Мета:
Тип уроку: перевірки та корекції знань, умінь і навичок, нестандартний урок-аукціон.
Обладнання та наочність: комп’ютери, картки із завданням.
Хід уроку:
І. Організаційна частина.
Дзвенить дзвінок,
Починається урок.
Будемо ми гарно працювати,
Щоб комп’ютер добре знати.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Світлофор»
У вас на столі лежить дві картки, як на світлофорі для пішоходів. Що означає зелене світло? А червоне? Так, зелене дозволяє, а червоне заперечує. Я називаю правило, а ви піднімаєте картку відповідного кольору. Якщо можна так робити, то зелену, а якщо не можна – червону.
Можна їсти в кабінеті інформатики? (червоне)
Біля комп’ютеру треба сидіти рівно. (зелене)
До кабінету інформатики треба заходити лише за дозволом вчителя. (зелене)
Можна бігати біля комп’ютерів та в кабінеті взагалі? (червоне)
На монітор комп’ютера не можна ставити квіти, класти книги. (зелене)
Не можна торкатися руками дротів під напругою. (зелене)
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Розгадування ребуса
|
|
|
|
|
“”””ДА”””
Тож сьогодні у нас підсумковий урок з даного розділу. На цьому уроці ми повинні повторити і більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з цієї теми, узагальнити його і систематизувати, а також визначити рівень засвоєння вами знань, умінь та навичок.
Наш урок буде проходити у формі аукціону, у вигляді цікавих випробувань.
Аукціон – привселюдний розпродаж, при якому покупцем є той, хто запропонує більш високу ціну. На нашому аукціоні можна купити різні призи. Але цікаво те, що купити можна не за гроші, а за знання.
Учні класу діляться на дві групи. Товари можна купити тільки в тому разі, якщо правильно і швидше за всіх виконати дане завдання.
- Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).
ІV. Застосування набутих знань.
Бере початок гра.
Всі слухайте завдання.
Ні пуху, ні пера!
Розминка. (Команди відповідають на запитання по черзі)
Запитання першої команди.
Запитання другої команди
Наступний лот.
Щоб отримати наступний лот, потрібно виконати завдання на картках, зокрема написати правила введення тексту.
- Увага! Увага! Розпочинаємо аукціон. (удар молотком).
Фізкультхвилинка
Хто старався – притомився. Я прошу, щоб він підвівся.
Працювали ми, трудились
Так, що трішки вже й стомились.
Встаньмо, руки догори,
Помахали-раз, два, три.
Вліво, вправо нахилились,
На сусіда подивились,
Одне одному всміхнулись,
Кругом себе повернулись.
Все в порядку? Потягайтесь
І за справи повертайтесь.
Робота за картками (час 1 хв.)
Наступний лот.
Всі ви пригадуєте, що таке вірус, і знаєте яку шкоду він завдає комп’ютеру. Сьогодні вірус пошкодив дані. Отже, наступний лот отримає той, хто складе слова з перемішаних літер і запише їх:
- Увага! Увага! Розпочинаємо аукціон. (удар молотком).
ДАРЕНУВАНГЯ _____________________________
КОЮВІАНПНЯ ___________________________________
РЕРОТДАК _________________________________
РІВВИНЮВАННЯ_________________________________
КОНУГІБ _____________________________________
(Редагування, копіювання, редактор, вирівнювання, бігунок).
Наступний лот.
Лот отримає команда, яка виконає завдання
- Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).
- Продано!
Наступний лот.
Щоб отримати лот необхідно виконати завдання на карточках.
- Увага! Увага! Розпочинаємо наш аукціон. (удар молотком).
- Продано!
V. Підбиття підсумків уроку
Наш урок добігає кінця. Вітаю команди, які сьогодні придбали чудові подарунки завдяки своїм знанням. На наступному уроці ми продовжимо свою подорож по безкрайому океану комп’ютерних знань, бо ми починаємо з вами працювати над новим розділом «Співпраця в Інтернеті» . І хто ще не полюбив цю науку, обов’язкові її полюбить.