Фрагмент уроку навчання грамоти (читання): слухання , аудіювання
Тема: Звук ꟾаꟾ, буква А.
Мета до фрагмента уроку : вчити слухати текст, запам’ятовувати прослухане, знаходити відповіді на питання самостійно, аналізувати малюнки відповідей, вибирати потрібний; розвивати пам’ять, уміння вибирати ; виховувати цікавість до читання, бажання висловлювати свою думку.
Обладнання: підручник «Буквар» Пономарьова (стор.35), картки контролю на кожну дитину, малюнки професій (лікар, клоун, учитель, пекар, продавець…), фото дітей на магнітах або защіпках.
Хід роботи
Читання тексту вчителем: Аліна хоче стати лікарем. У неї є аптечка.
Сьогодні захворів зайчик.
Аліна радить зайчикові пити чай з малиною.
Візьміть кольоровий олівець.
Питання 1. Хто головний герой тексту: хлопчик чи дівчинка? Обведіть правильну відповідь олівцем.
Питання 2. Ким мріяла стати дівчинка: клоуном, поваром, лікарем? Обведіть правильну відповідь олівцем.
Питання 3. Хто захворів сьогодні: слон, зайчик, цуценя? Обведіть правильну відповідь олівцем.
Питання 4. Дівчинка радить пити чай з: малиною, лимоном, цукерками? Розфарбуйте відповідь.
Питання 5. Напишіть першу літеру імені дівчинки, яка мріяла стати лікарем.
Джерела інформації:
Додаток 1 – картка для дитини
Аудіювання до тексту: Аліна-лікар. 1.
2.
3.
4.
5. __________________ |
Додаток 2