happy!
T.: Great! Let's sing a song "Hello!" together.
Співаємо пісню
Фонетична розминка
Скоромовка
A zebu lives in the zoo,
In the zoo,in the zoo
A zebra lives there too
In the zoo,in the zoo.
Warming up
T.: Where is my book? Where is my pen? Where is my pencil? I don’t know! What to do?
Учитель знаходить на столі записку з підказками, де та що лежить.
Читає разом з учнями, а учні шукають:
T.: Thank you, my friend! You help me to prepare to our lesson.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Перегляд відео про зоопарк
Повторення тематичного словника,перегляд флешкарток
1)Гра «Крокодил» Один доброволець виходить до дошки і сідає на стілець обличчям до класу. Вчитель у нього за спиною показує дітям картки з тваринами. Діти мімікою показують або словами описують тварину, не називаючи її. Учень намагається відгадати)
2) Гра «Увага, що зникло?» Учитель показує учням картки з зображеннями тварин. Учитель прикріплює картки до дошки, пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає з дошки іншу картку. Учні розплющують очі та називають, якої картки не вистачає, і т. д.
3) Робота з картками:
The tiger likes… The tiger doesn’t like….
) Гра «
3) Гра «Catching clouds» учні мають прослухати,перекласти та знайти відповідну хмарку.
Physical Activity Фізкультхвилинка “Let’s go to the Zoo”
4) Гра «Пазл» та «Scrabble» Учні в групах збирають пазл, та складають назву тварини з поданих букв. Потім учні розповідають про тваринку іншій групі.
It is…..(animal).
It is … (color).
It likes … . (grass, chicken, bananas, apple)
It doesn’t like … (pizza, carrot, cheesе)
I like it very much.
5) Робота за підручником.
Впр. 2 на сторінці 98,учні за допомогою малюнків задають питання один одному
Додатковий матеріал до уроку:
ІІІ. Заключна частина
Створення природної зони. Обрати тварину та наклеїти на плакат.
Т:Подивіться ,яку гарну та багату природну зону ми створили.Давайте будемо оберігати нашу природу.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Скажіть, будь ласка, що нового ви сьогодні вивчили на уроці?
- Які слова запам’ятали?
- Які завдання вам сподобалися більше за все?
Учні по черзі відповідають.
2. Saying Goodbye Закінчення уроку.
План – конспект уроку
з англійської мови за темою:
«At the zoo»
2-Г клас
Вчитель: Петрова Ж.Ю.