Урок-аукціон "Текстовий редактор"

Про матеріал
Мета: навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Текстовий редактор»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати; розвивальна: розвивати уважність та спостережливість, логічне мислення; виховна: виховувати інформаційну культуру, цікавість до інформатики.
Перегляд файлу

Мета:

  • навчальна: визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Текстовий редактор»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити його і систематизувати;
  • розвивальна: розвивати уважність та спостережливість, логічне мислення;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, цікавість до інформатики.

Тип уроку: перевірки та корекції знань, умінь і навичок, нестандартний урок-аукціон.

Обладнання та наочність: комп’ютери, картки із завданням.

Хід уроку:

І. Організаційна частина.

Дзвенить дзвінок,

Починається урок.

Будемо ми гарно працювати,

Щоб комп’ютер добре знати.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра «Світлофор»

У вас на столі лежить дві картки, як на світлофорі для пішоходів. Що означає зелене світло? А червоне? Так, зелене дозволяє, а червоне заперечує. Я називаю правило, а ви піднімаєте картку відповідного кольору. Якщо можна так робити, то зелену, а якщо не можна – червону.

Можна їсти в кабінеті інформатики?  (червоне)

Біля комп’ютеру треба сидіти рівно. (зелене)

До кабінету інформатики треба заходити лише за дозволом вчителя.  (зелене)

Можна бігати біля комп’ютерів та в кабінеті взагалі?  (червоне)

На монітор комп’ютера не можна ставити квіти, класти книги.  (зелене)

Не можна торкатися руками дротів під напругою.  (зелене)

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Розгадування ребуса

  • Діти, розгадавши цей ребус, ви дізнаєтесь зашифроване слово, яке сьогодні на уроці є ключовим. (Текстовий редактор)

 

ребуси


ребуси 1  = Т

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

“”Результат пошуку зображень за запитом "ребуси редактор"””ДА”””Результат пошуку зображень за запитом "ребуси редактор"

 Тож сьогодні у нас підсумковий урок з даного розділу. На цьому уроці ми повинні повторити і  більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з цієї теми, узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань, умінь та навичок.

Наш урок буде проходити у формі аукціону,  у вигляді цікавих випробувань.

Аукціон – привселюдний розпродаж, при якому покупцем є той, хто запропонує більш високу ціну. На нашому аукціоні  можна купити різні призи.  Але цікаво те, що купити можна не за гроші, а за знання.

Учні класу діляться на дві групи. Товари можна купити тільки в тому разі, якщо правильно  і швидше за всіх виконати дане завдання.

-         Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).

ІV. Застосування набутих знань.

  • Команди, ви готові?

Бере початок гра.

Всі слухайте завдання.

Ні пуху, ні пера!

Розминка. (Команди відповідають на запитання по черзі)

   Запитання першої команди.

  1. Редактор – це той, хто… (знаходить помилки і виправляє їх)
  2. Що таке редагування? (Знаходження і виправлення помилок у документі.)
  3. Перш ніж форматувати текст потрібно його… (Виділити.)
  4. Змінити зовнішній вигляд тексту означає…(його форматування)
  5. Як побудувати таблицю? (Вставка—Таблиця…)
  6. Назвати стилі вирівнювання. (По центру, по правому полю, по лівому полю, по правому і по лівому полям)
  7. Щоб створити новий документ… (Файл-Створити.)

                           Запитання другої команди

  1. Що таке текстовий редактор? (Програма, призначена для створення текстових документів)
  2. Форматування – це…? (Зміна зовнішнього виду тексту.)
  3. Знаходження і виправлення в тексті помилок – це… (редагування)
  4. Як зберегти набраний документ? (Файл—Зберегти як…)
  5. За допомогою якого пункту меню можна вставити зображення? (Вставка)
  6. Стилі накреслення. (Напівжирний, курсив, підкреслений)
  7. Як здійснюється запуск програми Word? (Пуск – Всі програми -Word.)
  • Продано!

Наступний лот.

Щоб отримати наступний лот, потрібно виконати завдання на картках, зокрема написати правила введення тексту.

-         Увага! Увага! Розпочинаємо аукціон. (удар молотком).

  • Продано!

Фізкультхвилинка

Хто старався – притомився. Я прошу, щоб він підвівся.

Працювали ми, трудились

Так, що трішки вже й стомились.

Встаньмо, руки догори,

Помахали-раз, два, три.

Вліво, вправо нахилились,

На сусіда подивились,

Одне одному всміхнулись,

Кругом себе повернулись.

Все в порядку? Потягайтесь

І за справи  повертайтесь.

Робота за картками (час 1 хв.)

Наступний лот.

Всі ви пригадуєте, що таке вірус, і знаєте яку шкоду він завдає компютеру. Сьогодні вірус пошкодив дані. Отже, наступний лот отримає той, хто складе слова з перемішаних літер і запише їх:

-         Увага! Увага! Розпочинаємо  аукціон. (удар молотком).

ДАРЕНУВАНГЯ _____________________________

КОЮВІАНПНЯ ___________________________________

РЕРОТДАК _________________________________

РІВВИНЮВАННЯ_________________________________

КОНУГІБ _____________________________________

(Редагування, копіювання, редактор, вирівнювання, бігунок).

  • Продано!

Наступний лот.

Лот отримає команда, яка виконає завдання

-  Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).

- Продано!

 

Наступний лот.

Щоб отримати лот необхідно виконати завдання на карточках.

-  Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).

 

- Продано!

 

V. Підбиття підсумків уроку

Наш урок добігає кінця. Вітаю команди, які сьогодні придбали чудові подарунки завдяки своїм знанням. На наступному уроці ми продовжимо свою подорож по безкрайому океану комп’ютерних знань, бо ми починаємо з вами працювати над новим розділом «Співпраця в Інтернеті» . І хто ще не полюбив цю науку, обов’язкові її полюбить.

  • А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам урок?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Парамонова Євгенія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2019
Переглядів
1385
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку