План-конспект уроку з фізичної культури
для учнів 6 класу
Тема: Баскетбол
Завдання уроку:
1. Вдосконалити передачу м’яча від грудей.
2. Вдосконалити ведення м’яча правою та лівою рукою.
3. Сприяти розвитку рухових якостей, координації рухів. Очікувати результати.
Учні повинні знати: Жести судді та правила суддівства гри в баскетбол. Контроль свого стану здоров’я рахуючи ЧСС.
Учні повинні вміти: Виконувати передачу двома руками від грудей та ведення м’яча лівою та правою рукою.
Тип уроку: комбінований
Місце проведення: спортивний зал
Дата проведення:
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 10 хвилин |
|||
1 |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку, ЧСС |
2 хв |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми |
2 |
Бліц-турнір «Скільки спортсменів знаходиться на майданчику під час гри? Що таке фол? Хто придумав гру баскетбол? |
Дві команди по 5 гравців Це недотримання правил гри Джеймс Нейсміт |
Звернути увагу на правильність |
4 |
Ходьба:
|
3-4 рази 3-4 рази 3-4 рази 3-4 рази 4-5 рази |
Чітке виконання вправ Слідкувати за правильним виконанням вправ та вказати на недоліки |
5 |
Біг:
|
9 м |
|
6. |
Загально-розвиваючі вправи в русі:
|
8-10 раз 10-12 раз 10-12 раз 10-12 раз |
Спину тримати рівно Руки в ліктьових суглобах випрямляються повністю У кожен бік Ноги зігнуті в колінних суглобах |
7 |
Спеціально-підготовчі вправи баскетболіста:
|
15- 20 м 15- 20 м 20 м 20 м |
По діагоналі зали Ноги зігнуті в колінах За сигналом вчителя |
8 |
Перешикування з однієї колони у дві |
1' |
|
Основна частина - 30 хвилин |
|||
9 |
|
8- 10 разів 8- 10 разів 10- 12 разів 10 разів 10- 12 разів 10-12разів |
Слідкувати за правильністю виконання вправ, вказати на недоліки Звернути увагу на фізичний стан учнів Слідкувати за дотриманням правил гри |
|
Підрахунок ЧСС |
|
|
10 |
Естафети з елементами баскетболу:
|
10 м 10-12 кидків до 10 кидків 5-6 передач 3-4 рази |
Точність виконання |
11 |
Навчальна гра |
|
|
Заключна частина 5 хвилин |
|||
12 |
Вправи на відновлення дихання |
1 хв |
Відзначити кращих учнів, вказати на недоліки |
13 |
Гра на уважність |
1хв |
|
14 |
Підрахунок ЧСС |
15 сек |
Д/з – повторити жести судді |
15 |
Рефлексія Я дізнався… Зрозумів… Навчився… Найбільші труднощі відчував… Я не вмів, а тепер умію… |
45 сек
|
|
16 |
Підведення підсумків уроку |
1 хв |
|
17 |
Домашнє завдання та організований віхід з майданчика. |
1 хв |
|