Конспект заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 2 класу.
Тема. Автоматизація звука [к]. Контроль звука [ф]. Текст «Дружок».
Мета: домагатися правильної вимови звуків [к], [ф], поглиблювати навики нормального мовленнєвого дихання, сили та висоти голосу, темпу мовлення, удосконалювати вміння вимови з дотриманням логічного та словесного наголосу, формувати вміння самостійної побудови речень, привчати дотримуватись правильної вимови кінцевих морфем у словах, розширювати активний словник, формувати вміння слухо–зорово сприймати текст «Дружок». Виховувати любов, співчуття до тварин.
І. Оргмомент
- Добрий день! Посміхнись мені та осінньому листочку!
- Молодець! Починаємо працювати.
- Уважно слухай і дивись на мене.
На уроці ми будемо:
чітко вимовляти звуки ,
читати ,
думати ,
відповідати на питання .
Будемо робити вправи для язичка.
Молодець
Добре, молодець.
Покажи, як співають жабенята
Попрацюємо над силою голосу.
Гучно Тихо
А А А А А а а а а а а
О О О О о о о о о
Аа Аа Аа Аа Аа
Оо Оо Оо Оо Оо
Повтори кожну вправу 2 рази.
Автоматизація звуку [к]
Повторіть склади та слова, чітко вимовляй звук [к].
Прочитай слова та речення, чітко вимовляй звук [к]
Катя купила … на ярмарку.
… котило кошеня.
Микола вколов голкою … .
Слова-підказки: капусту, клубок, руку.
Оксана п’є каву з молоком.
В кімнаті стоять ліжко, тумбочка та комод.
Давай пограємо!
Слова-підказки: шоколад, яблуко, персики, цукерки, квіти
Прочитаємо склади та слова, слідкуйте за вимовою звуку [ф]
Прочитай словосполучення, чітко вимовляй звук [ф]
Гімнастика для очей.