Урок. "Батьки і діти: шлях до конфлікту чи можливість порозуміння"

Про матеріал
Даний матеріал можна використати як для уроку так і для гурткової роботи. Цей матеріал сприяє розвитку доброзичливого ставлення до членів родини, допомагає знайти шляхи вирішення конфліктів
Перегляд файлу

Заняття № 5

Тема: «Моя родина, друзі, я. Батьки і діти: шлях до конфлікту чи можливість порозуміння»

Актуальність теми

Важливість теми полягає в тому, щоб вчити студентів характеризувати якості особистості, риси характеру, вчинки людей, стосунки з батьками та іншими членами родини, описувати ситуації та події в логічній послідовності, аналізувати їх причини та наслідки, коректно сприймати новий досвід та ділитися власним; надати студентам практичні навички для ведення дискусії з теми заняття, вчити студентів розповідати про вирішення конфліктних ситуацій та надати студентам практичні навички для висловлення власної точки зору з теми заняття.

Мета:

навчальна: ознайомити з новою лексикою та активізувати її вживання в мові, розширити знання про опис проблем, які трапляються у стосунках між батьками і дітьми, а також між дітьми в родині, збагачувати словниковий запас; вчити вживати Past Indefinite Tense; вправляти у правильній вимові дифтонгів та монофтонгів; практикувати у читанні тексту з метою отримання загального уявлення та максимально повного й точного розуміння всієї інформації, що міститься в тексті; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; формувати навички вимови, монологічного та діалогічного мовлення; вдосконалювати навички монологічного висловлювання з опорою на лексико-граматичну структуру (I think…; I consider…; Really? Could you give the better solution?; I`m not sure I know what you mean…);

розвиваюча: розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію студентів; вміння запитувати і надавати інформацію; вміння здобувати інформацію з текстів, висловлювати власні думки і припущення; розвивати навички письма, фонематичний слух, увагу, пам'ять, кмітливість та мовну здогадку;

виховна: виховувати самостійність, зацікавленість у вивченні іноземної мови, чіткість висловлення думки; виховувати повагу та ввічливе ставлення до старших.

Тип заняття: комбіноване

Місце проведення заняття: аудиторія № 5.11

Тривалість - 80 хвилин

Обладнання заняття

  1. Навчально-методична карта заняття
  2.  Роздатковий матеріал
  3. Джерела інформації на ознайомчому рівні
  4.  Словники
  5. Відеоапаратура

Література:

  1.                International Express Student’s book Oxford University Press 2008
  2.                Т. М. Гужва. Англійська мова: розмовні теми. - К.: Тандем 2000.
  3.                Л.Г. Верба, Г.В.Верба. Граматика сучасної англійської мови. – К.: Тов «ВП Логос – М», 2012.
  4.                С.В. М`ясоєдова. Англійська мова: 266 англійських тем. – Х.:МОСТ – Торнадо, 2000.

5. https://youtu.be/fvFPw-bTUB4

Організаційна структура та зміст заняття

 

Основні етапи заняття, їх

Зміст та функції

Методи контролю та навчання

Час

(хв.)

Матеріальне та методичне забезпечення

  1. Підготовчий етап заняття

 

1

Організація заняття

Перевірка присутності студентів та готовності до заняття

1-2

Журнал групи

2

Постановка навчальної теми та мотивації

Повідомлення теми заняття

2

Науково-методичне обґрунтування теми (додаток №1)

3

 

 

 

 

4

 

Актуалізація опорних знань

 

 

 

 

Контроль рівня знань з попередньої теми

1.Фронтальне опитування

2.Артикуляційні вправи

 

 

 

Перевірка домашнього завдання

 

8

Таблиця класифікації звуків. Дифтонги та монофтонги.

Вправи

  1. Основний етап

 

1

 

2

 

 

 

 

3

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

Введення нових ЛО

 

Читання

 

 

 

 

Письмо

 

Говоріння

 

 

 

 

 

Перегляд відеоматеріалів

 

 

1.Запис нової лексики в словник

 

2.Читання текстів, побудованих на знайомому мовному матеріалі

3.Виконання завдань на розуміння змісту тексту

4. Виконання фонетичних, лексичних та граматичних вправ

5.Розігрування діалогів

6.Складання власних діалогів за темою

7.Обговорення ситуацій та шляхів вирішення конфліктів

8.Індивідуальне та фронтальне опитування

 

50

Список нової лексики, картки

Тексти та завдання до них

 

 

 

Вправи на картках

 

 

 

 

 

 

Відеоматеріал по темі

 

  1. Заключний етап

 

1

Закріплення вивченого матеріалу

Самостійна робота

15

Завдання на картках

2

3

Підведення підсумків

Домашнє завдання

 

Написати твір на тему «Брати і сестри», в якому розкрити основні проблеми стосунків між дітьми в родині

2

2

 

 

 

 


Sibling Rivalry

Have you got a sister or a brother? I have a younger brother and I think it's wonderful! I have a person who is very close to me and who will always help and support me in difficult situations.

However, when children are young, there may occur jealousy, competition and fighting between brothers and sisters. It is a concern of almost all parents having two or more kids. The problem usually starts when the second child is born.

Conflicts between brothers and sisters may be caused by the following reasons:

  • Children want to show that they are separate from their siblings. Fearing that a brother or a sister is better at anything, they try to find out their own talents, activities and interests.
  • Sometimes children think that mum or dad loves their sibling more, they feel that another child gets more attention.
  • Children can't share a room, their parents, toys, etc.

There are three main skills that parents should teach their children in order they could get along well together. They are communication, respect and negotiation.

Communication. It means that children should learn to listen attentively to each other. Use family meetings to talk about things that concern everyone. At such meetings nobody should shout and everyone should have a chance to express his or her opinion.

Respect. Try to explain to your children that if they want people to treat them nicely, they have to treat them nicely, too. People who treat each other with respect, get along together much better than those who are rude, loud and selfish. Parents can also give examples of their own life so that children could understand better the necessity of being respectful.

Negotiation. Your child should keep in mind that whether he is younger or older, taller or shorter than other children, it does not give him any more rights than the others in the family have. It demands a lot of time and effort to teach the child the skill of negotiating, but it's a must for every parent. You should be fair with your children and try to find a solution which will satisfy each of them.

Parents should have a certain power in the family. However, this power can be reached only through trusting. If your children don't trust you, it's impossible to achieve anything but fear and contempt.

Finally, it's necessary to say that children shouldn't be compared to one another at all. They are individuals and are waiting for the appropriate attitude. Bringing up children is a huge responsibility, but don't be afraid of it. Your heart will prompt you what to do.

To have a sister or a brother means to be never alone. From time to time children get sick of one another, but it is quite natural. The main thing is they'll have a close person throughout their life.

1. Have you experienced a sibling rivalry?
2. Have you got a sibling?
3. Can you think of some other reasons of sibling rivalry?
4. Why is it wonderful to have a sister or a brother?
5. How can parents improve the relationships between brothers and sisters?

Word List
appropriate - должный, подходящий
attitude - отношение
almost - почти
close - близкий
competition - соперничество
communication - общение
concern - забота, проблема
effort - усилие
huge - огромный
jealousy - зависть, ревность
loud - крикливый
negotiation - компромиссы
opinion - мнение
respect - уважение
rude - грубый
responsibility - ответственность
skill - навык
sibling - родной брат, родная сестра
sibling rivalry - соперничество братьев и сестёр
selfish - эгоистичный
throughout - на протяжении, в течение
to get along - уживаться, ладить
to prompt - подсказывать
to mean - значить
to get sick of - надоедать
to satisfy - удовлетворять
to support - поддерживать
to occur - возникать
to cause - вызывать, являться причиной
to concern - касаться
trusting - доверие
to keep in mind - осознавать, понимать


Write sentences in simple past.

  1. Janet / miss / the bus →
  2. she / tidy / her room →
  3. Nancy / watch / not / television→
  4. she / read / a book →

Put the sentences into simple past.

  1. We move to a new house. →
  2. They bring a sandwich. →
  3. He doesn't do the homework. →
  4. They sell cars. →
  5. Does he visit his friends? →

Complete the following sentences with the words provided below in Past Simple Tense.

accuse     arrive   dance   decide   escape   puzzle   receive   revise   survey   waste

Last time we together at the Browns' party.
We to spend holidays abroad.
She late as usual.
Unfortunately, I money when it was too late.
They Smith of murder.
We a lot of time.
He behaviour us immensly.
Six prisoners from the jail a few days ago.
Some time ago the author his book.
I all the materials and I still have no results.

Complete the gaps with the verbs in brackets in Past Simple Tense.

1 Martin (to break) his arm when he fell off his bike.
2 Jeremy (to buy) his camera in Germany.
3 I'm sure I (to do) the right thing when I sold my car.
4 Judith (to forget) my birthday.
5 She (to go) into the sitting-room and said nothing.
6 She (to keep) her promise and wrote me a long letter.
 

Complete the gaps with the verbs in brackets at the end of the sentences in Past Simple Tense.

1. She well. (cook)
2. She a large sum of money for that picture. (pay)
3. She the book and read a few lines. (open)
4. He to keep you waiting. (hate)
5. The child bitterly. (weep)
6. He many people on his way to work. (meet)
7. The doctor him to stop smoking. (tell)
8. We many questions to the chairman at the meeting. (put)
9. I very good music. (hear)
10. We on horseback during our holidays. (ride)
11. He us his library. (show)
12. He well. (sleep)
13. I buy some more food. (have to)
14. He both French and English. (teach)
15. You your milk quickly. (drink)
16. They in a great forest. (camp)
17. She many letters home. (write)
18. He to his office by car. (go)
19. The telephone bell . (ring)
20. We to learn this song by heart. (try)
21. It a lot to us. (mean)
22. I not allowed to show you her letter. (am)
23. We clothes in this little shop. (buy)
24. We get up earlier. (must)
25. This coat very little. (cost)
26. He bring you my answer. (can)
27. She hot cakes for the children. (keep)
28. you translate this poem? (can)
29. We in the lake. (swim)
30. They a new house. (build)

 

docx
Додано
1 лютого 2023
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку